رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

چگونه جنس عشق خود را تشخیص دهیم

شاید در نگاه اول همه عشق ها شبیه به هم باشند اما این تصوری اشتباه است؛ همانگونه که اثر انگشت ۲ نفر امکان ندارد شبیه یکدیگر باشد، رفتار و خصوصیات اخلاقی آن ها هم با یکدیگر تفاوت دارد. همین تفاوت باعث می شود تا هیچ ۲ ازدواجی شبیه یکدیگر نباشد. اگر فکر می کنید شما با همین شخصیت با فرد دیگری ازدواج کرده بودید، همین رفتارها را انجام می دادید سخت در اشتباهید زیرا عشق میان ۲ نفر ارتباط مستقیمی با روحیات هر ۲ نفر دارد.

● عشق امیدوارانه
عشقی که براساس خوش بینی زیاد به وجود آمده است عشق امیدوارانه است؛ زمانی که عاشق می شویم، تصور می کنیم آن فرد زندگی مان را متحول خواهد کرد؛ ممکن است آن فرد به ما کمک کند تا ناراحتی و غصه های خود را فراموش کنیم و به ما آرامش هدیه کند اما بیشتر این نوع عشق ها در ظاهر آرام و منطقی به نظر می رسند.

● عشق نجات دهنده
در این قسمت ما به خاطر این عاشق فردی می شویم که ما را از تنهایی نجات می دهد. به این نوع عشق، عشق ناجی گفته می شود ؛ در این مرحله نیز مانند قسمت قبل فرد سعی می کند حقایق را نادیده گرفته و به خود امید واهی بدهد.

● عشق به خاطر از خود متنفر بودن
در این مرحله ما به خاطر این عاشق می شویم که شخص مورد علاقه ما با ما بدرفتاری می کند زیرا ما هم اعتقاد داریم شایسته آن بدرفتاری ها هستیم. نمونه این آدم ها، افراد بدزبان، پرخاشگر یا کسانی هستند که از طرف مقابل شان سوءاستفاده می کنند؛ این دقیقا با عشق واقعی در تضاد است.

● عشق خریدنی
در این قسمت ما برای این عاشق شخصی می شویم که فکر می کنیم این عشق باعث می شود زندگی ما دارای مفهوم و ارزش بیشتری شود. این عشق تقریبا مشابه عشق امیدوارانه است اما ممکن است این نوع عشق شدیدتر باشد، شاید به خاطر این باشد که دیگر تحول و دگرگونی که در زندگی ما به وجود می آید فقط ظاهری نیست.

● عشق کاربردی
ما در این مرحله زمانی عاشق می شویم که متوجه می شویم علائق و آرزوها و هدف های فردی مشابه هدف های ماست و فکر می کنیم ممکن است این فرد به ما کمک کند تا سریع تر به هدف های مشترک مان برسیم.

● عشق متضاد
این قسمت ما به خاطر این که فرد مورد نظر مان شخصیت مرموز و غیرقابل فهمی دارد عاشقش می شویم. او کارهای عجیبی انجام می دهد که ما را سرگرم می کند و برای مان جالب است؛ این فرد شخصیتی دارد که دقیقا متضاد با شخصیت خود ماست و به همین دلیل عاشقش می شویم. این عشق در نقطه مقابل عشق حقیقی قرار دارد.

تگ ها:

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد