رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پشت پرده زندگی چهره های فیلم اسکاری ایران

آن ها پرافتخارترین فیلم تاریخ سینمای ایران را ساخته اند. «جدایی نادر از سیمین»… دقت کنید که این فیلم در مورد جدایی است، جدایی و طلاق اما خوشبختانه تمام آن هایی که در این فیلم نقش مهمی داشته اند زندگی های مشترک مستحکم و ایده آلی دارند. ما در این جا شما را با زندگی واقعی آن ها آشنا می کنیم و البته به شما می گوییم که همه آن ها ۲ فرزند دارند!

● پیمان معادی

پدری که صبح ها بچه هایش را به مدرسه می برد

او امروز «نادر» سینمای ایران است که به واسطه بازی در مهم ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، به شهرتی جهانی رسیده است. او بازیگر اصلی فیلم اصغر فرهادی است که داستان، حول محور جدایی از همسرش «سیمین» می شود و اختلاف اصلی شان بر سر «ترمه» تک دخترشان است اما آنچه در فیلم از «نادر» می بینیم، یک نمایش صرف است اما «پیمان معادی» در زندگی شخصی اش همسر «فرانک قوانلو» است و این زوج صاحب ۲ دختر زیبا هستند که بعضی روزها پدرشان را مجبور می کنند صبح ها برای بردن شان به مدرسه زودتر از خواب بیدار شود. شاید بد نباشد بدانید درآمد «پیمان معادی» به هیچ وجه وابسته به دنیای سینما و فیلمنامه نویسی نیست، زیرا او یک گالری ساعت بسیار زیبا در یکی از خیابان های خوب تهران دارد و از آن جا روزگار می گذراند.

● لیلا حاتمی و علی مصفا :زوج عاشق

آنچه درباره زندگی خصوصی و مشترک لیلا حاتمی با علی مصفا بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران باید گفت این است که نوع آشنایی و ازدوا ج شان بسیار خاص و البته جالب است. قضیه این بوده که «داریوش مهرجویی» برای ساخت فیلم «لیلاَ» از این ۲ دعوت به همکاری می کند که… توصیه می کنیم بقیه داستان را از زبان خود لیلا حاتمی بخوانید: «آقای مهرجویی اول من و علی مصفا را به هم علاقه مند کرد و بعد فیلمش را ساخت. آن حس ها همه اش واقعی بود. قبل از شروع فیلمبرداری، حس های مان به هم شروع شده بود. اصلا آقای مهرجویی اول ما را به هم علاقه مند کرد و بعد فیلمش را ساخت!» دختر مرحوم «علی حاتمی» کارگردان بزرگ سینمای ایران در فیلم های دیگری نیز با «علی مصفا» همبازی شده است؛ ازجمله «میکس»، «سیمای زنی در دوردست»، «آسمان محبوب» و فیلم اکران نشده «پله آخر.» او در قسمت دیگری از صحبت هایش، این ازدواج را به نوعی به ضرر «علی مصفا» خوانده است: «بعد از «لیلا» همین جور با سیل پیشنهادهای دوتایی مواجه می شدیم اما از آن ها فرار می کردیم یا هیچ کدام مان نمی رفتیم یا فقط من می رفتم و این همیشه به ضرر علی تمام می شد و بیشترین آسیب را او می دید!» جالب است بدانید چندی پیش «داوود رشیدی» بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون خاطره جالبی درباره چگونگی ازدواج لیلا حاتمی و علی مصفا به زبان آورد: «صمیمیت من و «علی حاتمی» به سال های پیش برمی گردد. ما با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم . لیلی و لیلا با هم بزرگ شدند . من و علی حاتمی واقعا مثل ۲ برادر بودیم و رفت و آمد ما با خانواده او هنوز هم ادامه دارد تا جایی که آقای مصفا برای خواستگاری از لیلا (حاتمی) پیش من آمد چون علی (حاتمی) دیگر فوت کرده بود و من هم او را به این کار تشویق کردم .» «لیلا حاتمی» و «علی مصفا» امروز صاحب ۲ فرزند به نام های «مانی» و «عسل» هستند که پرورش آن ها دغدغه اصلی لیلا حاتمی است. از ما نشنیده بگیرید اما اگر برای حضور در فیلم تان سراغ «لیلا حاتمی» رفتید، ۲ چیز را حتما درنظر داشته باشد؛ یک پرستار خوب و زبده برای نگهداری بچه ها و یک سرویس رفت وبرگشت از مدرسه شان. چیزی که «حمید نعمت الله» و دوستانش نتوانستند فراهم کنند و به همین دلیل همکاری شان در «وضعیت سفید» حاصل نشد!

● شهاب حسینی و پریچهر حسینی:

یک زندگی آرام و بدون حاشیه

داستان آشنایی شهاب حسینی و همسرش بسیار بامزه است: «۲۲ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از ۴ ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. ما هم مثل زن و شوهرهای دیگر در مواردی توافق نداشتیم؛ در گذرگاه هایی به بن بست برخوردیم و در جاهایی به «مو» می ر سیدیم اما در انتهای هر ماجرا وقتی می ایستادیم و به همدیگر نگاه می کردیم، احساس می کردیم واقعا یکدیگر را دوست داریم.» امروز «شهاب حسینی» یا همان «حجت» فیلم اصغر فرهادی ، صاحب ۲ پسر به نام های «محمد امین» و «امیر علی» است و در کنار همسرش، در کافه ای که در لواسان در اطراف تهران افتتاح کرده اند، زندگی آرام و لذت بخشی دارند.

● اصغر فرهادی و پریسا بخت آور

۲ کارگردان و ۲ دخترشان

از او به عنوان مهم ترین و پرافتخارترین کارگردان سینمای ایران نام برده می شود؛ «اصغر فرهادی» با فیلم هایی همچون «چهارشنبه سوری»، «شهر زیبا»، «درباره الی…» و «جدایی نادر از سیمین» درخشید و با گرفتن جایزه اسکار که به ویترین پر زرق و برق افتخاراتش اضافه کرد، جان دوباره ای به سینمای از یاد رفته ایران بخشید. او امروز به همراه خانواده اش در کشور فرانسه زندگی می کند، زیرا در حال نوشتن فیلمنامه ای مشترک با «یاسمینا رضا» فیلمنامه نویس مشهور فرانسوی است که گفته می شود این فیلمنامه مشترک، برای خردادماه آماده جلوی دوربین رفتن خواهد شد. «اصغر فرهادی» طراح اصلی جنجال ها و درگیری های زوج های «جدایی نادر از سیمین» است اما آنچه از زندگی خصوصی اش در دسترس است این که او همسر «پریسا بخت آور» کارگردان زن سینمای ایران است که در کارنامه کاری اش فیلم پرفروشی همچون «دایره زنگی» می درخشد. «اصغر فرهادی» و «پریسا بخت آور» صاحب ۲ دختر هستند که بی شک همه آن هایی که «جدایی نادر از سیمین» را دیده باشند، «ترمه» یا همان «سارینا فرهادی» دختر نوجوان اصغر فرهادی را می شناسند. تنها چیزی که درباره «سارینا فرهادی» شنیده می شود، این است که او امروز در یکی از مدارس فرانسه در حال تحصیل است و با این اتفاق، همه آن هایی که به پایان تعلیقی و باز فیلم فرهادی گلایه کرده بودند، به سرانجام ترمه پی بردند: «عاقبت، ترمه از ایران رفت…» همچنین فرزند کوچک تر اصغر فرهادی هم دختری یک ساله است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد