رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

چرا فتح الله زاده غیبش زد؟

جهان: قهرمانی استقلال در جام حذفی بر خلاف پیش بینی ها که ممکن بود به آرامش اردوگاه آبی و تمدید قرارداد سرمربی آبی پوشان منتهی شود به جنجال تازه ای برای پسران آبی مبدل شد.

آنها در اولین بازی خود پس از قهرمانی انتظار نداشتند که با سکوهایی ملتهب روبرو شوند و تماشاگران آبی دوست بجای برپایی جشن لب به اعتراض بگشایند.

داستان اختلاف مظلومی و قلعه نویی این بار به گونه ای دیگر و البته غیر مستقیم رخ عیان نمود؛ جایی که عده ای از لیدرهای استقلال از تساوی برابر نماینده قزاقستان خونشان به جوش آمد و نام قلعه نویی را بر زبان آوردند.

مظلومی گرچه در صحنه رسانه ای پاسخی به این تحرکات نداد اما از فردای همین بازی نسخه تعدادی از لیدرهای تیمش که به زعم وی از سوی جبهه رقیب تطمیع شده بودند را پیچید و از باشگاه خواست تا موضعی قهریه در برابر آنها اتخاذ کند و حتی مسوول کانون هواداران استقلال مورد بازخواست قرار بگیرد.

از سوی دیگر مظلومی از کم توجهی باشگاه به قهرمانی استقلالی ها در جام حذفی دلخور بود و همکاران و شاگردان وی نیز در صف او قرار داشتند.

به زعم مربیان و بازیکنان استقلال، اگر باشگاه در حاشیه بازی با نماینده قزاقستان (نسف قارشی) ترتیب یک جشن قهرمانی را می داد آنوقت عده ای از تماشاگران تحت برخی جریان سازی ها قرار نمی گرفتند و دیگر کسی نام قلعه نویی را بر زبان نمی آورد.

غیبت فتح الله زاده در جشن فردای قهرمانی استقلالی ها که به همت دوستان پرویز مظلومی بر پا شده بود نیز مزید بر علت شد تا خیلی ها، به این فرضیه برسند که گروهی نمی خواهند قهرمانی استقلال در جام حذفی برجسته شود و …!

اما این پایان داستان نبود و وقتی خبری از پاداش قهرمانی استقلالی ها نشد و مدیر عامل نیز تهران را ترک کرد کم کم صدای اعتراضات بلند شد؛ اعتراضاتی که که متوجه مدیریت باشگاه است.

اواسط هفته جاری نیز بار دیگر بحث برپایی جشن برای قهرمانی استقلال بر سر زبانها افتاد و بازیکنان را امیدوار کرد اما این جشن نیز شکل عملی به خود نگرفت.

پرویز مظلومی که از زبان مدیرعامل استقلال وعده تمدید قراردادش در صورت کسب یک جام را شنیده بود، حالا منتظر برگزاری جلسه ای است که سرنوشت او را در استقلال روشن می کند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد