رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پورحیدرى: منصوریان سرمربى تیم پاس همدان است

منصور پورحیدرى مدیر فنى و سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: انتخاب افشین قطبى به عنوان سرمربى تیم ملى اقدامى شایسته و قابل تقدیر از سوى فدراسیون فوتبال بود که با شجاعت دست به این کار زد. او افزود: در شرایط کنونى فدراسیون بهترین و شایسته ترین گزینه را براى تیم ملى انتخاب کرد و نتیجه این انتخاب را در مسابقات آسیایى و مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۴ خواهد دید. پورحیدرى اظهار داشت: من بنا به تقاضاى فدراسیون و احترام قلبى به میهنم سرپرستى تیم ملى را عهده دار شدم اما الان با پاس همدان قرارداد دارم و سرپرست تیم ملى نیستم. وى ادامه داد: اگر چنانچه فدراسیون علاقمند به ادامه همکارى باشد باید با تیم پاس همدان وارد مذاکره شود و در صورت صلاحدید مسئولان این تیم آماده همکارى با تیم ملى هستم. پورحیدرى در خصوص انتخاب سرمربى تیم پاس همدان خاطر نشان کرد: هم اکنون پاس همدان با این کادر فنى و اضافه شدن ۲ نفر بدنساز و تمرین دهنده به کار خود ادامه خواهد داد و منصوریان سرمربى ما است.

منصور پورحیدرى مدیر فنى و سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: انتخاب افشین قطبى به عنوان سرمربى تیم ملى اقدامى شایسته و قابل تقدیر از سوى فدراسیون فوتبال بود که با شجاعت دست به این کار زد. او افزود: در شرایط کنونى فدراسیون بهترین و شایسته ترین گزینه را براى تیم ملى انتخاب کرد و نتیجه این انتخاب را در مسابقات آسیایى و مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۴ خواهد دید. پورحیدرى اظهار داشت: من بنا به تقاضاى فدراسیون و احترام قلبى به میهنم سرپرستى تیم ملى را عهده دار شدم اما الان با پاس همدان قرارداد دارم و سرپرست تیم ملى نیستم. وى ادامه داد: اگر چنانچه فدراسیون علاقمند به ادامه همکارى باشد باید با تیم پاس همدان وارد مذاکره شود و در صورت صلاحدید مسئولان این تیم آماده همکارى با تیم ملى هستم. پورحیدرى در خصوص انتخاب سرمربى تیم پاس همدان خاطر نشان کرد: هم اکنون پاس همدان با این کادر فنى و اضافه شدن ۲ نفر بدنساز و تمرین دهنده به کار خود ادامه خواهد داد و منصوریان سرمربى ما است. سرپرست تیم پاس همدان اضافه کرد: قرار است به زودى این دو گزینه خارجى نیز انتخاب و به تیم ملحق شوند تا بتوانیم تا آغاز لیگ برتر از تجربیات آنها نیز بهره بگیریم. وى بازى هاى انجام شده در جام سرداران اردبیل را یک بازى تدارکاتى و محک مناسب براى تیم هاى لیگ برترى دانست و تصریح کرد: سه تیم حاضر لیگ برترى در این دوره از مسابقات مرحله بدنسازى را سپرى مى کنند اما در مجموع بازى هاى خوبى انجام شد. پورحیدرى خاطر نشان کرد: اگر در زمان بازیها یک جابه جایى نیز صورت گیرد و تیم ها در اوج آمادگى در این مسابقات حضور یابند سطح کیفى مسابقات نیز بهتر خواهد شد. وى ادامه داد: اشکالى ندارد که این مسابقات را در سطح بین المللى برگزار کنیم و چند تیم خارجى نیز دعوت کنیم تا وزن مسابقات سنگین تر شود. سرپرست تیم پاس همدان در پایان اضافه کرد: تیم پاس همدان بعد از پایان مسابقات و کسب مقام سومى، اردوى یک هفته اى را در سرعین و سپس اردویى در چالدوران برگزار و بعد خود را براى رقابت هاى لیگ برتر آماده مى کنند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد