رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پخش بیش از ۲۰ فیلم‌ سینمایی در تعطیلات آخر هفته عید قربان

“خارج از دید”، “اسلحه”، “جی‌فورس”، “ماجراهای خانه ما” و… عناوین فیلم‌هایی هستند که از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن خواهد رفت.
 شبکه‌های مختلف سیما در ایــام عیـد سعـیـد قـربـان و تعـطـیـلات آخـر هـفـتـه با فیلم‌‌های سینمایی و تلویزیونی پذیرای مخاطبان خود خواهند بود. این فیلم‌ها عبارتند از:
 شبکه یک           
بره کشون- شبکه یک سیما ساعت ۸:۱۵ روز چهارشنبه فیلم تکراری”بره کشون” به کارگردانی مهرداد خوشبخت را خواهد کرد.داستان این فیلم با بازی ارژنگ امیر فضلی،رابعه اسکوئی و افشین سنگ چاپ درباره بره‌ای است که متعلق به یک دختر روستایی ا‌ست و به اشتباه همراه دیگر گوسفندان به شهر آورده می‌شود.
ابراهیم و آتش- فیلم تلویزیونی “ابراهیم وآتش” به کارگردانی پوریا آذربایجانی در روزعید سعید قربان ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.درخلاصه داستان فیلم آمده:خشکسالی چند سالی است اهالی را دچارسختی کرده است.همگی نذرمی کنند، هریک گوسفندی را درعید قربان به حرم حضرت عبدالعظیم بفرستند و…
دوازده راند- بینندگان شبکه یک سیما یک بامداد روز پنج‌شنبه شاهد پخش فیلم سینمایی “۱۲ راند” خواهند بود.این  فیلم سینمایی  به کارگردانی رنی هارلین ، محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۰۸ است و جان سینا، اشلی اسکات، ایدن گلن، برایان وایت، تیلور کول و استیو هریس در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

“خارج از دید”، “اسلحه”، “جی‌فورس”، “ماجراهای خانه ما” و… عناوین فیلم‌هایی هستند که از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن خواهد رفت.
 شبکه‌های مختلف سیما در ایــام عیـد سعـیـد قـربـان و تعـطـیـلات آخـر هـفـتـه با فیلم‌‌های سینمایی و تلویزیونی پذیرای مخاطبان خود خواهند بود. این فیلم‌ها عبارتند از:
 شبکه یک           
بره کشون- شبکه یک سیما ساعت ۸:۱۵ روز چهارشنبه فیلم تکراری”بره کشون” به کارگردانی مهرداد خوشبخت را خواهد کرد.داستان این فیلم با بازی ارژنگ امیر فضلی،رابعه اسکوئی و افشین سنگ چاپ درباره بره‌ای است که متعلق به یک دختر روستایی ا‌ست و به اشتباه همراه دیگر گوسفندان به شهر آورده می‌شود.
ابراهیم و آتش- فیلم تلویزیونی “ابراهیم وآتش” به کارگردانی پوریا آذربایجانی در روزعید سعید قربان ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.درخلاصه داستان فیلم آمده:خشکسالی چند سالی است اهالی را دچارسختی کرده است.همگی نذرمی کنند، هریک گوسفندی را درعید قربان به حرم حضرت عبدالعظیم بفرستند و…
دوازده راند- بینندگان شبکه یک سیما یک بامداد روز پنج‌شنبه شاهد پخش فیلم سینمایی “۱۲ راند” خواهند بود.این  فیلم سینمایی  به کارگردانی رنی هارلین ، محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۰۸ است و جان سینا، اشلی اسکات، ایدن گلن، برایان وایت، تیلور کول و استیو هریس در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. “۱۲ راند” داستان یک افسر پلیس به نام دنی فیشر را روایت می کند که طی عملیاتی ، موجب کشته شدن زنی می شود که  نامزد یک تبهکار خطرناک است.
مردی به نام ایپ ۲- فیلم سینمایی “مردی به نام ایپ” با نام اصلی “ایپ من” پنجشنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.قسمت دوم این فیلم نیز به گوشه‌هایی از زندگی  “ایپ من” استاد بزرگ وینگ چون(۱۹۳۰-۱۹۴۰) پرداخته است. این فیلم محصول هنگ کنگ در سال ۲۰۱۰ است. کارگردان این اثر سینمایی ویلسون ایپ است و بازیگرانی همچون دنی ین، لین هونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
یکی بود یکی هست- فیلم تلویزیونی “یکی بود یکی هست” به کارگردانی حسین تبریزی ساعت ۱۶ عصر جمعه از شبکه یک سیما پخش­ می شود. این فیلم با بازی اسماعیل خلج، محسن قاضی‌مرادی و مریم امیرجلالی داستان جوانی سی و پنج ساله است که پس ازفوت پدر طبق وصیت نامه آن مرحوم آماده اعزام به خانه خدا می­شود.
 شبکه دو           
جی‌فورس. گروه ویژه- انیمیشن جی فورس- گروه ویژه” روزعید سعید قربان ساعت ۱۷:۴۵ ازشبکه دوسیما پخش خواهد شد .داستان فیلم درمورد همسترهای آزمایشگاهی که با آخرین تکنولو‍ژی روز هماهنگ هستند؛ تیمی کاملا مخفی که ازطرف اف بی آی مامورمی‌شوند تا دنیا را از دست بیلیونر شیطانی نجات دهند .این فیلم به کارگردانی هویت یتمان و تهیه‌کنندگی جری براک هیمر محصول سال ۲۰۰۹ آمریکا است.
سلاح- مخاطبان شبکه دو سیما همچنین می‌توانند ساعت ۲۳:۴۵ پنج‌شنبه و ۱۷:۵۵ عصر جمعه به تماشای فیلم سینمایی “سلاح”محصول کانادا در دو قسمت بنشینند.دیوید ساترلند این فیلم سینمایی را در سال ۲۰۰۸ با حضور کولم فیور، الیشا کات برت و گریگوری اسمیت کارگردانی کرده است و داستان آن محله‌ای از آمریکاست که مدتی است تحت قرق اوباش خیابانی در آمده است و در حالی که مردم از دولت و شهردار انتظار دارند به وضعیت آنها رسیدگی کند، شهردار تنها به وجهه انتخاباتی خود می‌اندیشد.
مسیر آسمان- فیلم تلویزیونی “مسیر آسمان” به کارگردانی علی عطشانی نیز ساعت ۲۰:۵۵ روز چهارشنبه از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم با بازی امیرحسین مدرس، خاطره حاتمی، شهرام عبدلی و… درباره دو کارگر خدمات فرودگاه حجاج است که بر اثر یک اتفاق سرنوشت آنها با یکی از حجاج گره می‌خورد.
 شبکه سه
قلقلک- شب عید سعید قربان ساعت ۲۲:۳۰ فیلم سینمایی “قلقلک” به کارگردانی مسعود نوابی با بازی سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، شقایق فراهانی ، بیژن امکانیان وسحرولدبیگی از شبکـه سه سیما پخش می‌شود.این فیلم داستان داوری است که جایش قبل ازمسابقه با شخص دیگری عوض می‌شود.
تنها در جنگل- “تنها در جنگل” عنوان فیلم سینمایی است که شبکه ۳ سیما برای ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه آماده پخش کرده است. داستان این فیلم کمدی به کارگردانی جان باچ درباره پسر بچه ۱۰ ساله‌ای است که به طور تصادفی سوار ماشین دو آدم‌ربا می‌شود که دختر یک میلیونر را گروگان گرفته‌اند. لرین نیومن، پک وینرا و ماتیاس هویس درفیلم سینمایی “تنها درجنگل” بازی کرده‌اند.
دیواره شمالی- فیلم سینمایی “دیواره شمالی” به کارگردانی فیلیپ استولزل و تهیه‌کنندگی بنجامین هرمان پنجشنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۰:۳۰ ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم با بازی بنو فورمان و فلوریان لوکاس داستان دو صخره نورد آلمانی است که تخصص ویژه‏ای در زمینه کوه‏نوردی و صخره‏نوردی دارند.
بانتی و بابلی- فیلم هندی ” بانتی و بابلی” ساخته شادالی ساگان پنجشنبه ۲۷ آبان ساعت ۲۰ ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود .
این فیلم با بازی آمیتا باچان و آبیشک با چان در باره دختر و پسر جوانی است که پس از اینکه کاری پیدا نمی کنند تصمیم به کلاهبرداری و سرقت می‌گیرند .
گیوتین ۲- ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه فیلم سینمایی “گیوتین ۲″ از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم محصول ۱۹۸۰ هنگ‌کنگ بوده و در آن چن کان تای و کیوفنگ  ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. داستان”گیوتین” در باره امپراطوری زورگو و ستمگر است که با داشتن سلاحی به نام گیوتین تمام مخالفان خود را از بین می‌برد. جنگجویان و آزادی‌طلبان در چین مبارزه‌ای جمعی را علیه او شروع می‌کنند.
 شـبـکـه چـهـار      
خارج از دید- فیلم سینمایی ” خارج از دید” به کارگردانی استیون سودربرگ محصول ۱۹۹۸ آمریکا روز عید قربان از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد. این فیلم بر اساس رمان پرفروش المورد لنرد ساخته شده و در آن جرج کلونی، جیم رابینسون، جنیفر لوپز و مایک مالون ایفای نقش کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جک فولی سارق حرفه‌ای بعد از سرقت از بانک به دلیل روشن نشدن ماشینش دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. او پس از سه بار محکومیت به جرم سرقت، برای بار چهارم به سی سال زندان محکوم می‌شود. ولی تصمیم می‌گیرد فرار کند اما سربزنگاه توسط یک پلیس زن دستگیر می‌شود و….. بینندگان شبکه ۴ سیما ساعت ۲۰:۳۵ روز چهارشنبه شاهد پخش این فیلم سینمایی خواهند بود.
خاطرات خانوادگی- تکرار فیلم سینمایی “خاطرات خانوادگی” به کارگردانی والریو زورلینی ساعت ۱۵:۴۵ پنج شنبه از شبکه چهارسیما پخش می‌شود. مردی در تنهایی و به دور از خانواده زندگی می‌کند که ناگهان برادر کوچکترش بدون اطلاع قبلی به سراغ او می‌آید. درابتدا به نظر می‌رسد که برادر جوانتر به دلیل اختلاف با ناپدری خانه را ترک کرده است و برادربزرگتر استقبال مناسبی از او نمی‌کند، اما بعد ازمدتی تلاش می‌کند که همواره حامی و پشتیبان برادرش باشد. مارچلو ماسترویانی، ژاک پرن، سالو راندونه و والریا چانگوتینی درفیلم سینمایی “خاطرات خانوادگی” محصول سال ۱۹۶۲ ایتالیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
گرگ- فیلم سینمایی “گرگ” به کارگردانی میگوئل کاورتویس محصول سال ۲۰۰۴ اسپانیا ساعت ۲۰:۳۰ جمعه در قالب برنامه “سینما ۴” ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود. داستان فیلم سینمایی “گرگ” با بازی ادواردو نوریه گا، ژوزه کاروندو ، ملانی داوتی و سانتیا گوراموس درمورد جمالوی گوری یک خرابکار از اهالی باسک است که با نام گرگ فعالیت می کند. او به خاطر خطرناک بودن فعالیت‌هایش در حال جدایی از همسرش است.
 شبکه تهران           
قلعه پنهان- فیلم سینمایی “قلعه پنهان” در روزعید سعید قربان ساعت ۸:۳۰ ازشبکه تهران پخش خواهد شد. این فیلم را راجر کانتین سال ۲۰۰۱ بر مبنای فیلمنامه خودش در ژانر اکشن و کمدی به مدت ۹۵ دقیقه ساخت. در این فیلم کانادایی ماتیو دوپوز، رکسانا گیودت لویسیو و ژان فیلیپ دپین بازی کردند. در خلاصه داستان «قلعه پنهان» آمده است: بین دو کمپ تابستانی مدیران و کارمندان جنگی ده ساله برقرار است. البته جنگ بین بچه‌های دو کمپ برایشان جنبه سرگرم‌کننده دارد و …
دارودسته پیرزن‌ها- اگر ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه بیننده شبکه تهران باشید می‌توانید به تماشای فیلم سینمایی “دارودسته پیرزن‌ها” به کارگردانی کنگ هیو جین بنشینید. این فیلم محصول ۲۰۱۰ کره جنوبی بوده و در خلاصه داستان آن آمده است: سه پیرزن که همسران خود را مدتی است از دست داده‌اند با جمع‌آوری پول و مجموع سرمایه‌شان، قصد دارند به مسافرتی تفریحی،‌ سیاحتی به سواحل اقیانوس بروند.
خواستگاری در وقت اضافه- تکرار فیلم تلویزیونی “خواستگاری در وقت اضافه” به کارگردانی جواد افشار ساعت۲۲:۱۵ چهارشنبه از شبکه تهران پخش خواهد شد. درخلاصه داستان فیلم آمده: منیرخانم سال‌هاست که همسرش فوت کرده، او مستاجر آقا صادق است که او هم همسرش را ازدست داده و با دخترش ملیحه زندگی می‌کند. ملیحه مخالف ازدواج مجدد پدرش است و ازهم کلامی و ارتباط منیرخانم و آقا صادق ممانعت می‌کند. رزیتا غفاری، حسن پورشیرازی، نادرسلیمانی، محسن قاضی‌مرادی، حسن جوهرچی و آزیتا لاچینی در فیلم تلویزیونی “خواستگاری در وقت اضافه” بازی کرده‌اند.
ماجراهای خانه ما- بینندگان پایتخت‌نشین ساعت ۱۳:۳۰ روز پنج‌ شنبه شاهد پخش فیلم سینمایی “ماجراهای خانه ما” به کارگردانی  پاتریشیا روزما خواهند بود.درخلاصه داستان فیلم آمده: کیت دختر باهوشی است که درکنار والدینش زندگی خوبی دارد. او علاقه فراوانی به نوشتن دارد اما هردفعه مسئولان روزنامه ازمقاله‌هایش ایراد می‌گیرند. ابی گیل برسلین، جولیا آرموند و کریس اودونل درفیلم سینمایی “ماجراهای خانه ما” محصول سال ۲۰۰۸کشورهای کانادا و آمریکا  در ژانر خانوادگی و درام ایفای نقش کرده‌اند .
شرور- تکرار فیلم سینمایی “شرور” به کارگردانی  مایکل هافشتروم۴۰  دقیقه بامداد روزجمعه از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.این فیلم با بازی آندریاس ویلسون و هنریک لاندستروم درباره نوجوانی است که به دلیل تنبیه‌ها و بدرفتاری های ناپدری‌اش، پرخاشگرشده و درمدرسه مشاجراتی می‌کند که منجربه اخراجش می‌شود.
شکارچی گنج- ساعت ۱۳:۳۰ ظهر جمعه فیلم سینمایی “شکارچی گنج” از شبکه تهران پخش خواهد شد. این فیلم محصول ۲۰۰۹ تایوان بوده و در آن  جی چوا، جی لینگ‌لین و اریک تسنگ ایفای نقش کرده‌اند. “شکارچی گنج” به کارگردانی ین پینگ‌چو داستان جنگنجوی جوانی است که به سفارش پدر نامزدش برای یافتن گنجی مرموز به سفر می‌رود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد