رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

گفتگوی زنده با علی دایی از شبکه ۱ در مورد رانندگی

پایان سال گذشته در یک تصادف شدید رانندگی به شدت آسیب دید، علی دایی سه شنبه شب مهمان برنامه “سفر بخیر” شبکه اول سیما بود. در این برنامه که به بررسی مسائل رانندگی اختصاص دارد، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به مرور خاطرات تلخ خود از آن تصادف پرداخت.

علی دایی که در طول این برنامه تلاش کرد نکات آموزنده ای از نحوه رانندگی در کشورهای مختلف را به اطلاع بینندگان برساند در مورد شباهت های فوتبال و رانندگی گفت: فوتبال و رانندگی شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند چرا که هر دو یک کار اجتماعی هستند و یک فرد اگر می خواهد موفق باشد باید به صورت گروهی کار کند نه اجتماعی.

حراجی

دایی پس از تماشای صحنه هایی از تصادف های وحشتناک خطاب به مردم گفت: از همه رانندگان خواهش می کنم که به راحتی از کنار دیدن این حوادث تلخ و دلخراش نگذرند. برخی ها فکر می کنند که این اتفاق هیچ وقت برای آنها رخ نمی دهد اما این فکر درستی نیست چرا که ممکن است تصادفات شدید برای هر فردی پیش بیاید.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن با اشاره به تصادفی که پایان سال گذشته داشت گفت: بعد از آن تصادف که به خاطر یک لحظه غفلت رخ داد دیدگاهم به زندگی عوض شد و با دید دیگری رانندگی می کنم. از همه مردم هم که در آن ماجرا دعاگوی من بودند تشکر می کنم. ما از اصفهان به تهران برمی گشتیم که من به خاطر استفاده از شریت سرماخوردگی یک لحظه خوابم برد و اگر کمربند نبسته بودیم معلوم نبود چه بلایی سرمان می آمد.

علی دایی ادامه داد: از همه رانندگان می خواهم که با صبر و حوصه بیشتری رانندگی کنند. خصوصا در این فصل که سفرها بیشتر می شود. باید طوری رفتار کنیم که با یک اشتباه ما خانواده ای عزادار نشود. چه بسا اشتباهات کوچکی که خانواده های بسیاری را داغدار می کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه گواهینامه پنج کشور آلمان، امارات ، قطر ، آمریکا و ایران را دارد در ادامه خاطرنشان کرد: من حدود ۲۰ سال است که رانندگی می کنم و گواهینامه پنج کشور را دارم اما به خاطر یک لحظه غفلت آن تصادف را کردم. شاید هیچ وقت فکر نمی کردم که چنین اتفاقی برایم بیفتد اما همانطور که گفتم یک لحظه غفلت باعث رخ دادن چنین اتفاقاتی می شود.

فوتبالیست پیشین شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال ایران با دعوت مردم به احترام گذاشتن به یکدیگر در پاسخ به این پرسش که رانندگی در کدام کشور برایتان راحت تر و یا سخت تر است گفت: من در خیابان های آلمان احساس آرامش می کنم و از رانندگی در این کشور لذت می برم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد