رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی در مراسم یادبود «داریوش صفوت»

حسن نوری از دوستان و نزدیکان زنده یاد صفوت گفت: زنده یاد صفوت مرد بزرگواری بود که حق بزرگی بر گردن بسیاری از نزدیکان خود دارد و ما می بینیم که با آثار ارزشمند این مرد بزرگوار موسیقی بر چه حالات آسمانی قرار می گرفتیم.

وی ادامه داد: من حق صبحت درباره هنر موسیقی اصیل ایرانی را ندارم اما لازم است به این نکته از قول نزدیکان هنری این مرد بزرگوار اشاره کنم که در بین تمام هنرمندان موسیقی اصیل ایرانی هیچ کس به اندازه صفوت به این موسیقی خدمت نکرد.

نوری عنوان کرد: علت جذب من به زنده یاد صفوت تسلط وی در موسیقی نبود بلکه رفتار و منش این بزرگوار آنچنان ارزشمند بود که من را وا داشت تا پایان زندگی صفوت در کنارش باشم و از او مبانی مختلفی از زندگی را فرا گیرم.

وی گفت: ۲۵ سال است که افتخار آشنایی با صفوت را دارم اما هیچ گاه او را عصبانی و غضبناک ندیدم. هیچگاه دنیاطلبی در عالم هنر از او ندیدم. یادم می آید وقتی کسی با او صحبت می کرد چنان با علاقه گوش می داد که گویی مهمترین شنونده برای صحبت های گوینده است. وی هیچ گاه بی ادبی نکرد و از مردانی بود که باید به وجود او و گذشته اش افتخار کرد.

حراجی

نوری با بیان ویژگی های اخلاقی صفوت نسبت به خانواده اش گفت: داریوش صفوت نمونه بارزی از یک همسر ایده آل بود و من می دیدم که این هنرمند همواره با احترام با همسر گرامی اش رفتار می کرد و همیشه شکرگزار مدیریت بی نظیر همسرش بود. با اینکه در سه سال گذشته دوران سختی برای وی و خانواده اش بود اما من می دیدم که چشمان هوشیار او منظور خود را بیان می کرد.

هادی ندیمی عضو فرهنگستان علوم و مدرس دانشگاه شهید بهشتی هم که در این مراسم حضور داشت با بیان اینکه در طول عمر زنده یاد صفوت، بی مهری های زیادی به او شد عنوان کرد: یکی از بارزترین چیزهایی که من در شخصیت صفوت دیدم و درک کردم سکوت و پذیرندگی وی در مقام یک استاد صاحب نظر بود. صفوت هیچگاه با دخالت و شتابزدگی وارد مباحث نمی شد و همیشه سعی می کرد تا در سکوت حرفها را کامل گوش کند و بعد اگر لازم بود صحبتی به میان می آورد.

این استاد دانشگاه به ادب و متانت داریوش صفوت به عنوان یکی از ویژگی های بارز اخلاقی این هنرمند پیشگام عرصه موسیقی نام برد و گفت: در جامعه ای که بی ادبی آن هر روز بیشتر می شود ادب و متانت بزرگمردی چون صفوت همواره عنصری لازم و ضروری است. بنابراین لازم است نسل جوان ما نسبت به این ویژگی ارزشمند تامل بیشتری کنند ضمن اینکه  ژرف اندیشی و بی ادعایی این استاد بزرگوار در کلام، یکی دیگر از صفاتی بود که می توان به آن اشاره کرد.

ندیمی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: نسلی که با صفوت در حال رفتن هستند با همه خوبی ها و بدی هایشان نسلی هستند که متاسفانه تکرار نشدند و خسران عظیمی است که با رفتن وی نصیب ما شد. امیدوارم که شاگردانش ادامه دهنده راه این بزرگمرد باشند.

در این مراسم که با حضور پرتعداد مردم برگزار شد فرهاد فخرالدینی، حسین علیزاده، شهرام ناظری، عبدالحسین مختاباد، حسام الدین سراج، داوود گنجه ای، قاسم زارع، داریوش طلایی، بیژن بیژنی، مهدی قبرایی، داریوش پیرنیاکان، اعضای خانه موسیقی و اعضای فرهنگستان علوم به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان فعال عرصه موسیقی حضور داشتند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد