شمار استفاده کنندگان از تلفن همراه به 3 میلیارد تن خواهد رسید 


هموطن:بر اساس پیش بینی های اولیه ، حدود 2 میلیارد تن از جمعیت جهان تا پایان سال 2005 میلادی از تلفن همراه استفاده کرده اند و بر اساس همین پیش بینی ها این میزان در سال 2009 میلادی به 3 میلیارد تن افزایش خواهد یافت. بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط موسسه اینفونتیک به عمل آمده است ، اپراتورهای تلفن های همراه هزینه های سنگینی را متحمل می شوند تا سرویس های صوتی و تصويري را از طریق شبکه های خود ارائه دهند .
"مایکل هاوارد" یکی از تحلیل گران ارشد موسسه اینفونتیک گفت : "اپراتورهای تلفن همراه در سال 2005 میلادی حدود 16 میلیارد دلار براي سرویس هاي لينک "بک هال" هزینه کرده اند و انتظار می رود که دو برابر مبلغ فوق را در سال 2009 میلادی در همین زمینه هزینه کنند."
با وجود اینکه اینگونه مبالغ رشد قابل ملاحظه ای درهزینه ها محسوب می شوند ولی اپراتورها می توانند امیدوار باشند که طی سال های آِینده منافع هنگفتی را از محل پول های کلانی که خرج کرده اند به دست آورند.

هزینه میانگین سالانه هر ارتباط از سال 2005 میلادی تا سال 2009 میلادی تنها 18 درصد افزایش داشته است که معادل افزایش مبلغی از 8.004 دلار تا 9،455 دلار می باشد و این درحالی است که ظرفیت شبکه ها نیز به ازاي هر ارتباط از یک به دو افزایش يافته است.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi