رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

هرکول پوآرو برای آخرین بار برمی‌گردد + عکس‌

یکی از این آثار «پرده» (Curtain) است که ماجرای آخرین پرونده پوآرو است، در این داستان کارآگاه مرتب و وسواسی ما برای جلوگیری از یک قتل سر صحنه وقوع جنایتی می‌رود که….
هرکول پوآرو برای آخرین بار برمی‌گردد + عکس‌ 

دیوید ساچت برای آخرین بار در چند فیلم تلویزیونی شبکه آی‌تی‌وی در نقش هرکول پوآرو جلوی دوربین می‌رود.
به گزارش خبرآنلاین، دیوید ساچت (با تلفظ صحیح سوشِی) در ۲۲ سال گذشته در ۶۵ فیلم در نقش هرکول پوآرو، کارآگاه بلژیکی مخلوق آگاتا کریستی بازی کرده است.
 
مجموعه فیلم‌های جدید براساس رمان‌ها و داستان‌های کوتاه کریستی با محوریت پوآرو که بصورت فیلم درنیامده‌اند ساخته می‌شوند و تولید این فیلم‌ها از سال آینده آغاز می‌شود.
 
یکی از این آثار «پرده» (Curtain) است که ماجرای آخرین پرونده پوآرو است، در این داستان کارآگاه مرتب و وسواسی ما برای جلوگیری از یک قتل سر صحنه وقوع جنایتی می‌رود که برای اولین بار پای او را به حل کردن معماهای قتل باز کرد.
 

 




هرکول پوآرو برای آخرین بار برمی‌گردد + عکس‌ www.TAFRIHI.com

ساچت درمورد فیلم‌های جدید گفت: «بیش از آنچه بشود بر زبان آورد از دوباره بازی کردن در نقش پوآرو خوشحال هستم. آرزوی من بوده که در دوران بازیگری خودم بتوانم تمام آثار پوآرو را در قاب تلویزیون بازسازی کنم.»
 
این بازیگر افزود: «پوآرو نابغه است و با این حال شخصیتی بسیار پیچیده و من همیشه از بازی در نقش او لذت برده‌ام.»
 
ساچت که چندی پیش نشان فرمانداری امپراتوری بریتانیا را برای نقش‌آفرینی‌هایش در دنیای نمایش و تلویزیون دریافت کرد شخصیت پوآرو را چنین توصیف کرد: «متفکر است و دقت و وقار عجیبی دارد و از طرفی بازی در نقش او بسیار عذاب‌دهنده است چون بسیار مغرور و فضل‌فروش است! با همه کاستی‌هایش او یکی از بهترین‌های دنیای ادبیات است. بخت با من یار بود که نقش او را بازی کنم.»
 



هرکول پوآرو برای آخرین بار برمی‌گردد + عکس‌ www.TAFRIHI.com


ساچت در کنار همسرش
 
شبکه آی‌تی‌وی ساخت پنج فیلم پوآرویی را در برنامه خود دارد، جدا از «پرده» چهار فیلم دیگر «سختی‌های هرکول»، «اشتباه مرد مرده»، «چهار بزرگ» و «فیل‌ها می‌توانند به خاطر بیاورند» نام دارند.
 
متیو ریچارد، رئیس «بنیاد آگاتا کریستی» و نوه کریستی درمورد این فیلم‌ها گفت: «نو کردن قراردادمان با آی‌تی‌وی و ساچت در نقش پوآرو معرکه است و این پنج فیلم نقاط اوج همراهی ۲۰ ساله ما با دیوید ساچت در نقش هرکول پوآرو هستند.»
 
میشل باک از شبکه آی‌تی‌وی هم گفت: «این پنج فیلم ادای دینی مناسب به شخصیت محبوب ادبی یعنی هرکول پوآرو هستند. پایان این مجموعه بسیار هیجان‌انگیز و احساسی خواهد بود. ما سفر به‌یادماندنی با پوآرو داشتیم.»
 
جدیدترین اقتباس تلویزیونی از داستان‌های پوآرو «ساعت‌ها» نام دارد که کریسمس امسال از شبکه آی‌تی‌وی پخش می‌شود، در این فیلم فیل دانیلز، جیمی وینستن و لزلی شارپ هم‌بازی ساچت هستند. آنا مِسی، بازیگر محبوب و تحسین‌شده که چندی پیش درگذشت هم در این فیلم یکی از آخرین نقش‌های خود را ایفا کرده است.
 
شبکه آی‌تی‌وی همچنین دستور ساخت سه فیلم از مجموعه «خانم مارپل» با بازی جولیا مکنزی در نقش این کارآگاه پیر و بامزه را صادر کرده است.
 
اولین فیلم این مجموعه که اقتباس دیگری از آثار کریستی است «معمای کارائیبی» نام دارد و تابستان سال ۲۰۱۲ فیلمبرداری آن شروع می‌شود، دو فیلم دیگر «شب بی‌پایان» و «معمای هفت شماره‌ای» نام دارند که پاییز ۲۰۱۲ جلوی دوربین می‌روند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد