رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

هدایای تصویری به مناسب روز مادر

با تبدیل خاطرات دوست داشتنی به هدایایی خالصانه روز مادر امسال را جشن بگیرید .  درست کردن این هدایای دست ساز بسیار آسان است  و شامل عکسهایی از لحظه های مورد علاقه و به یاد ماندنی شما می باشد .

۱ – قاب عکسهای خانوادگی دست ساز 
 مادران هیجان موجود در این قاب های رنگارنگ را که حاوی عکس تک تک عزیزانشان هست  را دوست دارند . برای درست کردن این قاب عکس زیبا ،  با استفاده از کاغذهای رنگی ۴ مربع به رنگهای متفاوت بریده و این ۴ تکه کاغذ مربع شکل را بر روی یک تکه مقوا یا کارتن در کنار هم بچسبانید . بر روی هر کدام از این مربع ها عکس یکی از اعضای خانواده را بچسبانید.  برای داشتن ظاهری مرتب، دور این چهار مربع کاغذی چسبیده شده کنار هم از نوارهای فلزی رنگ شده استفاده نمایید و برای آویزان کردن آن از یک روبان به رنگ روشن استفاده نمایید .

۲ – قابی از یک کتاب مصور
می توانید یک کتاب قدیمی زیبا را به قابی از عکسهای مورد علاقه مادرتان تبدیل نمایید . با استفاده از یک چاقو از روی کتاب به اندازه یک مستطیل ببرید . برای درست کردن لایه زیری عکس  با بریدن چند صفحه داخلی کتاب، چارچوب گود مستطیل شکلی درست کنید . حواستان باشد که مستطیل بریده شده از صفحات، کوچکتر از مستطیل بریده شده از جلد کتاب باشد تا آن حالت گودی را که می خواهید عکس را داخل آن بچسبانید ایجاد شود . عکس مورد علاقه مادرتان را در داخل این گودی ایجاد شده بچسبانید .

 

۳ – ظرف شیشه ای عکس دار 

با آماده کردن ظروف شیشه ای به مادرتان نشان دهید که  روز مادر امسال چقدر برایتان مهم بوده است . یکی از عکسهای خانوادگی مورد علاقه مادر را چاپ کرده و بر روی ظروف و گلدانهای شیشه ای بچسبانید

 

۴ – قاب عکس شیشه ای

یک عکس زیبا از مادر را در یک قاب شیشه ای شفاف رنگارنگ که شبیه شیشه ای کار شده رنگی می باشد بگذارید . برای درست کردن چنین قابی نوارهایی از کاغذهای رنگی را در داخل یک قاب کنار هم بچینید . با استفاده از نوار چسب مخصوص نقاشی روی شیشه، پوشش نوارها را بردارید و  توجه کنید که در پایان کار همپوشانی این نوارهای شفاف در کنار هم چه شکلی را ایجاد خواهد کرد. یک غلطک ابری را آغشته به رنگ مخصوص شیشه کرده و  بر پشت هر دو قسمت شیشه ای بکشید . پس از خشک شدن رنگ نوار چسبهایی را که چسبانده اید را بکنید و این قاب زیبا را به عنوان هدیه روز مادر به مادرتان بدهید .

 

۵ – کلاهک لامپ با عکسی دوست داشتنی 
این کلاهک زیبا همه عکسهای مورد علاقه مادرتان را به نمایش می گذارد و حال و هوایی شگفت انگیز و عجیب به فضای کاری وی می بخشد . با استفاده از نوارهای رنگی لبه های یک کلاهک ساده را بپوشانید . در حباب سوراخها و منفذهایی ایجاد کنید و بصورت ضربدری یک کش قیطانی از آنها رد کرده  و در داخل حباب گره بزنید . حالا می توانید عکسهای مورد علاقه مادر را در زیر این نوارهای کشی قرار دهید .

۶ – گلدان گل با عکس 
یگ گلدان گل زمانی که همراه با عکس عزیزان مادر باشد برایش ارزش بسیار خاصتری خواهد یافت . برای درست کردن این دسته گل کاغذی ماندگار، رنگ سبز روشنی به میخهای چوبی زده و  برای نگه داشتن عکس در جای خود یک دکمه کوچک را در پشت آن بچسبانید . برای درست کردن گلها از  کاغذهای رنگی و یک دستگاه پانچ به شکل گل استفاده کنید . در وسط هر گل یک سنگریزه آکرلیک بچسبانید .  و گل را بر روی یک ساقه نصب نمایید .

۷ – قاب CD عکسدار 
این هدیه دو منظوره را  می توان هم به عنوان قاب عکس و هم به عنوان قاب CD مورد استفاده قرار داد . مقوایی به عرض یک جعبه جواهر ببرید  و آن را از وسط تا کنید . وجه جلویی را برای چسباندن عکس مورد علاقه خود و مادرتان تزیین نمایید .  همان طور که در عکس فوق می بینید تای پشت مقوا به عنوان تکیه گاه می توانید آن را در قاب CD جا گذاری نمایید .

۸ – شیشه آب نبات 
روز مادر روزی مخصوص مادران است . بنابراین با شیرینی مورد علاقه وی از او پذیرایی کنید . با استفاده از یک نوار کاغذی و احساسی دلپذیر یک شیشه آب نبات ساده را تزیین نمایید . برای درست کردن گل چسبیده شده بر روی درب بالای شیشه از یک کاغذ گلدار زیبا نواری به طول ۲۴ سانتی متر ببرید  و در فواصل نیم سانتی آن را تا بزنید ( مانند بادبزن های قدیمی تا بزنید ) . دو سر نوار را به هم بچسبانید تا شکل یک گل به خود گیرد .  با استفاده از دستگاه پانچ یک تکه مقوا را به صورت دایره ای برش دهید و این گل را به دور این دایره کاغذی بچسبانید و وسط دایره را هم عکسی از  یکی از عزیران مادرتان بچسبانید . حالا این گل را بر روی درب شیشه بچسبانید .

۹ – کارتهای ایستاده با عکس گل 
به مادرتان دسته گلی هدیه دهید که تا روز مادر ماندگاری داشته باشد . عکسها را به صورت گرد برش داده و آنها را  در داخل کاغذ زیرین مافین ( مافین نوعی کیک شبیه کیک یزدی می باشند ) بچسبانید . با استفاده از کاغذی به رنگ سبز برای این گلبرگ عکس دار ساقه و برگ درست کنید . گلبرگ و ساقه و برگهایش را بر روی یک تکه مقوای رنگی بچسبانید .  بدین ترتیب هر یک از اعضای خانواده کارتی را برای مادر درست کند و همه این کارتها را بر روی یک پایه عکس بچینید .

 

۱۰ – کارتی با عکس مادر 

عکسی از مادرتان را به صورت گرد برش داده و آن را بر روی یک عکس برگردان زیبا و قشنگ بچسبانید . این عکس برگردان زیبا را بر روی یک کارت پستال خالی بچسبانید  و بدین ترتیب هدیه ای شخصی به مادرتان بدهید .

 

۱۱ – جعبه های یادگاری

این جعبه های ساده و آسان نه تنها موجب زیباتر شدن هدایای روز مادر می شوند بلکه برای نگه داشتن عکسها و یادگاری ها هم بسیار مناسبند . دو کاغذ با طرحای مکمل انتخاب کرده و سطح جعبه و درب هایشان را بپوشانید . عکسی دوست داشتنی را در یک قابل فلزی کوچک قرار داده و این قاب را بر روی جعبه بچسبانید .

۱۲ – شمع هایی عکس دار 
شمع های استوانه ای معمولی را می توان به هدایای ویژه ای برای روز مادر تبدیل کرد . عکس هایی را بر روی دستمال کاغذی پرینت بگیرید ( برای اینکه بتوانید عکس را بر روی دستمال کاغذی پرینت بگیرید دستمال را بر روی یک مقوا بچسبانید ) عکسها را قیچی کرده و به دور شمع بچسبانید . برای نگه داشتن عکسها در جای خود از سوزن ته گرد استفاده نمایید . با استفاده از الماس های اتمی و دیگر وسایل تزیینی شمعها را تزیین نمایید .

۱۳ – بالشهایی عکسدار  
امسال روز مادر با درست کردن این بالشهای راحت و زیبا هدیه ای گرم به مادرتان بدهید .

۱۴ – کالاهای بسته بندی شده با عکس 
این هدیه به یاد ماندنی علاقه و تمایل مادرتان به خوردن شیرینی جات را ارضا می کند و نکات مهمی برای خلاق بودن به شما می دهد . ترکیبی از مواد آماده برای پخت شیرینی جات  را خریده و در یک کاغذ کادوی طرحدار بپیچانید و یکی از عکسهای خانوادگی را بر روی کاغذ کادو بچسبانید و با یک دنیا عشق و علاقه و یک تکه روبان  آن را تزیین نمایید .

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد