دسترسي به سايت‌هاي مبتذل، هدف80درصد كاربران

ایسنا:مدير كل مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا از شناسايي سايتهاي مبتذل خبر داد و اعلام كرد: بنا بر تحقيقات انجام شده 80 درصد كاربران اينترنت قصد دسترسي به سايت‌هاي مبتذل را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، سردار روزبهاني در دومين روز هفته ناجا در نشست تخصصي امنيت اجتماعي كه با حضور سردار اشتري، معاون اطلاعات ناجا، امين، مشاور امنيت اجتماعي دادستان كل كشور در سالن همايش كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد، هدف از برگزاري اين نمايشگاه را نمايش ماموريت‌هاي مختلف نيروي انتظامي، ارايه راهكار براي بهتر انجام دادن ماموريت‌هاي پليس عنوان كرد.
كشف هزاران مشروب الكلي كه بيمه شده بودند
فقر خانواده، فشارهاي بي‌جاي والدين، دوستان ناباب از مهمترين علل فرار دختران
به نوشته سايت پليس وي در ادامه مبارزه با مشروبات الكلي، دختران فراري، خانه‌هاي فساد، اينترنت، ماهواره و ... را از جمله ماموريت‌هاي مركز مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا ذكر كرد و از كشف هزاران بطر مشروب الكلي در يكي از مرزهاي كشور طي ده روز گذشته خبر داد و اظهار كرد: قاچاقچيان اين مقدار مشروب را در مرز دپو كرده بودند.
سردار روزبهاني با اشاره به اين كه مشروبات الكلي مكشوفه بيمه بودند، خاطرنشان كرد: بر اين اساس در صورت كشف هم به قاچاقچيان هيچ خسارتي وارد نمي‌شود.
مدير كل مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا، با اشاره به پديد فرار دختران گفت: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، فقر خانواده، فشارهاي بي‌جاي والدين، دوستان ناباب و استفاده از اينترنت و ماهواره، از جمله علل ايجاد و تشديد كننده اين پديده است، به همين دليل برخورد با ماهواره به طور جدي در دستور كار قرار گرفت.
تشريح فعاليت آخرين سايت مبتذل كه شناسايي شد
وي در ادامه در خصوص استفاده از اينترنت گفت: بنا بر بررسي‌هاي انجام شده، متاسفانه 80 درصد كاربران اينترنت قصد دسترسي به سايت‌هاي مبتذل را دارند.
مديركل مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا به كشف آخرين سايت مبتذل اشاره كرد و افزود: در اين سايت به مقدسات مسلمانان توهين شده بود.
به گفته وي، متاسفانه در بين دستگيرشدگان استفاده از سايت‌هاي مبتذل جوانان 15 تا 16 سال نيز مشاهده مي‌شوند.
كشف 45 هزار ديش ماهواره از سازندگان اين اقلام
سردار روزبهاني همچنين در خصوص جمع آوري تجهيزات ماهواره‌اي به ممنوعيت توليد، توزيع و مصرف تجهيزات ماهواره‌اي مصوب 22 بهمن سال 73 اشاره كرد و گفت: طي اين مدت 45 هزار ديش از سازندگان كشف شده است.
جمع‌آوري ماهواره‌ها در شهرهاي كوچك به طور كامل
مدير كل مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا، در ادامه با اشاره به جمع آوري ماهواره‌ها، خاطرنشان كرد: در حال حاضر نيروي انتظامي به رغم داشتن مجوز جهت برخورد با تجهيزات ماهواره‌اي در مجتمع‌ها، آپارتمانها و ساختمانها، در مرحله اول اقدامات اجرايي، فعاليت خود را بر روي مجتمع‌هاي مسكوني بيشتر متمركز كرده، اين در حاليست كه حتي حكم ورود به منازل را دارد.
وي با موفق اعلام كردن جمع آوري ماهواره‌ها، تاكيد كرد: در حال حاضر تجهيزات ماهواره‌اي در شهرهاي كوچك تقريبا به طور كامل جمع آوري شده است اما هم اكنون آمار رسمي و دقيقي از تعداد جمع آوري‌ها در دست نيست.
وي ضمن هشدار به والدين از آنها خواست: بر رفتار فرزندان خود در نحوه استفاده آنها از ماهواره، اينترنت و ... نظارت كافي داشته باشند.
مديركل مبارزه با مفاسد اجتماعي ناجا تصريح كرد: از اين پس ماهواره‌هاي جمع آوري شده را به قوه قضاييه تحويل مي‌دهيم تا آنها خود ادامه پيگيري‌ها را صورت دهند.
جرم زندانيان مشمول مرخصي تنها چك و مشكلات مالي بوده است
سردار روزبهاني در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، در خصوص كاهش جرايم در ماه مبارك رمضان، گفت: هر ساله در ماه مبارك رمضان با كاهش جرايم مواجه هستيم و اميدواريم امسال نيز طبق سالهاي گذشته شاهد كاهش چند درصدي جرم در سراسر كشور باشيم.
وي در خصوص اعطاي مرخصي به تعداد زيادي از زندانيان پيش از آغاز ماه مبارك رمضان و احتمال افزايش جرم تاكيد كرد: زندانيان مشمول مرخصي به جرم چك و مشكلات مالي در دوران محكوميت به سر مي‌بردند و تسهيلات اعطاي مرخصي به مجرمان حرفه‌اي، سارقان و خلافكاران سابقه‌دار داده نشد.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi