رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پول‌سازترین خواننده پاپ در حد فوتبالیست درجه سه!

این خواننده پاپ ادامه داد: شاید اگر این اتفاق می‌افتاد، این آلبوم تبدیل به اثری ماندگار می‌شد و حضور این هنرمند درگذشته در آلبوم «کولی عشق» باعث افتخارم می‌شد.

او درباره روند تولید آلبوم «کولی عشق» گفت: این اثر آلبوم دوم بنده محسوب می‌شود که پروسه تولید آن به هفت ماه پیش بازمی‌گردد. سعی کردم این آلبوم نیز در امتداد آلبوم «مدارا» باشد و تا حدی در سازبندی‌ها کار را به‌روز کردیم.

این خواننده پاپ درباره‌ی به کارگیری آواز ایرانی در آثارش گفت: من متولد سال ۱۳۵۲ هستم و به دلیل جبر زمانه به سمت این موسیقی کشیده شدم. در آن زمان آموزشگاه موسیقی نبود و حمل ساز هم کار مشکلی بود، بنابراین تنها هنری که کم خرج‌تر و راحت‌تر بود، هنر آواز بود.

وی افزود: سال ۷۱ در محضر حاتم عسگری آواز را یاد گرفتم و حدود سه سال ردیف‌های آوازی را آموختم.

شکوهی در عین حال گفت: اما هیچگاه از دایره بسته‌ای که موسیقی سنتی در آن وجود داشت راضی نبودم و می‌دیدم که نوجوانان نسبت به موسیقی ایرانی دافعه داشتند و علیه آن جبهه می‌گرفتند؛ البته من درباره صاحب سبک بودن هیچ ادعایی ندارم.

او اضافه کرد: شاید موسیقی اسپانیش غربی تلقی شود، اما تم آن شرقی است و مانند موسیقی ایرانی دستگاه دارد. من به موسیقی ایرانی آشنایی داشتم و حسین کاشانیان هم موسیقی غربی را خوب می‌داند و در نهایت این تلفیقی که شما می‌شنوید ایجاد شد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا خوانندگان پاپ به جای اینکه به سلیقه‌ی مخاطب احترام بگذارند به مسائل مالی توجه می‌کنند؟ گفت: این موضوع به طور ۱۰۰ درصد نیست و خیلی وقت‌ها خواننده‌ها چوب ندانم‌کاری تهیه‌کنندگان را می‌خورند؛ مثلا در یکی از کنسرت‌های من وقتی اجرا در شهرستان لغو شد، تهیه‌کننده پول بلیت مردم را بازگرداند و این باعث شد مردم همه چیز را از چشم من ببینند خیلی از مسائل به تهیه‌کننده برمی‌گردد.

*** با پول‌سازترین خواننده پاپ در حد یک فوتبالیست درجه سه برخورد مالی می‌شود

این هنرمند همچنین گفت: من کوچکترین عضو جامعه موسیقی هستم اما در هر جامعه‌ای نخبگان طبقه خود را دارند. در ایران برای این طبقه که پول‌سازترین آنها اهالی موسیقی پاپ هستند، در حد یک فوتبالیست درجه سه در مورد مسائل مالی برخورد می‌کنند و درباره اینکه چرا در کنسرت‌های پاپ تنوع نیست‌، باید بگویم یک خواننده بر روی صحنه حواسش باید به خیلی از چیزها باشد؛ مثل کنترل تماشاچی‌ها که کار سختی است و فضای امنیتی که در سالن حاکم است شرایط را دشوار می‌کند.

شهرام شکوهی درباره حاشیه‌هایی که برایش به وجود آمده بود و درباره اتفاقات قرعه‌کشی جام جهانی اظهار کرد: نمی‌دانم چرا نسل جدید اینقدر عصبانی هستند پایشان را روی همه چیز می‌گذارند و حرمت می‌شکنند. باید برای اهالی هنر هم ارزش قائل بود.

*** برج میلاد درش را به روی خوانندگان پاپ بسته است

به گزارش ایسنا‌، در بخش دیگری از این نشست حسین کاشانیان که تنظیم‌کننده این اثر است در سخنانی گفت: سعی کردیم سازبندی این اثر نسبت به آلبوم «مدارا» متفاوت‌تر باشد، اما فضای اسپانیش همچنان در آلبوم حاکم است.

علی بحرینی نیز که ترانه‌سرای این اثر است، در سخنانی مطرح کرد: شهرام شکوهی به لحاظ موسیقی و خوانندگی به سهم خودش حرکت جدیدی را پایه‌ریزی کرد و در مورد ترانه‌ها نیز ما هم حرف‌های خودمان را داریم.

در این آلبوم چهار ترانه وجود دارد که از دایره عشق‌های زمینی خارج شده است و شاید در این آلبوم کمبودهایی که در زمینه ترانه احساس می‌شود، جبران شده است.

این ترانه‌سرا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سالن همایش‌های برج میلاد درش را به روی خوانندگان پاپ بسته است، اظهار کرد: سالن برج میلاد که از هزینه بیت المال ساخته شده و متعلق به مردم است درش را به روی اهالی موسیقی پاپ بسته است و از طرفی دیگر در بسیاری از سالن‌های کنسرت ردیف‌هایی که می‌تواند کانون انرژی مخاطبان برای خوانندگان باشد در اختیار سالن‌ها و مسئولان قرار گیرد و آنقدر آدم‌های سرد و بی‌روحی بر روی آن صندلی‌ها نشسته‌اند که خواننده نمی‌تواند هیچ انرژی از آنها بگیرد.

به گزارش ایسنا‌، آلبوم «کولی عشق» از صبح امروز با تیراژ ۳۰۰ هزار نسخه در بازار عرضه شده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد