رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پردرآمدترین مشاهیر مرده جهان چه کسانی هستند؟

بیش از دوسال از مرگ مایکل جکسون در سن ۵۰ سالگی گذشته است اما هیچ نشانه ای از کم رنگ شدن و کاهش قدرت درآمدزایی سلطان پاپ دیده نمی شود. جکسون در سال ۲۰۱۱ برای دومین بار متوالی صدر نشین جدول سالانه ثروتمندترین مشاهیر مرده مجله فوربس شد . در طول ۱۲ ماه گذشته بنیاد مایکل حدود ۱۷۰ میلیون دلار از فروش آهنگها و سود حاصل از سهام او در سونی ، بدست آورده است . اگرچه درآمد مایکل جکسون در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال گذشته کاهش قابل ملاحظه ای داشت اما هنوز هم آنقدر زیاد است که این خواننده مشهور سال گذشته بعد از یو تو ، پردرآمدترین خواننده مرده و یا زنده پاپ نامیده شد. درآمد مایکل جکسون در سال ۲۰۱۰ حدود ۲۷۵ میلیون دلار بود.

مجموع درآمد ۱۵ نفر اول جدول پردرآمدترین مشاهیر مرده مجله فوربس، بین ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ تا اکتبر سال ۲۰۱۱ حدود ۳۶۶ میلیون دلار بود . این رقم نشان می دهد که وقتی انسانی مشهور می شود ، مرگ برای او پایان همه چیز نیست.

معمولا” ترانه نویسان و خواننده هایی که صاحب کارهای خودشان هستند شانس بسیار خوبی برای قرار گرفتن در رده های بالای جدول ما دارند زیرا ترانه ها و آهنگهای آنها سالها بعد از مرگشان نیز فروش می رود . اما اخیرا” یک راه جدید کسب درآمد برای مشاهیر مرده بوجود آمده است: سیرک دوسله

این ماه مایکل جکسون دوباره همراه سیرک دوسله به یک تور جهانی رفت و اگر برنامه ویژه این سیرک با نام ” مایکل جکسون پادشاه جاویدان ” موفقیت آمیز باشد ممکن است تعداد تورهای این ستاره مشهور بعد از مرگش بیشتر از دوران زندگی اش باشد.

برنامه سیرک دوسله با نام “زنده باد الویس ” نیز به درآمد زایی این ستاره کمک کرد و باعث شده که الویس پریسلی با ۵۵ میلیون دلار درآمد در سال گذشته ، در ردیف دوم جدول رده بندی پردرآمدترین مشاهیر مرده مجله فوربس قرار بگیرد . البته آهنگهای مشهور الویس هنوز هم فروش خیلی خوبی دارند و طرفداران او هنوز از خانه او دیدن می کنند اما برنامه “زنده باد الویس” سیرک دوسله که برای مدت زیادی در لاس وگاس اجرا شد و بلیطهای آن به قیمت ۱۷۵ دلار فروخته شد ، درآمد بسیار زیادی برای این هنرمند درگذشته داشت. علاوه بر الویس ، جان لنون که با درآمد ۱۲ میلیون دلار در ردیف سوم این جدول قرار گرفته است و جورج هریسون که با درآمد ۶ میلیون دلار مکان سیزدهم را بخود اختصاص داده است نیز از مزایای این سیرک بهره مند می شوند. برنامه ” عشق” که از سال ۲۰۰۶ در لاس وگاس برگزار می شود ، بر اساس موسیقی بیتلز ساخته شده است.

الیزابت تیلور که در ماه مارس سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت نیز امسال به این لیست پیوست و با درآمد ۱۲ میلیون دلار که دقیقا” مشابه درآمد جان لنون است در این جایگاه با او شریک شد. بیشترین بخش این درآمد از راه فروش عطر پر فروش الیزابت تیلور با نام” الماس سفید” بدست آمده است.

انتظار می رود که درآمد الیزابت تیلور بعد از مرگش بزودی به درآمد مرلین مونرو برسد . مرلین مونرو در سال گذشته حدود ۲۷ میلیون دلار درآمد داشت و در ردیف سوم این جدول قرار گرفت.

مشاهیر مرده برای اینکه بتوانند در جدول مجله فوربس قرار بگیرند باید حداقل ۶ میلیون دلار درآمد سالیانه داشته باشند . کارکنان مجله فوربس برای تخمین زدن درآمد سالیانه مشاهیر مرده و تهیه این لیست با نماینده ها ، وکلا و سایر منابع مطلع دیگر صحبت می کنند.

مترجم: فرشته مشاور

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد