خوشمزه ترین لباس عروسی! 


ایسکانیوز ـ والنتین استفانو – تازه داماد 28 ساله اوکراینی – با ساختن لباس عروسی شریک زندگی اش از کیک و خامه، مهمانان را شگفت زده کرد.

به گزارش سرویس حوادث ایسکانیوز، والنتین که در تهیه کیک های عجیب و غریب شهره است این بار به نامزد خود –ویکتوریا گفت: تصمیم دارد لباس عروسی او را از تخم مرغ، شکر و کرم کارامل بسازد. کیک پز خوش ذوق به همراه نامزدش شبهای زیادی بیدار ماند تا لباس خوشمزه را آماده کند.
او ابتدا سعی می کرد خامه ها را به هم بچسباند اما بعد از دقایقی لباس وامی رفت؛ بنابراین تصمیم گرفت روی یک لباس عروسی آماده خامه و ویفرها را تزیین کند. سرانجام پس از 2 ماه تلاش بی وقفه لباس 13 کیلیویی آماده و جالب اینکه تاج عروس خانم، دسته گل و گردنبندش هم از شکر کارامل تهیه شد.

مهمانان حاضر در جشن بادیدن لباس بی نظیر ویکتوریا ،‌عشق و مهارت تازه داماد را ستودند. همچنین عروس خانم که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید دلش نمی خواست در پایان مراسم لباس را عوض کند. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: والنین که پیش تر نانوا بود سال 2005 میلادی برای شرکت در مسابقه های بین‌المللی کیک پزی، دوره 3 ماهه آموزشی را در پاریس گذراند. این مرد خوش سلیقه و خواهرش یک کاریلاک 2 فوتی از خامه و کارامل ساختند و به طور مشترک سوم شدند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi