رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

غلامحسین پیروانى: بنویسید من ۷ شغله هستم

غلامحسین پیروانى سرمربى تیم اصلى امید ایران گفت: آنهایى که مى گویند من ۲ شغله هستم بدانند که ۷ شغله ام.وى درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: بازیکنان لیگ برترى هم به جمع ما اضافه خواهند شد و تمرینات روند بهترى خواهد داشت. او در مورد اینکه در چند روز گذشته شائبه هایى درباره حضور وى در تیم برق شیراز مطرح شده و وى را ۲ شغله توصیف کرده اند، گفت: چه اشکالى دارد که به ۲ تیم شهر خودم مشاوره بدهم؟ ۳۰ سال در تیم برق شیراز و ۳۰ سال کارمند این شرکت بوده ام. مدیرفنى یا مشاور فنى؛ مگر شغل به حساب مى آید؟ پیروانى ادامه داد: آنهایى که چنین صحبت هایى مى کنند بدانند که من ۲ مدرسه فوتبال هم دارم. به کار دامدارى و کشاورزى هم مشغول هستم و گاهى هم آقاى جعفرى به من زنگ مى زند و مشاوره مى گیرد پس من ۷ شغله هستم نه ۲ شغله. سرمربى تیم امید تصریح کرد: برنامه یک ساله تیم امید را به مسئولان فدراسیون دادم و آنها این برنامه را به بالاى سر خود در اتاق هایشان زده اند. اگر خللى در برگزارى این برنامه ها ایجاد شد مى توانید به من ایراد بگیرد.

غلامحسین پیروانى سرمربى تیم اصلى امید ایران گفت: آنهایى که مى گویند من ۲ شغله هستم بدانند که ۷ شغله ام.وى درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: بازیکنان لیگ برترى هم به جمع ما اضافه خواهند شد و تمرینات روند بهترى خواهد داشت. او در مورد اینکه در چند روز گذشته شائبه هایى درباره حضور وى در تیم برق شیراز مطرح شده و وى را ۲ شغله توصیف کرده اند، گفت: چه اشکالى دارد که به ۲ تیم شهر خودم مشاوره بدهم؟ ۳۰ سال در تیم برق شیراز و ۳۰ سال کارمند این شرکت بوده ام. مدیرفنى یا مشاور فنى؛ مگر شغل به حساب مى آید؟ پیروانى ادامه داد: آنهایى که چنین صحبت هایى مى کنند بدانند که من ۲ مدرسه فوتبال هم دارم. به کار دامدارى و کشاورزى هم مشغول هستم و گاهى هم آقاى جعفرى به من زنگ مى زند و مشاوره مى گیرد پس من ۷ شغله هستم نه ۲ شغله. سرمربى تیم امید تصریح کرد: برنامه یک ساله تیم امید را به مسئولان فدراسیون دادم و آنها این برنامه را به بالاى سر خود در اتاق هایشان زده اند. اگر خللى در برگزارى این برنامه ها ایجاد شد مى توانید به من ایراد بگیرد. من از هیچکسى ترس ندارم. مطمئن باشید که آبرویم را براى پول نمى دهم. او درباره اینکه گفته مى شود وى در اولین جلسه تمرینى برق شیراز حضور داشته، تاکید کرد: یعنى مى گویند من تیم را تمرین داده ام؟ اگر کسى عکسى از تمرین دادن من دارد بیاورد. من با خدا معامله کرده ام و کارى به این حرف ها ندارم. با این حرف ها عقب نمى روم و تاثیرى روى من ندارد. روزى که این تیم قصد داشت تمرین کند من با کت و شلوار به خواهش مدیرعامل برق براى بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم این تیم قدمت ۶۴ ساله دارد و باید تلاش کنید تا به لیگ برتر برگردد. اگر حرف زدن هم گناه است دیگر براى این تیم حرف هم نمى زنم. پیروانى در مورد اینکه گفته مى شود یک تمرین دهنده خارجى به کادر فنى تیم امید اضافه مى شود، گفت: فقط یک بدنساز خارجى به تیم اضافه مى شود. خودم و بردارم براى تمرین هستیم و نیازى به مربى دیگرى هم نیست.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد