رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پرستو صالحی؛ منظور من از فساد فقط فساد اخلاقی نبود

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در پی اظهارات اخیرش خود مبنی بر وجود فساد اخلاقی در سینما تاکید کرد: سینما در ذات خود فاسد نیست، بلکه تعداد اندکی از افراد در سینما هستند که با عملکرد خود فساد اخلاقی و مالی را به کلیت سینما سرایت می دهند.

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون پس از انتشار متنی پیرامون فساد در سینمای ایران در صفحه فیس بوک خود با برداشت های مختلفی از نظراتش در رسانه ها مواجه شد. این بازیگر در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح دیدگاه خود پرداخت و گفت: به هیچ عنوان معتقد نیستم که سینما فاسد است بلکه معتقدم آدم های فاسد در سینما وضعیت این حرفه را به حد نازلی کشانده اند.

وی افزود: مگر می شود سینمایی که علی حاتمی در آن نفس کشیده و با خون و دل شهرک سینمایی را ساخته است را فاسد دانست. در این سینما فیلم های ارزشمندی چون مادر و سایر آثار بزرگان عرصه هنر ساخته شده است. برای این سینما مردم پا به پای سینماگران اشک ریخته و خندیده اند؛ اصلاً چطور می توان سینمایی که اصغر فرهادی برای آن اسکار آورده و مردم به آن افتخار کردند را فاسد دانست. روی سخن من با سینما نبوده بلکه با افرادی بود که متاسفانه به ناروا در آن نفس می کشند.

این بازیگر در ادامه افزود: افراد فاسد در همه اقشار اجتماع وجود دارند به عنوان نمونه در سیستم بانکداری کشور و یا جامعه ورزشی این فساد را دیده ایم اما نمی توان به جرم فساد افراد محدود کل نظام بانکداری کشور را فاسد دانست و یا جامعه ورزشی را به فساد متهم کرد.

صالحی در پاسخ به این سئوال که آیا حرف هایی که مبنی بر فساد در سینمای ایران مطرح شده تایید حرف های فرج الله سلحشور است گفت: به هیچ عنوان چنین نیست؛ روی صحبت آقای سلحشور با زنان بازیگر سینمای ایران بود و بس. در صورتی که این جمع بستن درست نیست.

این بازیگر تأکید کرد: نمی توان درباره خانم نیکی کریمی که بیست سال هنرپیشه اول سینمای ایران بوده است این حرف را زد چون فردی مثل نیکی کریمی حسن اخلاق داشته که توانسته در تمام طول این سال ها در سینما ماندگار شود. یا خانم معتمدآریا، زارعی و دیگر بازیگران… از همین رو تاکید می کنم که به هیچ عنوان حرف های آقای سلحشور را تایید نکرده و نمی کنم.

وی در ادامه افزود: منظور من از فساد تنها روابط بین زن و مرد نبوده است، بلکه فساد اخلاقی شامل خریدن نقش از تهیه کننده به صرف حضور در یک نقش و یا بازی کردن در یک فیلمی فقط از روی رابطه می شود.

پرستو صالحی در پاسخ به این سئوال که نگاه برخی این است که چون شما در چندسال اخیر کم کار شده اید با نوشتن این مطلب قصد تسویه حساب شخصی داشته اید گفت: حذف در سینمای ایران تنها محدود به من نیست، بلکه بسیاری از بازیگران سینمای ایران بوده اند که در دوره ای حذف شدند اما دوباره بعد از ۱۰ سال روی کار آمدند و احیا شدند. بنابراین بحث من شخصی نیست فقط من خسته شدم و حرفم را زدم.

وی در پایان افزود: من در حال حاضر کار می کنم اما این فعالیت برای من راضی کننده نیست، چراکه توقعی که من از خودم و همچنین مردم از من دارند خیلی بیشتر است و وقتی حرف هایی از این دست مطرح می شود اینگونه جلوه می کند که من دارم برای کار در سینما التماس می کنم، در حالی که چنین نیست و به هیچ عنوان از حرف هایی که زده ام پشیمان نیستم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد