رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

گزارش جذاب از فیش موبایل فوتبالیستهای معروف

باز هم علیرضا واحدی نیکبخت در بالاهای جدول است! او نسبت به اکثر بازیکنان مطرح فوتبال ایران بیشتر با تلفن صحبت کرده. قبض تلفن مهاجم پرسپولیس برای تاریخ اول خرداد تا اول مرداد که دومین قبض سال ۸۷ به حساب می آید، ۳۰۰ هزار و ۷۰۰ تومان شده.


فرهاد مجیدی، مهاجم استقلال باید تا چند روز دیگر ۴۸۲ هزار تومان به حساب مخابرات بریزد. در غیراینصورت تلفن او قطع می شود. اگر هنوز به خواندن این گزارش ترغیب نشده اید، واقعا سطح تان بالاست! اما اگر مثل ما اهل حاشیه هستید و از زردبازی لذت می برید، خواندن این گزارش را که با هزار زحمت تهیه شده، از دست ندهید.

باز هم علیرضا واحدی نیکبخت در بالاهای جدول است! او نسبت به اکثر بازیکنان مطرح فوتبال ایران بیشتر با تلفن صحبت کرده. قبض تلفن مهاجم پرسپولیس برای تاریخ اول خرداد تا اول مرداد که دومین قبض سال ۸۷ به حساب می آید، ۳۰۰ هزار و ۷۰۰ تومان شده.


فرهاد مجیدی، مهاجم استقلال باید تا چند روز دیگر ۴۸۲ هزار تومان به حساب مخابرات بریزد. در غیراینصورت تلفن او قطع می شود. اگر هنوز به خواندن این گزارش ترغیب نشده اید، واقعا سطح تان بالاست! اما اگر مثل ما اهل حاشیه هستید و از زردبازی لذت می برید، خواندن این گزارش را که با هزار زحمت تهیه شده، از دست ندهید.


۱-داربی تمام می شود. بازیکنان استقلال و پرسپولیس به رختکن می روند. هنوز روی زمین ننشسته اند که زیپ کوچک ساک ورزشی خود را باز می کنند. دست می کنند و تلفن همراهشان را از ساک بیرون می آورند. تلفن را روشن می کنند و سریع شماره می گیرند. انگار که یادشان رفته باشد یک نکته خیلی مهم را به یک نفر بگویند. انگار که عجله داشته باشند تا خبری مهم را به کسی بدهند، اما اینطوری نیست. همه آنها با آرامش خاصی دست شان را گرفته اند جلوی میکروفن گوشی و دهانشان تا هم صدایشان را کسی نشنود، هم امکان لب خوانی وجود نداشته باشد! این اتفاقی است که در مورد اکثر بازیکنان فوتبال یک امر عادی محسوب می شود. اصلا عجیب نیست که آنها بلافاصله بعد از بازی تیمشان مشغول مکالمه تلفنی شوند.


۲-بازیکن تیم ملی در لابی هتل استقلال نشسته. هنوز سرشب است. کاپیتان تیم ملی به او می گوید که به اتاقش برگردد. بازیکن زیرلب قر می زند که در اتاق هیچ تفریحی ندارد، اما به طرف اتاقش می رود. وارد اتاق که می شود، تلفن همراه را از جیبش بیرون می آورد و شماره می گیرد. تلفن او تا ساعت حدود یک نیمه شب اشغال می ماند و بعد هم خاموش می شود!


«کسی که سالی ۳۰۰-۲۰۰ میلیون تومان پول می گیرد، ترسی از زیاد صحبت کردن با موبایل ندارد.» این هم حرف جالبی است. به هرحال بازیکنی که قرارداد نجومی می بندد و تنها کار مفیدش روزی دو، سه ساعت تمرین یا مسابقه است، باید بقیه ساعات روزش را هم پر کند. هرچقدر هم که زیاد بخوابد و به رستوران و… برود، باز هم روزی چند ساعت وقت خالی دارد. صحبت کردن با تلفن هم یکی از راه های پر کردن اوقات فراغت است. به خصوص برای بازیکنان خوش تیپ و ستاره فوتبال که هواداران بیشتری هم دارند. بین بازیکنان مطرح فوتبال، باز هم علیرضا واحدی نیکبخت در بالاهای جدول است!


او نسبت به اکثر بازیکنان مطرح فوتبال ایران بیشتر با تلفن صحبت کرده. قبض تلفن مهاجم پرسپولیس برای تاریخ اول خرداد تا اول مرداد که دومین قبض سال ۸۷ به حساب می آید، ۳۰۰ هزار و ۷۰۰ تومان شده، اما نیکبخت هرچقدر که در زمین فوتبال سرتر از فرهاد مجیدی است، در قبض تلفن به گرد پای فرهاد مجیدی هم نمی رسد. مهاجم استقلال باید تا چند روز دیگر ۴۸۲ هزار تومان به حساب مخابرات بریزد. در غیراینصورت تلفن او قطع می شود. احتمالا امیر قلعه نویی از مبلغ قبض موبایل مجیدی خبر دارد که او را به زمین نمی فرستد! علی انصاریان و حسین کعبی هم از آن بازیکنانی هستند که پول زیادی خرج حرف زدن می کنند.


قبض این دوره موبایل انصاریان ۲۱۶ هزارتومان و قبض کعبی ۲۰۶ هزار تومان شده. این وسط می شود به بازیکنانی مثل منصوریان (۱۷۶ هزارتومان)، مجتبی جباری (۱۶۵ هزار تومان)، کریم باقری (۱۴۶ هزار تومان)، محسن خلیلی (۱۴۴ هزارتومان)، عباس آقایی (۱۳۵ هزار تومان)، صابر میرقربانی (۱۳۰ هزار تومان) و سیاوش اکبرپور (۱۲۴ هزار تومان) هم اشاره کرد که از زبان خود زیادی کار می کشند. حسین بادامکی هم یکی از بازیکنانی است که قبلا زیاد با تلفن صحبت می کرده، اما حالا به این نتیجه رسیده که نباید زیاد حرف بزند. او که یک بار قبض ۳۰۰ هزار تومانی هم داده، می گوید: «به نظر من پول حرف زدن را دادن زور دارد. وقتی حرف می زنی نمی فهمی چه اتفاقی افتاده، اما بعدا می فهمی که چه کار کرده ای. اگر مکالمه کاری باشد، اشکال ندارد، اما صحبت های دیگر خوب نیست! با وجود درآمدی که دارم، باز هم فکر می کنم ۳۰۰ هزارتومان پول زیادی است. آدم نباید این همه با تلفن صحبت کند.»



اما بین بازیکنان معروف فوتبال خیلی ها هم هستند که قبض موبایلشان کم می شود. البته خیلی از فوتبالیست ها دو یا سه خط تلفن همراه دارند که غیر از یکی، بقیه اش خط ایرانسل است. وحید طالب لو از بازیکنانی است که با مبلغ قبض تلفن همراهش باید او را یکی از کم حاشیه ترین فوتبالیست های ایران دانست. قبض او فقط ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان شده که این در مقابل قبض بازیکنان دیگر فوق العاده کم است. حسین کاظمی هم با قبض ۸۴ هزار تومانی اش نشان می دهد زیاد اهل زنگ زدن نیست. این را هم در نظر بگیرید که بین بازیکنان معروف فوتبال غیر از طالب لو و کاظمی کسی پیدا نشد که قبض موبایلش کمتر از ۱۰۰ هزارتومان شده باشد.


منبع: دنیای فوتبال

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد