رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

کدام مربی در این دوره بدون تیم مانده است؟

در لیگ برتر فوتبال ایران تنها چهار تیم سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان از وجود مربیان داخلی بهره می‌برند و دیگر مربیان ایرانی که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست باید در ۱۴ تیم دیگر مربیگری کنند. با این شرایط طبیعی است شماری از مربیان فرصت نشست روی نیمکت داغ لیگ برتر را پیدا نکنند و بیرون بمانند، مربیانی که در فصول گذشته روی بورس بودند و حتی برای آنها سرودست می‌شکستند.

لیگ دوازدهم از روز ۲۹ تیرماه آغاز می‌شود و تیم‌ها با تکاپوی بسیار خود را مهیای حضور در این رویداد می‌کنند. مبالغ قراردادها، سروصدای بسیار روی سقف قرارداد، فلان ستاره به کدام تیم رفت و آن یکی چرا به پیشنهاد فلان تیم بزرگ پاسخ مثبت نداد و … باعث شده تا کمتر به این موضوع پرداخته شود که چرا برخی از مربیان که اتفاقا بعضی از آنها سبقه‌ای روشن در لیگ برتر دارند، بیرون گود ماندند.

حراجی

سردمدار این مربیان پرویز مظلومی است. او طی دو فصل گذشته سرمربی استقلال بود و با این تیم به عناوین دوم و سوم لیگ برتر دست یافت. قهرمانی در جام حذفی و ماندن در کورس قهرمانی تا هفته‌های آخر، پیروزی‌های پی در پی در دربی تهران و … باعث نشد تا پرویز مظلومی به مانند امیر قلعه نویی بدون تیم نماند. اینکه مظلومی فعلا تیم ندارد را از دو منظر می‌توان مورد بررسی قرار داد، شاید او دیگر انتظار ندارد در تیمی پایین‌تر از استقلال مربیگری کند و یا اینکه مدیران فوتبال ایران هنوز اعتماد کافی را به این مربی ندارند، هرچه هست فعلا مظلومی خانه نشین است و منتظر اتفاقات نیم فصل اول تا شاید دوباره به لیگ برتر بازگردد.

طی سال‌های گذشته عادت کرده بودیم لیگ را با مجید جلالی آغاز کنیم اما در نیم فصل دوم فصل یازدهم لیگ برتر روزگار او و فولاد سیاه شد، به گونه‌ای که جدایی بهترین تصمیم برای آنها شد. جلالی از فولاد رفت و تیمش را به حسین فرکی سپرد تا فصل دوازدهم را بدون او آغاز کنیم. جلالی در جریان مسابقات لیگ برتر بهترین گزینه برای تیمی است که فوتبال تاکتیکی را دوست دارد و جوانگرایی را!

علی دایی هم جزو مربیان بدون تیم است. او که در هفته‌های گذشته در میان شایعات و اخبار غیر موثق تا آستانه مربیگری در تراکتورسازی و پرسپولیس پیش رفت، حتی موضوع حضور در فوتبال قطر و سوریه نیز پیش آمد، فعلا بدون تیم مانده است. او در هفته‌های اخیر منتظر راه آهن ماند، بی خبر از اینکه قطار راه آهن در لیگ دوازدهم انگار قصد حرکت ندارد! در شرایط فعلی راه آهن تنها گزینه دایی است، راه آهنی که فقط ۱۱ روز زمان برای آماده سازی دارد.

حمید استیلی فصل گذشته در همین روزها مشغول آمده کردن پرسپولیس بود. او با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمد اما نصیبش شکست و ناکامی شد تا اینکه در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ برتر با سرخپوشان وداع کرد. استیلی که طی سه فصل گذشته با استیل آذین، شاهین بوشهر و پرسپولیس به لیگ برتر آمده بود، در فصل دوازدهم تیمی ندارد و خانه نشین است. او در مسابقات جام ملت‌های اروپا به عنوان کارشناس در سیما دیده می‌شد، شاید حضور در این عرصه تمدد اعصبای باشد برای او که روزهایی سخت را در پرسپولیس پشت سر گذاشت!

اینکه محمد مایلی کهن در فوتبال ایران تیم ندارد، اتفاقی جالب توجه است. او که در عرصه باشگاهی بد نتیجه نگرفته و حداقل در فصول گذشته عملکردی قابل قبول در ساپیا داشته در فصل دوازدهم لیگ برتر نیز بدون تیم مانده است. جدیت مایلی کهن و اینکه به بالادستی خود باج نمی‌دهد باعث شده تا مدیران فوتبال ایران با احتیاط به سمت او بروند. آغاز لیگ دوازدهم بدون مایلی کهن و اظهارنظرهای صریحش یکی از نکات جالب توجه این رقابت‌ها خواهد بود.

در شرایطی که فیروز کریمی هدایت سنگ آهن بافق را پذیرفته و فراز کمالوند نیز شهرداری تبریز را مهیای حضور در لیگ دسته اول می‌کند، فرهاد کاظمی، دیگر “ف”. “ک” فوتبال ایران بدون تیم است. او پیکان را به لیگ برتر آورد اما بنابه دلایلی که تنها برای ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ایران مشخص است، فعلا اجازه تیمداری در لیگ برتر ندارد.

حمید درخشان هم چند سالی در لیگ برتر ایران تیمداری نکرد تا اینکه با هدایت پیکان قزوین، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به جمع مربیان حاضر در این رده پیوست. فراز و نشیبهای زیاد با شاهین در فصل گذشته باعث شد تا این مربی فصل دوازدهم لیگ برتر را به عنوان تماشاگر و احتمالا کارشناس آغاز کند!

به سیاهه بلند بالای مربیان بیکار فوتبال ایران باید نام محمد احمدزاده را هم اضافه کرد. جدایی او از ملوان با موفقیت‌های دستیارش فرهاد پورغلامی در این تیم همراه شد تا “ممی” انزلی‌چی همچون فصل یازدهم لیگ برتر در این فصل هم بیکار باشد.

بهترین لقب برای اصغر مدیرروستا “آلترناتیو مربیان لیگ برتری” است. او همیشه بیرون می‌نشیند و در میانه مسابقات به عنوان منجی وارد لیگ برتر می‌شود. در فصل دوازدهم نیز فعلا خبری از او نیست تا اینکه تیمی بخواهد دست به تغییر و تحول بزند.

صمد مرفاوی پس از جدایی از مس کرمان در هفته های آغازین لیگ دوازدهم دیگر در تیمی حضور پیدا نکرد و با لقب مشاور مدیرعامل این باشگاه ارتباط خود با فوتبال را حفظ کرد. او که سابقه دو دوره سرمربیگری در تیم استقلال را دارد و سال‌ها در عرصه مربیگری کشور حضور داشته است، در لیگ دوازدهم تیمی را خواهان خود ندید، شاید در آینده اتفاقاتی تازه رخ دهد!

به این فهرست بلند بالا باید نام‌های دیگری را نیز افزود، اسامی چون اصغر شرفی، خداداد عزیزی، فرشاد پیوس، بیژن عزیزی و … که فوتبال ایران در شرایط فعلی برای آنها تیم ندارد.

منبع : مهر

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد