رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

کریم باقری: از کباب حاج علی تا کنتاکی کی اف سی

گفت و گو با کریم باقری نه از جنس سرخ پرسپولیس بود و نه در هم آمیخته با حال و هوای توپ و بازوبند کاپیتانی و پیراهن تیم ملی، کریم، فوتبال را کنار گذاشته پیگیر اوضاع و احوال فوتبال و حواشی اش هم نیست. به گفته خودش حالا یک تماشاگر خوب فوتبال است و ترجیح می دهد در کنار خانواده روزهای مستطیل سبز را به ایام فراغت و تجارت گره بزند.

گفت و گو با کریم باقری در یک روز برفی در کرج انجام شد. بهانه البته این بار هم یک نشان قرمز بود؛ نشانی که بالاخره بعداز حرف و حدیث های زیاد و البته غوغای تقلبی ها به صورت رسمی فعالیتش را در دو شعبه آغاز خواهد کرد. کی اف سی در دو شعبه یکی در جهان شهر کرج و دیگری در ابتدای کوچه کاج آبادی خیابان ولیعصر که مدیریتش برعهده کریم باقری است رسما آغاز به کار خواهد کرد. شعبه جهان شهر که زودتر افتتاح خواهد شد میزبان ما و کریم باقری بود.

▪ کریم باقری صرف نظر از کار جدیدی که می خواهد شروع کند برای همه مردم فوتبال دوست ایران شناخته شده و محبوب است. بهتر است برای شروع، یک فلاش بک به فوتبال داشته باشیم. کریم باقری چند سال است که با توپ زندگی کرده؟

از بچگی همیشه با فوتبال بودم، اما فکر می کنم به طور رسمی ۲۲ سال است که فوتبال بازی می کنم.

▪ الان چند سال تان است؟

۳۸ ساله هستم.

▪ شما به صورت رسمی از میادین فوتبال خداحافظی کردید. می توانید از مهم ترین روزها و خاطرات تان در دنیای فوتبال بگویید.

احتمالا می دانید که دوران خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. شروعش خوب بود اما این اواخر سخت شد. اتفاقی که برای اغلب فوتبالیست ها می افتد. به طور کلی لحظات خوب و بدی در این ۲۲ سالی که فوتبال بازی کرده ام داشتم. اما خب لحظات خوبش بیشتر بوده. در هر دوره که پیشرفت می کردم و جلوتر می آمدم چیزهای بیشتری یاد می گرفتم و تجربه های بیشتری به دست می آوردم. این تجربه ها کمک کردند که در راه زندگی بهتر جلو بروم.

▪ خاطره ای از این ۲۲ سال که همیشه در گوشه ذهن کریم باقری می ماند؟

تمام دورانی که فوتبال بازی کردم پر از خاطره بوده. به همین خاطر نمی توانم فقط یک خاطره را انتخاب کنم و بگویم. با این حال خدا را شکر در این سال ها خاطرات خوش زیادی داشته ام. در این فضای ورزش، دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و تجربیات مهمی به دست آوردم، خوشحالم که وارد این فضا شدم و کاری را انجام دادم که از زمان بچگی به آن علاقه داشتم و با پشتکار خودم توانستم در آن موفق بشوم.

▪ ماجرای رستوران از کجا شروع شد؟ باتوجه به اینکه خیلی از ستاره ها به چنین تجارت ها و کارهایی روی می آورند، چه شد شما سراغ کی اف سی آمدید؟

من خودم به تنهایی این کار را انجام ندادم. دوتا از پسردایی هایم دوست داشتند که یک رستوران راه بیاندازند. این برند هم تازه آمده بود. ما هم از طریق آقای علیزاده با این برند آشنا شدیم و این طور شد که توانستیم یک شعبه و در حقیقت نمایندگی از این برند را بگیریم و حالا هم کارهای مقدماتی اش در حال انجام است.

▪ قرار است رستوران شما کی افتتاح شود؟

هنوز دقیقا مشخص نیست. به مدیریت کی اف سی در ایران (آقای علیزاده) بستگی دارد. (می خندد) اما در همین روزها خبر خوش را می شنوید.

▪ بهترین رستورانی که خود کریم باقری آنجا رفته و غذایش را دوست داشته کجا بوده؟

همیشه دوست دارم غذای خوب بخورم. مخصوصا کباب خیلی دوست دارم و به همین خاطر رستوران باز هستم. غذای اکثر رستوران های خوب تهران را تست کرده ام اما وقتی می خواهم کباب خوب بخورم به رستوران سهند می روم. به بعضی رستوران های ایتالیایی هم می روم.

▪ چرا از آمریکا برگشتید؟

به خاطر کباب… یکی از دوستانم که در آمریکا هست و گاهی به ایران می آید هم به کباب علاقمند شده و به همین دلیل هر وقت به ایران می آید با هم به رستوران سهند می رویم.

▪ شما هم اهل کباب و غذای سنتی هستید، پس چطور شد به فکر راه اندازی یک فست فود افتادید؟

این برند بیشتر در انگلیس طرفدار داشت. سالی که در لندن بودم متوجه شدم. آن موقع در تیم چارلتون بازی می کردم و خیلی به کی اف سی می رفتم. غذایش را دوست داشتم، مخصوصا آن جعبه های بزرگ غذاهای شش و هشت نفره اش را که انشاالله اینجا هم آنها را عرضه خواهیم کرد. آشنایی با کی اف سی به آن زمان برمی گردد. وقتی این برند به ایران هم آمد تصمیم گرفتم نمایندگی رستوران را بگیرم و آن را افتتاح کنم تا مردم خوب خودمان هم از غذاهای آن لذت ببرند.

▪ بهترین مشتری رستوران کریم باقری چه کسی است؟

بهترین مشتری ها خود مردم هستند. فکر می کنم اگر کیفیت غذا خوب باشد که انشاالله همینطور هم خواهد بود، مردم استقبال می کنند. چون مردم دوست دارند غذای خوب بخورند. انشالله این برند بتواند نظر مردم را جلب کند.

▪ پس وجه تمایز و بهترین سرویس رستوران کریم باقری غذای خوبش است؟

مسلما باید همینطور باشد وگرنه ممکن است تجهیزات و لوازم خوب در خیلی از رستوران های دیگر هم باشد.

▪ معمولا رستوران های زیادی با نام های بزرگ و مالکان مشهور به ویژه ستاره ها افتتاح می شوند و روزهای اول هم برای جلب نظر مشتریان سعی می کنند خدمات خوب بدهند، اما بعد از مدتی کیفیت غذا و خدمات شان به تدریج از بین می رود و بد می شود. این اتفاق رایجی در کشور ما است.

بله من هم این اتفاق را زیاد دیده ام. به همین دلیل حساسیت زیادی دارم تا مثلا رستوران ما آنقدر تمیز و مرتب باشد که هر مشتری به محض ورودش بتواند این را حس کند که به رستوران متفاوتی وارد شده است. تمیزی رستوران و کارکنانس به نظر من اهمیت زیادی دارد و اتفاقا خیلی هم برای مشتریان آن مهم است. این نگاه اول یک رستوران است که محیط آن تمیز و مرتب و کارکنانش آراسته باشند. غذا شاید در مرحله بعدی باشد تا به مشتری اطمینان بدهد که کیفیت خدمات این رستوران خبو است. این کار آسانی نیست، اما ممکن هست. می خواهیم همه چیز این رستوران عالی باشد و این کیفیت فقط به یک ماه و دو ماه محدود نشود.

▪ کریم باقری چقدر می خواهد وقتش را در این رستوران مصرف کند؟

دو پسر دایی ام که گفتم به این کار علاقه دارند و آدم های با پشتکاری هستند. خودشان دوست دارند در این رستوران حضور داشته باشند و کمک کنند تا خدمات باکیفیتی را به مردم ارایه کنند.

▪ حالا که درباره جعبه های مرغ کنتاکی شش یا هشت نفره کی اف سی حرف زدید، می توانید بگویید پرخورترین فوتبالیستی که می شناسید چه کسی بوده؟

والا اکثر فوتبالیست ها خوب غذا می خورند. چون سوخت و ساز بدنشان زیاد است و به اصطلاح می سوزانند و چاق نمی شوند.

▪ از این خاطره های خوردنی و خوراکی در پرسپولیس و فوتبال هم بگویید.

آن اوایل که مهدی (مهدوی کیا) به پرسپولیس آمده بود، از آن آدم هایی بود که واقعا خوب غذا می خورد. رضا ترابیان هم واقعا در غذا خوردن بی نظیر است. خود من هم خیلی غذا می خورم. الان هم همینطور هستم، مثلا چلوکباب را که دوست دارم می توانم تا سه پرس بخورم.

▪ واقعا سه پرس چلوکباب می خورید؟!

می توانید بروید از گارسون های رستوران سهند بپرسید. من الان گوشت قرمز کم می خورم، به خاطر همین دو هفته یا سه هفته یک بار که بروم، حداقل دو یا سه پرس چلوکباب مخصوص می خورم.

▪ حالا برویم سراغ رقبای رستوران دار شما. اول نوبت عابدزاده بود و الان هم می دانم وحید شمسایی و علی منصوریان و بعضی فوتبالیست های دیگر هم رستوران دارند.

باید بدانید که تشکیلات آنها با کی اف سی خیلی فرق می کند. کی اف سی برند معروفی است که کیفیت آن را اغلب مردم می شناسند و امیدوارم که ما بتوانیم همان همان کیفیت را ارایه کنیم تا مردم راضی باشند. به همین علت فکر می کنم رستوران ما بی رقیب باشد.

▪ ورزش الان در کجای زندگی کریم باقری قرار دارد؟

من مثل همیشه نصف روزم را به ورزش اختصاص می دهم و نصف دیگرش هم به کارهای شخصی ام.

▪ مربی گری چطور؟

نخیر. ترجیح می دهم اینطوری زندگی کنم.

▪ حوصله دربی استقلال و پرسپولیس را هم ندارید؟

این بازی استقلال و پرسپولیس دیگر دارد مثل بازی های بارسا و رئال می شود. این بازی های هرچه تعدادشان بیشتر شود، بهتر هم هست. اصلا حتی اگر بشود این دو تیم به جای این، چهارتا یا شش تا بازی هم با هم بکنند بهتر است چون آن شور و هیجان کاذب آن از بین می رود.

▪ بهترین تفریح کریم باقری چیست؟

اول از همه ورزش است و بعد از آن در کنار خانواده ام خیلی به من خوش می گذرد و لذت می برم.

▪ چند فرزند دارید؟

دو پسر دارم. امیر هفده ساله و امید شش ساله که اکثرا با آنها هستم. از زمانی هم که از فوتبال بازنشسته شده ام سعی می کنم وقت بیشتری را با خانواده ام بگذرانم.

▪ کمی درباره حال و هوای جامعه مان حرف بزنیم. این روزها یک بمب خبری مهم داریم، موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مراسم جوایز گلدن گلاب و کاندیداتوری فیلم برای اسکار. این فیلم را دیده اید؟

کامل نتوانستم ببینم. از شخصیت شهاب حسینی در فیلم خوشم آمد. در کل شهاب را دوست دارم و با هم ارتباط داریم. اما مهم تر از هر چیزی این است که این فیلم حالا جهانی شده و اتفاق خوبی در عرصه هنر کشورمان افتاده است. امیدوارم که این مسیر برای فیلم ها و کارگردان های دیگر هموار شود. انشاالله که این فیلم بتواند جایزه اسکار را هم ببرد.

▪ مثل اینکه قرار است اگر این فیلم جایزه اسکار را ببرد در رستوران شما هم یک اتفاقاتی بیفتد.

(می خندد) شاید! دعا کنید رستوران تا آن روز افتتاح شده باشد.

▪ شنیدم که قرار است در رستوران شما کافی شاپ هم راه اندازی شود، خود شما اهل کافه رفتن هستید؟

بله، قسمتی از رستوران قرار است کافه بشود. در کی اف سی ما به جز کافه قرار است قسمتی هم برای سرو صبحانه به خصوص صبحانه گرم اختصاص داده شود. بعضی اوقات به کافه می روم. این روزها که دیگر فوتبال بازی نمی کنم زمان بیشتری برای این کارها دارم. به کافه رستوران خودم هم اگر فرصت بشود حتما می آیم، اما به طور کلی ممکن است زیاد من را اینجا نبینید.

▪ وسعت شعبه کی اف سی جهان شهر که الان در آن هستیم بیشتر است یا شعبه شما؟

شعبه تهران بزرگ تر است.

▪ شنیدم شعبه تهران قرار است جز مرغ کنتاکی غذاهایی مانند پاستا و پیتزا بدهد.

بله همینطور است. اما قسمت اصلی آن کاملا به غذای کی اف سی اختصاص دارد.

▪ کریم باقری دوست دارد در کدام کشور، کدام شهر، کدام رستوران، چه غذایی بخورد؟

رستوران حاج علی در بازار تبریز بهترین رستوران دنیا است که هر وقت بتوانم به تبریز بروم هرگز فرصت رفتن به آنجا را از دست نمی دهم.

▪ بالاخره کی اف سی یا حاج علی؟

هر چیزی جای خودش را دارد. آدم که نمی تواند همیشه کباب بخورد. اما به طور کلی اولویت من در غذاها همیشه کباب و آبگوشت است.

▪ صبح تا شب یک روز غیرکاری کریم باقری را برای مان تعریف کنید.

صبح بیدار می شوم و بعد از صبحانه می روم ورزش. معمولا می روم باشگاه بدنسازی که نزدیک خانه ام است. بعضی اوقات هم به مجموعه ورزشی انقلاب می روم. بعد از آن می آیم خانه ناهار می خورم و اگمر مسابقه فوتبالی باشد می بینم. گاهی هم با بچه ها و خانواده فیلم می بینم.

▪ چقدر اهل تلویزیون هستید؟

زیاد.

▪ بهترین تفریح تان به جز ورزش؟

وقت گذراندن با بعضی دوستان نزدیکم مثل احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی و علی دایی. ما چندتا نزدیک هم هستیم، همدیگر را می بینیم و با هم معاشرت داریم.

▪ گفتید عابدزاده: فکر کنم عابدزاده جزو اولین فوتبالیست های رستوران دار باشد.

بله. یک فست فود کوچک دارد و زندگی اش را می چرخاند. امیدوارم که احمدرضا در زندگی به چیزی که لیاقتش را دارد، برسد.

▪ چقدر اهل سفر هستید؟

زیاد.

▪ سفرهای داخلی را با ماشین خودتان می روید؟ چقدر اهل رانندگی هستید؟

بله معمولا شمال را با ماشین خودم می روم، اما اگر جای دیگری باشد فقط هواپیما.

▪ یک خاطره از فضای سفر و جاده.

بعضی مواقع که جاده ها شلوغ و بسته بوده ماموران راهنمایی و رانندگی آمدند با هم سلام و احوالپرسی کردیم. خدا را شکر هیچ وقت در جاده ها گیر نکردم چون از این موضوع حسابی می ترسم. البته به جز جاده شمال که خیلی در ترافیک اش گیر افتاده ام.

▪ اگر بخواهید یک شهر را در ایران برای سفر انتخاب کنید، کدام شهر است؟

اکثر شهرهای ایران را با تیم رفتیم اما اگر بخواهیم با خانواده به سفر بروم به شمال یا تبریز می روم.

▪ سفر خارج از کشور چطور؟

آلمان که خیلی به آن سفر می کنم. فرصت بشود آمریکا می روم. کلا اروپا برای سفر بی نظیر است.

▪ یک آرزوی خوب؟

بهترین آرزو این است که همه مردم سلامت کامل داشته باشند. بقیه چیزها را به تدریج می توان به دست آورد.

● آقای کباب باز

تا چند وقت دیگر شعبه رستوران کی اف سی به مدیریت کریم باقری افتتاح می شود اما او باوجود همه علاقه اش به تکه های کنتاکی مرغ باز هم از کباب به عنوان محبوب ترین غذایش یاد می کند و می گوید هر وقت که فرصتی دست دهد سری به کبابی محبوبش در تهران می زند. به غیر از این هم بارها تاکید می کند که کبابی قدیمی حاج علی در بازار تبریز را با هیچ رستوران دیگری عوض نمی کند. عشق کریم به کباب در این عکس هم کاملا مشخص است. او در شعبه کی اف سی هم نشان می دهد که یک کباب باز حرفه ای است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد