رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

چه پیراهنی بپوشم که مناسب اندام من باشد(خانوم ها)

 پیراهن یکی از لباس هایی است که همیشه مد است و خانم‌ها علاقه زیادی به پوشیدن آن دارند. در اینجا نکاتی را بیان می‌کنیم که با کمک آنها و با توجه به شکل اندام خود بتوانید پیراهنی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به شما می‌آید.


ادامه مطلب رابخوانید

 پیراهن یکی از لباس هایی است که همیشه مد است و خانم‌ها علاقه زیادی به پوشیدن آن دارند. در اینجا نکاتی را بیان می‌کنیم که با کمک آنها و با توجه به شکل اندام خود بتوانید پیراهنی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به شما می‌آید.


پایین‌تنه بزرگ و درشت


 

 

 


بهترین روش برای ایجاد تعادل در اندامی که پایین تنه درشت و بزرگی دارد، انتخاب پیراهنی است که بخش پایین بدن را کوچکتر و صاف‌تر نشان بدهد. دامن‌های چین دار و نیم کلوش مانند نمونه بالا، ران‌های بزرگ و درشت را می‌پوشاند و در عین حال کمر را به خوبی نشان می دهد. آستین‌ها گشاد و پر هم به ایجاد تعادل اندام شما کمک می کند.




بازوهای لاغر




اگر بازوهای ضعیف و لاغری دارید، لازم نیست دستهای خود را به طور کامل بپوشانید، راه حل این است که آستین های سه ربع زیبایی که مد هستند، انتخاب کنید مثل آستین‌های پف کرده، آستین های کیمونویی یا آستین فانوسی.





زنان ریزه اندام و کوتاه


 

 


اگر ریزه اندام هستید مدل تاپ دامن یا پیراهنی انتخاب کنید که کت آستین داری روی آن پوشیده شده است. یک کت کوتاه روی پیراهن تکرنگ برای اندام شما بسیار عالی است. از مدل هایی مثل آستین‌های پف کرده خودداری کنید، چون شمار ا کوچکتر نشان می‌دهد و بیشتر شبیه یک دختر بچه می‌شوید.





زنان درشت اندام و سایزبزرگ



اینکه شما اندام درشتی دارید و برجستگی‌های بدنتان بزرگ است به این معنی نیست که نمی توانید از پوشیدن یک پیراهن زیبای بدون آستین لذت ببرید. شما می‌توانید یک پیراهن چسبان آستین حلقه مانند نمونه بالا بپوشید، البته بهتر است پیراهنی که به تن می‌کنید، تکرنگ و به رنگ تیره باشد.




اگر پاهای زیبا و جذابی ندارید




اگر پاهای شما زشت و غیرجذاب است، در این صورت دوست ندارید که پاهایتان دیده بشود، اما بازهم می توانید به جای پوشیدن شلواری که پاهای شما را کاملا بپوشاند، با پوشیدن پیراهنی زیبا بسیار عالی به نظر برسید. فقط کافی است پیراهنی که انتخاب می‌کنید دامن بلندتری داشته باشد تا قسمت بیشتری از پاهای شما را بپوشاند.





اگر شانه های پهنی دارید




اگر شانه‌های پهنی دارید، به دنبال جزئیاتی باشید که بین شانه های پهن و پایین‌تنه شما تعادل برقرار کند، مثل یک حاشیه رنگی پهن پایین دامن پیراهن. یک یقه گرد بسته هم خط شانه های پهن شما را تفکیک می کند و برای شما مناسب است. پیراهن‌هایی که آستین پف‌کرده و حجیمی دارد، انتخاب نکنید. همچنین از پوشیدن تاپ و بلوزهای بادکرده و حجیم با دامن تنگ و چسب خودداری کنید، چون پهنای شانه شما را بیشتر نشان می‌دهد.




اگر کمر پهنی دارید




اگر کمر پهنی دارید می‌توانید با بالابردن، پایین بردن یا حذف خط کمر پیراهن، کمر پهنتان را بپوشانید. آستین بلند هم توجه را از قسمت میانی بزرگ بدن به قسمت بالا جلب می‌کند . پیراهنی با کمر افتاده روی استخوان ران یا پیراهن گشاد و آزاد بدون کمر هم برای چنین اندامی ببسیار مناسب است.




اگر سینه های بزرگی دارید


 

 

 


برای ایجاد تعادل در یک بالاتنه بزرگ و سینه‌های بزرگ، انتخاب یقه مناسب اهمیت زیادی دارد: یقه هفت یا یقه مربعی باز نمونه بسیار خوبی است. پارچه پیراهن باید به خوبی روی بدن قرار بگیرد، نه خیلی چسبنده و شل باشد و نه خیلی خشک و شق و رق. از پوشیدن پیراهن‌هایی که یقه نزئین شده و کار شده یا جلو سینه تزئین شده ‌ای دارند، خوداری کنید.




اگر سینه کوچکی دارید




بیشتر لباس ها به تن خانم هایی که سینه کوچکی دارند بهتر قرار می‌گیرد. اما اگر دوست دارید بالاتنه شما برجسته تر دیده بشود، باید حجم سینه خود را بزرگتر نشان بدهید.

 

 


پیراهن دوتکه با کمر بالا مدل جالب و زیبایی است که برای زنانی با سینه‌های کوچک بسیار خوب است. خصوصا بهتر است که قسمت سینه و بالاتنه لباس قلابدوزی، گلدوزی، مروارید دوزی و یا تزئینات مشابهی داشته باشد تا سینه‌ها را بزرگتر نشان بدهد.




اندام خیلی لاغر



 


اگر شما اندام بسیار لاغری دارید و بدنتان برجستگی‌ها و انحناهای طبیعی ندارد، می‌توانید با طرح و بافتهای زنانه مانند این پیراهن بافتنی زیگزاگی به اندام خود حجم ببخشید. شما همچنین می توانید با جزئیات اضافی مثل آستین های پف کرده، کمر چین دار و پلیسه دار، لباسهای چین دار، لبا‌س‌های چندلایه و پیراهن هایی که تصاویر و طرح های بزرگی دارد، به افزایش حجم اندام خود کمک کنید.

 

 سایت دوخت

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد