رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما!

ساخت فیلمی درباره بیگانه‌ها می‌تواند پرخطر باشد؛ اگر کار اشتباه انجام شود، همه چیز غیرواقعی و الکی به نظر می‌رسد و اگر هم درست باشد، نتیجه کار فیلمی است که در نهایت تجربه‌ای ورای این دنیا را به تصویر کشیده است….
گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! 

2001: یک ادیسه فضایی


«۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی»

فیلم سوررئال استنلی کوبریک که سال ۱۹۶۸ ساخته شد، با استفاده از جلوه‌های ویژه که در زمان خود انقلابی در این عرصه بود و موسیقی فوق‌العاده و هیپنوتیزم‌کننده، «فضا» را به شکل یک قالب هنری در می‌آورد. کوبریک در این فیلم بجای آنکه یک موجود بیگانه فرضی را روی پرده نشان بدهد، صرفا برداشتی از او ارائه می‌دهد.

 

سربازان سفینه ستاره‌پیما


«سربازان سفینه ستاره‌پیما»

در حالی که یک بلاک‌باستر با موضوع مبارزه با موجودات بیگانه لزوما نباید فیلمی هوشمندانه باشد، «سربازان سفینه ستاره‌پیما» به کارگردانی پل ورهوفن چنان در خشونت و جلوه‌های ویژه غرق شده و چنان عاری از هر نوع حس انسانی است که کل فیلم کاملا بی‌ارتباط و کاملا «بیگانه» جلوه می‌کند.

 

ئی.‌تی.: موجود فضایی


«ئی.‌تی.: موجود فضایی»

فیلم سال ۱۹۸۲ استیون اسپیلبرگ درباره پسر بچه‌ای به نام الیوت است که با یک بیگانه که گم شده، دوست می‌شود. فیلم نه تنها در زمان خودش به موفقیت تجاری بسیار زیاد دست پیدا کرد، بلکه ارجاعات فرهنگی آن تا زمان حال نیز ادامه دارد.

 



«موجودات»

«موجودات» که از آن به عنوان تقلیدی از فیلم «گرملین‌ها» یاد می‌شود، درباره مخلوقاتی پشمالو شبیه حلقه بسکتبال است که وحشت را به زمین می‌آورند. فیلم نه ترسناک است و نه بامزه و بهترین نمونه فیلمی با موضوع بیگانه‌هاست که همه چیز آن اشتباه است.

 

برخورد نزدیک از نوع سوم


«برخورد نزدیک از نوع سوم»

فیلم دیگری از استیون اسپیلبرگ و داستان روی نیری (ریچارد دریفوس) که وقتی یک بشقاب پرنده پیدا می‌کند، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود. «برخورد نزدیک از نوع سوم»‌ سال ۱۹۷۸ نامزد ۹ جایزه اسکار شد و زمان خودش موفق‌ترین فیلم استودیو کلمبیا بود. این فیلم بیش از آن‌که نگاهی همراه با ترس و خشونت به بیگانه‌ها داشته باشد، با شگفتی و کنجکاوی به آن‌ها نگاه می‌کند.

 



«بیگانه در برابر غارتگر»

این فیلم علمی تخیلی را دبلیو. اس. اندرسن در سال ۲۰۰۴ کرد. «بیگانه در برابر غارتگر» واجد تمام اشکالاتی است که یک فیلم با موضوع موجودات فضایی می‌تواند داشته باشد: دیالوگ‌های الکی، شخصیت‌های تلخ و طرح داستانی قابل پیش‌بینی. با این حال دنباله‌ای هم بر فیلم ساخته شد.

 



«روز استقلال»

این فیلم با جلوه‌های ویژه ماهرانه و صحنه‌های اکشن پرقدرت آن‌قدر موفق بود که در اواخر دهه ۱۹۹۰ جان تازه‌ای به سینمای علمی تخیلی و سینمای فاجعه داد. «روز استقلال»‌ فیلمی نیست که خیلی بتوان آن را تجزیه و تحلیل کرد، اما می‌توان به خاطر تفریح محض عاشق آن شد.

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«ترانسفورمرها: تاریکی ماه»

سومین فیلم مجموعه «ترانسفورمرها» در گیشه‌های فروش موفق بود و فعلا پرفروشترین فیلم سال ۲۰۱۱ است، اما داستان بی‌روح و نقش‌آفرینی‌های ضعیف آن باعث ناامیدی است.

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«نشانه‌ها»

فیلم سال ۲۰۰۲ ام. نایت شیامالان مطالعه‌ای است درباره ایمان و باور و داستان یک واعظ سابق را تصویر می‌کند که در مزرعه ذرت خود با حلقه‌هایی اسرارآمیز مواجه می‌شود. داستان «نشانه‌ها» با بازی مل گیبسن و هواکین فینیکس ثابت کرد اگر بجای استفاده از یک تن مواد منفجره روی پرده و صحنه‌های بزن بزن از احساسات انسانی استفاده کنید، می‌توانید یک تریلر ترسناک‌ با موضوع موجودات بیگانه بسازید.

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«خط افق»

این فیلم با موضوع حمله بیگانه‌ها که سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد، آن‌قدر داستان هولناکی دارد که جلوه‌های ویژه اصلا نمی‌تواند به آن کمک کند. «خط افق» به کارگردانی کرگ و کالین استراوس با شخصیت‌هایی غیر قابل دوست داشتن و یک طرح داستانی به هم ریخته باعث خنده تماشاگران می‌شود.

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«منطقه ۹»

این فیلم که نامزد چهار جایزه اسکار بود، به شکلی ماهرانه از موجودات بیگانه برای نشان دادن اتفاقات تاریخی در آفریقای جنوبی در دوران آپارتاید استفاده می‌کند. «منطقه ۹»‌ با بودجه‌ای در حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شد و در دنیا ۲۱۰ میلیون دلار فروخت

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«مردان سیاه‌پوش»

بیگانه‌ها لازم نیست همیشه خیلی جدی باشند. «مردان سیاه‌پوش» با بازی تامی لی جونز و ویل اسمیت داستان گروهی از ماموران مخفی است که با استفاده از تجهیزات سودمند کنترل فعالیت‌های موجودات بیگانه روی زمین را در دست دارند. این فیلم به یک اندازه مورد پسند منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

 

گزارش تصویری: بهترین و بدترین موجودات بیگانه‌ دنیای سینما! www.TAFRIHI.com


«کابوی‌ها و بیگانه‌ها»

این فیلم به کارگردانی جان فاورو که از جمعه ۲۹ ژوئیه (هفتم مرداد) در سینماهای جهان اکران شده، موجودات بیگانه را به غرب وحشی می‌برد. نقش هفت‌تیرکش اسرارآمیز را دانیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند به عهده دارد و کابوی پیر و جدی فیلم هریسن فورد است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد