تلفن‌هاي همراه همه‌كاره به بازار جهانی موبایل آمد 


خبرگزاری سلام - شركت رايانه‌اي اسوس تلفن‌هاي همراه با قابليت ارسال اي‌ميل و داراي كيبورد و سيستم وايفاي را عرضه کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلام شركت رايانه‌اي اسوس تلفن‌هاي 4 باندة P525 را با قابلیت متصل شدن در هر مکان به شبكه تلفن همراه را وارد بازار جهانی موبایل کرد.
این گزارش حاکی است: تئوري كه در طراحي اين تلفن‌هاي همراه مدنظر قرار داشته اصطلاحاً «تجارت در همه جا» است.و با توجه به اینکه امور به سمت جهاني شدن پيش مي‌رود، ‌تجار نبايد به ميز كار خود و يا حتي مناطق تحت پوشش سيستمهاي بي‌سيم محدود شوندو بر این اساس شرکت رايانه‌اي اسوس گوشی همراه فوق را طراحی کرده است.
گفتنی است:در دسترس بودن دفترچه تلفن ، تقويم و تغييرات نرخ برابري ارزها با اتصال به اپراتور تلفن همراه و يك سرور و همچنین تضمین اتصال بي‌وقفه با ای‌ميل با استفاده از سرويس ارسال ايميل از جمله ویژگی هایی تلفن همراه P525 محسوب می شود.

همچنین اين دستگاه با به‌كارگيري سيستم عامل ويندوز Mobile5.0 استفاده از نرم‌افزارهايي مثل آفيس را مقدور مي‌سازدکه اين ويژگي‌ها به كاربر امكان مي‌دهد كارهاي روزمره خود را به راحتي حتی در جاده انجام دهد.
این گزارش در ادامه می افزاید:با داشتن سيستمهاي واي-فاي، GPRS، دستگاه P525 به شبكه اينترنت بي‌سيم متصل مي‌شود و مي‌تواند به اين وسيله پيام فوري فرستاد يا جستجو كرد.
می توان گفت اين دستگاه با داشتن فناوري بلوتوث براي مبادلة سريع فايل‌ها بدون نياز به كابل، نمونه يك تلفن همراه كارآمد است.

قبول كارت‌هاي ويزيت
اما نكته جالب اين دستگاه قابليت دوربين 2 مگاپيكسلي آن است كه مي‌تواند به عنوان دستگاه خوانندة كارت‌هاي ويزيت نيز به كار رود. به اين صورت كه ابتدا از روي كارت عكس گرفته مي‌شود سپس دستگاه به طور خودكار اطلاعات روي كارت را به صورت فايل Outlook درمي‌آوردو با اين دو گام، ديگر مشكل كارت‌هاي ويزيت جمع‌آوري شده در كنفرانس‌ها و جلسات وجود نخواهد داشت.

ورود ساده اطلاعات و حركت در منوها
دكمة 5 طرفه اين دستگاه حركت در منوها و دسترسي و كار با عملكردهاي متنوع را ممكن مي‌سازد. به علاوه اين تلفن هوشمند PDA براي ورود سادة اطلاعات كيبورد نيز دارد. براي كاربراني كه استفاده از قلم را ترجيح مي‌دهند، صحنه نمايش 8/2 اينچي آن touch screen نيز هست.

امنيت اطلاعات
اين دستگاه براي حفاظت از اطلاعات حساس از My Secret سود مي‌برد. كاربران مي‌توانند فايل‌هاي word، فيلم و عكس را به صورت My Secret نگهداری كنند و به اين گونه از آنها در برابر دسترسي اشخاص غيرمجاز محافظت كنند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi