رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پخش دو سریال طنز از امشب

شبکه سه سیما از شنبه شب پخش دو مجموعه طنز را آغاز خواهد کرد. یکی از این مجموعه‌ها «نقطه سر خط» نام دارد و آن را سعید آقاخانی کارگردانی کرده است. این بار هم او به سراغ یک داستان اجتماعی رفته است. داستان این سریال درباره مردی است که نمی‌خواهد قبول کند بازنشستگی پایان دوران فعالیت اوست.

صمد قیصری، کارمندی است که پس از سال‌ها فعالیت در اداره‌اش، حکم بازنشستگی دریافت می‌کند. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کند و البته ارتباط خوبی هم با صاحبخانه‌اش دارد، اما بازنشستگی او باعث می‌شود ماجراهای مختلفی برای او و اطرافیانش به وجود آید.
حمید لولایی در این اثر در نقش صمد قیصری ظاهر می‌شود و علی صادقی نیز فریبرز، پسر اوست که طبق معمول شخصیت یک جوان پرشروشور را عینیت خواهد بخشید. مریم سعادت نیز در نقش همسر آقاصمد یعنی گندم هنرنمایی می‌کند. غلامرضا نیکخواه هم در نقش سیروس، صاحبخانه آنها جلوی دوربین رفته است.
افسانه ناصری و اشکان اشتیاق هم به ترتیب در نقش همسر سیروس و پسر او دیده خواهند شد. اصغر حیدری، کریم قربانی، مرجانه گلچین، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، اکبر وارث، مهدیه تقی‌پور، فرزاد حاتمیان و فتح‌الله طاهری از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.
نگارش فیلمنامه این سریال برعهده مصطفی کیایی و سعید جلالی بوده است. «نقطه سر خط» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید شده است.
تهیه‌‌کنندگی این سریال برعهده مهران مهام و ایرج محمدی بوده و قرار است هر شب بجز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۴۵/۲۰ روی آنتن برود.

در ساخت این سریال حسن زارع (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلان‌زاده (صدابردار)، قاسم ترکاشوند (طراح صحنه و لباس)، مهراعظم شیرازی (طراح گریم)، علیرضا نجف‌زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، شاپور دلدار (مدیر تولید)، سمیرا بختیاری (عکاس)، حسین غضنفری (تدوین) و مجید اخشابی (آهنگساز) همکاری می‌کنند.

«خانه اجاره‌ای»
«خانه اجاره‌ای» هم عنوان یک سریال دیگر است که پخش آن از شنبه شب آغاز می‌شود.
خانه اجاره‌ای را رامین ناصرنصیر کارگردانی کرده و در آن بازیگران شناخته‌شده حوزه طنز در نقش‌های مختلف هنرنمایی می‌کنند. مهران غفوریان، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، نصرالله رادش ،سینا رازانی، شهین تسلیمی، آرش نوذری، نعیمه نظام‌دوست، سوزان عزیزی، رابعه مدنی، غزاله جزایری، امیر کاظمی، فرشاد موحد حسینی، بهشاد مخبری و حمید لیقوانی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر هنرنمایی می‌‌کنند.
مجموعه «خانه اجاره‌ای» ترکیبی از معضلات اجتماعی و مسائل مبتلابه خانواده را دستمایه کار خود قرار داده و سعی دارد در بستری طنزگونه، مراودات، عادات و مناسبات غلط و مشکل‌سازی را که این روزها بسیاری از افراد خانواده به شکل مستقیم و غیرمستقیم با آن دست به گریبانند، به نقد بکشد.
در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت‌اندوزی، ساده‌لوحی و تاثیرات مخرب برنامه‌های ماهواره‌ای به تصویر کشیده می‌شود.
داستان‌های این سریال در یک مجموعه مسکونی که چند خانواده مختلف با مختصات و ویژگی‌های خاص خود زندگی می‌کنند، اتفاق می‌افتد. زندگی هر کدام از خانواده‌های این مجتمع، تحت تاثیر ماجراهای روزمره قرار می‌گیرد که اگرچه وقوع‌شان دور از ذهن نیست، اما تبعاتی دارد که فضایی شیرین و طنزآلود پدید می‌آورد.
تهیه‌کنندگی این اثر به‌عهده محمد کاشانی و حمید رحیمی‌نادی بوده است. در این مجموعه نویسندگانی چون پریسا شمس، جمیله دارالشفایی، محمدرضا عرفانی، حمید برزگر و پوریا کاکاوند همکاری می‌کنند. سرپرست نویسندگان این مجموعه به‌عهده کوروش نریمانی است. «خانه اجاره‌ای» براساس طرحی از خشایار راد ساخته شده است.
«خانه اجاره‌ای» در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده می‌شود. کار تصویربرداری این مجموعه از شهریور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در ساخت این مجموعه تلویزیونی محمود رضایی (کارگردان تلویزیونی)‌، مسعود رجبیان (مدیر تصویربرداری)‌، محمد مرادی و محسن نجفی (تصویربرداران)‌، حمید دژاکام (صدابردار)‌، ارسطو مداحی گیوی (طراح نور)‌، سینا اسحاقی (تدوین)، حمید صدری (آهنگساز)‌ و البرز پارسی (عکاس)‌ همکاری می‌کنند.این مجموعه ساعت ۲۳ شنبه شب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد