رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پسر الیور استون همچنان از سینمای ایران هیچ چیز نمی‌داند

شان استون پسر الیور استون فیلمساز سرشناس آمریکایی در برنامه سینمایی «هفت» حاضر شد تا برای دومین بار بعد از حضور در ایران نشان دهد هیچ شناختی نسبت به سینمای ایران ندارد.
به گزارش خبرآنلاین، برنامه «هفت» در سومین روز برگزاری سی‌امین جشنواره فیلم فجر شنبه شب پانزدهم بهمن ماه روی آنتن رفت و در بخش مهمانان خارجی شان استون مهمان این برنامه بود.

استون پیش از این نیز در نشستی با حضور جمعی از اهالی رسانه، مدیر برنامه‌هایش در ایران، نادر طالب‌زاده و علی شاه‌حاتمی در ایران حاضر شده بود و نوع پاسخگویی او به سئوالات خبرنگاران و آشنا نبودنش با سینمای ایران موجب اعتراض خبرنگاران حاضر در این جلسه شد.

استون در برنامه «هفت» نیز با سئوال‌های مشابهی همانند آنچه در نشست خبری عنوان شده بود، مواجه شده و با فاصله سه چهار ماهه از آن جلسه همچنان پاسخ‌هایی یکسان به سئوالات داد؛ پاسخ‌‌هایی که می‌توانست به واسطه تلاش‌های ایرانیان مرتبط با پسر الیور استون تغییر یافته و حداقل او را با یکی دو فیلمساز ایرانی و آثارشان آشنایی کند.

شان استون در مواجهه با سئوال میزان آشنایی با سینمای ایران اعلام کرد شناختی نسبت به این سینما ندارد و از کاری از فیلمسازان ایرانی ندیده است.

او همچنین در مورد ساخت فیلمی از سوی الیور استون در مورد محمود احمدی‌نژاد گفت، می‌داند پدرش در مورد هوگو چاوز و فیدل کاسترو فیلمی دارد و از ساخت فیلمی در مورد احمدی‌نژاد اطلاعی ندارد.

استون در مورد فیلم‌هایی که ساخته گفت، فیلم آخرش در مورد اجنه است و علاقمند است در ژانر وحشت فیلم بسازد و همچنین تاکید کرد فیلم جدید او در مورد مولانا خواهد بود.

پسر الیور استون که در تمام طول مدت برنامه برخلاف آداب و رسوم اجتماعی و فرهنگ ایرانیان روی صندلی خود نشسته بود،‌ فیلمسازان محبوب خود را در سطح بین‌الملل چنین برشمرد: استنلی کوبریک، آکی‌را کوروساوا، اینگمار برگمان، جان فورد و جان هیوستن.

در میانه برنامه طبق سناریویی که در نشست مطبوعاتی نیز طراحی شده بود، مدیر برنامه‌های استون از او خواست نماد ذوالفقار حضرت علی (ع) را که در گردن دارد به دوربین نشان دهد و نکته قابل توجه اینکه از ذوالفقار آن حضرت برای وسیله‌ای جهت دور کردن اجنه نام برد.

استون در مورد برگزاری نشست هالیوودیسم در ایران نیز بیان کرد این تعبیر فقط در ایران به کار می‌رود و یادآور شد پدرش ۳۰ سال است در دل هالیوود و البته به صورت مستقل فیلم می‌سازد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد