رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

۱۰ کاراکتر به یادماندنی ۱۰ سال اخیر سینما!! (+عکس)

در سال ۲۰۰۷ فیلم‌های دیگری بودند که سود بیشتری کردند و حتی اسکار بیشتری نیز گرفتند، اما دختر حامله‌ی فیلم جونوی «جیسن ریتمن» که…
۱۰ کاراکتر به یادماندنی 10 سال اخیر سینما!! (+عکس) 

لس آنجلس تایمز به مناسبت گذشت یک دهه از قرن جدید، به یاد ماندنی‌ترین کاراکتر هر سال این دهه را انتخاب کرده است.

اولین دهه از قرن جدید در حالی تمام شد که در کنار انبوهی از کاراکترهای تکراری و تقلیدی، تعدادی کاراکتر جدید نیز برای ما به جای گذاشته است. برخی هایشان، از دهه‌های پیش به این دهه آمدند (سلام آقای جوکربعضی‌ها برای زمان‌های دور بودند (سلام عیسی مسیح) و بقیه ویژه‌ی قرن ۲۱ هستند؛ این نگاهی است به کاراکتر‌های بر‌تر این دهه:

 

هری پاتر www.TAFRIHI.com

 

هری پا‌تر (۲۰۰۱)

دهه در حالی آغاز شد که همه مجذوب کارهای پسری عینکی با خراشی روی پیشانی‌اش شدند و ورودش به دنیای سحر و جادو را دنبال کردند. کتاب‌های «خانم رولینگ» قبل از اینکه رنگ پرده‌ی سینما را ببینند فقط یک احساس و شور و شعف خوب بودند، اما برادران وارنر با پیدا کردن «دنیل رادکلیف» به این احساس خوب عینیت بخشیدند.

 

گالوم (۲۰۰۲)
 

گالوم www.TAFRIHI.com

 

گالوم بیچاره و زجر کشیده به هیچ وجهی نمی‌تواند یک قهرمان باشد، اما داستانی که در پشت این کاراکتر در فیلم اسکاری «پیتر جکسون» وجود دارد، تغییراتی بزرگ در تکنولوژی سینما داد. فیلمی که اقتباسی از رمان «جی آرآر تالکین» است؛ «اندی سرکیس» نقش گالوم را بازی می‌کند. اما آنچه که شما در دو برج و بازگشت پادشاه روی پرده مشاهده می‌کنید تصویر کامپیوتری‌ای است که براساس حرکت‌ها و عکس العمل‌های سرکیس ساخته شده است.

 

کاپیتان جک اسپارو (۲۰۰۳)
 

کاپیتان جک اسپارو www.TAFRIHI.com

 

«جانی دپ» به تنهایی توانست با بازی به یاد ماندی‌اش ایده‌ی «جری براکهایمر» برای ساخت دزدان کارائیب: نفرین مروارید سیاه را ماندگار کند. با وجود استفاده از کشتی‌های عظیم و صحنه‌های مبارزه‌ی مهیج، آن چیزی که بیش از همه چشم نواز بود، بازی خوب و درخشان دپ در نقش کاپیتان اسپارو بود

 

عیسی مسیح (۲۰۰۴)
 

عیسی مسیح www.TAFRIHI.com

 

قبل از اینکه مصائب مسیح «مل گیبسون» اکران شود، فیلم به عنوان یک پروژه‌ی جاه طلبانه توسط یک سوپراستار هالیوود شناخته می‌شد. وقتی معلوم شد فیلم به زبان «آرامی، لاتین و عبری» فیلم برداری می‌شود بیشتر شبیه یک خودکشی در گیشه به نظر می‌رسید. اما در کمال تعجب استقبالی که از فیلم شد، موجب گشت تا این چهره‌ی دینی نمونه ایی در پرده‌ی نقره ایی پیدا کند.

 

انیس و جک (۲۰۰۵)
 

کوهستان بروکبک www.TAFRIHI.com

 

انیس و جک (هیث لچر و جیک جیننهال) در «کوهستان بروکبک» رابطه مخفیانه و اما ممنوعه با هم دارند. آنها هر دو برنده اسکار شده و در باکس آفیس میلیون ها دلار درآوردند.

 

بورات (۲۰۰۶)
 

بورات www.TAFRIHI.com

 

«بارون کوهن»، کاراکتر گزارشگر تلویزیونی قزاق را در میانه‌ی دهه نود و برای یک نمایش کمدی انگلیسی خلق کرده بود اما بیشتر مردم وقتی او را کشف کردند که «مستندش» درباره‌ی زندگی مردم آمریکا اکران شد. کوهن زیرکانه بین داستان و واقعیت حرکت می‌کرد و برای نشان دادن زمینه‌ی نژادپرستی مردم کاراکتری کمدی را انتخاب کرده است.

 

جونو (۲۰۰۷)
 

جونو www.TAFRIHI.com

 

در سال ۲۰۰۷ فیلم‌های دیگری بودند که سود بیشتری کردند و حتی اسکار بیشتری نیز گرفتند، اما دختر حامله‌ی فیلم جونوی «جیسن ریتمن» که «الن پیچ» نقشش را بازی می‌کرد، بیشتر در ذهن سینما دوستان باقی مانده است. هر چه فیلم جلو می‌رود مخمصه‌ی جونو به ما یادآوری می‌کند که فیلم بیشتر درباره‌ی انسان هاست تا چیزهای دیگر.

 

جوکر (۲۰۰۸)
 

جوکر www.TAFRIHI.com

 

مرگ «لجر» سایه‌ی بلندی بر کار آخر او در شوالیه تاریکی «کریستفر نولان» انداخت. اما قدرت بی‌نظیر او در خلق کاراکتر منفی‌ای ماندگار همه را به تحسین واداشت. کاراکتری با لبخندی ترس آور‌ترین.

 

نیتیری (۲۰۰۹)
 

نیتیری www.TAFRIHI.com

 

«جیمز کامرون» در ساخت آواتار از کاری که «پیتر جکسن»  بر روی «گالوم» در ارباب حاقه‌ها انجام داد، الهام گرفت. کاراکتری با ۱۰ فوت ارتفاع که «ناوی» صدا زده می‌شد. «زو سالدانا» لباس‌های مخصوص متصل به کامپیو‌تر را تنش کرد تا عکس العمل‌هایش این کاراکتر آبی رنگ را بسازد. نتیجه آنقدر قابل قبول و واقعی بود که مردم زیادی را به سینما بکشد و در سراسر دنیا ۲ میلیارد دلار بفروشد.

 

مارک زاکربرگ (۲۰۱۰)
 

مارک زاکربرگ www.TAFRIHI.com

 

«آرون سورکین» بار‌ها گفته است که فیلم نامه‌ی او بر اساس تمام حقایق زندگی «مارک زاکربرگ»، موسس «فیس بوک» نیست، اما برای بیشتر مردم تصویری که «جس ایسنبرگ» ارائه داد به عنوان تصویر مارک زاکربرگ باقی خواهد ماند. در بین فیلم‌های که امسال براساس زندگی واقعی ساخته شده بود (۱۲۷ ساعت، مشت زن، سخنرانی شاه) مارک زاکربرگ بیشترین ارتباط را با زندگی امروز ما دارد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد