رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

واکنش فتح‌الله‌زاده به حرکت مجیدی

فارس: علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با الجزیره چطور بود؟
الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان ۳ گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.

فارس: در ابتدای نیمه دوم استقلال واقعی را شاهد نبودیم، چرا؟
شرایط بازی روی بعضی از بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشت اما با تعویض‌هایی که مظلومی انجام داد شرایط عوض شد و رفته رفته بهتر شدیم.

فارس: نگران بازی آخر این مرحله نیستید، جایی که ممکن است الریان و الجزیره کاری کنند تا استقلال حذف شود.

امکان همه چیز وجود دارد اما چیزی که مهم است اینکه ما باید الریان را حتما شکست دهیم.

فارس: ظاهرا مهدی رحمتی دوباره مصدوم شده، درست است؟
اینگونه نیست. رحمتی همیشه پس از بازی‌ها روی پایش یخ می‌گذارد و زانویش کمی ورم می‌کند اما مشکل خاصی نبود.

فارس: میزبانی اماراتی‌ها چطور بود؟
انصافا آنها شرایط خوبی را مهیا کردند و چیز بدی از آنها ندیدیم.

فارس: بازی پرسپولیس و الغرافه را تماشا کردید؟
کامل دیدم و فکر می‌کنم بعد از ۱۰ نفره شدن الغرافه آنها بازی را در دست گرفتند و شاید اگر موقعیت دقیقه ۹۳ تبدیل به گل می‌شد کار پرسپولیس گره می‌خورد. فکر می‌کنم آنها در آینده می‌توانند بهتر از این ظاهر شوند.

فارس: حتما دیدید که مجیدی پیراهنش را درآورد و آن اتفاقات افتاد.
اول از همه بگویم که ما از طرفداران استقلال خواسته بودیم به ورزشگاه بروند و وقتی در مصاف با خارجی‌ها اولویت با نام ایران است. از آن سو فرهاد مجیدی هم وظیفه داشت که برای الغرافه تلاش کند. شرایط برای مجیدی خیلی سخت بود ولی دوستان پرسپولیسی نباید با او اینگونه برخورد می‌‌کردند. آیا اگر ایمون زاید به کشور لیبی برود و با پرسپولیس در آنجا بازی داشته باشد به هموطنانش می‌‌گوید که بازی نمی‌کنم و یا باید کم‌کاری کند؟

فارس: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند فرزامی به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول مذاکره با مظلومی برای فصل بعد در امارات بوده است. شما از این موضوع خبر دارید؟
جلسه‌ای در آنجا برگزار نشد چون من خودم عضو هیئت مدیره هستم. این خبرها حاشیه ایجاد می‌کند. انتخاب سرمربی برعهده مدیرعامل است همانطور که انتخاب مدیرعامل برعهده اعضای هیئت مدیره است و همه چیز روی سلسله مراتب انجام می‌شود. من از این موضوع خبر ندارم اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد کار درستی صورت نگرفته است.
فتح الله زاده در کنار فیاض سفیر ایران در امارات و فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال

فارس: شایعاتی پیرامون اینکه در آخر فصل از استقلال کناره‌گیری می‌کنید وجود دارد، این موضوع صحت دارد؟

هنوز در کوران مسابقات هستیم و صحبت در این مورد زود است. از قبل هم چنین مسائلی را گفته بودم و چیزی نیست که آن را بخواهم کتمان کنم اما اگر قرار باشد من به عنوان مدیرعامل کارم را در استقلال ادامه دهم به هیچ کس اجازه دخالت برای انتخاب سرمربی را نمی‌دهم.

فارس: مگر خبری هست؟

من پاسخ شما را دادم. همانطور که گفتم اگر من باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ کس نمی‌دهم چون این مسئله برعهده مدیرعامل است.

فارس: شما تا چه زمانی از پرویز مظلومی حمایت خواهید کرد؟

حمایت من از مظلومی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. وقتی مشکلی وجود ندارد نباید دست به تغییرات زد. ما در لیگ ۴ فینال در پیش داریم و باید به این مسابقات توجه کنیم.

فارس: از بین لیگ برتر با این شرایط و لیگ قهرمانان کدام را اولویت‌بندی کرده‌اید؟

هر دو جام در شرایط حساسی است و بازیکنان باید همزمان شرایط خود را خوب نگه دارند. بازی‌های آسیایی برای ما بازی‌های ملی تلقی می‌شود و باید در لیگ هم به قهرمانی برسیم.

فارس: اختلاف بین دو باشگاه تراکتورسازی و راه‌آهن بر سر تغییر تاریخ بازی بالا گرفته و این در حالی است که دیدارهای استقلال و سپاهان دیگر مدعیان عنوان قهرمانی به یکشنبه موکول شد. نظر شما چیست؟

این مسئله با قرعه‌کشی انجام شده ولی ما هم دوست داشتیم بازی با شاهین را یک روز عقب بیندازند. ۱۰ بار به سازمان لیگ نامه نوشتیم اما هیچ کس جوابمان را نداد. این بازیکنان آهن نیستند و انسانند وقتی این مسائل را می‌بینند به این نتیجه‌ می‌رسم که خیلی‌ها دوست ندارند ما قهرمان لیگ شویم. به این مسئله و برنامه‌ریزی معترضیم و اعتراض‌مان به حق است. چگونه باید از یک کشور دیگر برگردیم و یکشنبه هم بازی کنیم؟ متاسفانه هیچ کس به اعتراض ما توجه نمی‌کند و فدراسیون باید در این زمینه رضایت باشگاه‌ها را هم جلب کند. این شرایط برای ما سنگین است ولی باید به ناچار در مسابقات به میدان برویم.

فارس: شما که در ایران نبودید کی‌روش اعلام کرد برنامه‌ریزی‌اش برای وضعیت تمرینات تیموریان درست بوده و او از جایی آمده که همه چیز حرفه‌ای است و وقتی چند نفر می‌گویند بازیکن نباید به میدان برود همه به حرف او احترام می‌گذارند…

ایشان فکر نکند که ما حرفه‌ای نیستیم. کی‌روش آدم بزرگی است و ما همیشه به او احترام گذاشته‌ایم. من یکی از موافقان حضور او در تیم ملی بودم و اعتقاد دارم فوتبال ما به چنین مربی در این سطح نیاز دارد اما کی‌روش یادش نرود که ما ۳ بار به جام جهانی رفتیم و پزشکان ایران جزو ۳ کشور اول دنیا هستند. ایشان یادش باشد که باشگاه برای بازیکن پول می‌دهد و خودش حق دارد که در مورد بازیکن تصمیم بگیرد و کادر پزشکی باشگاه نیز به او برنامه بدهد.

فارس: ستاد منشور اخلاقی به ۳ بازیکن استقلال درباره وضعیت ظاهری‌شان تذکر داده است. شما با بازیکنانتان صحبت نکردید؟

ما با بازیکنان حرف نزدیم اما به آنها می‌گوییم که از این به بعد موهایشان را باز کنند و نبندند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد