رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

هدایتى : از کریمى و نیکبخت مى خواهم در پرسپولیس بمانند

حسین هدایتى رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یاد گرفته ایم همیشه یک نفر را مقصر ناکامى بنامیم اما دادکان و پروین هم وینگادا را تایید کرده بودند. وى درباره شایعه پیوستن بازیکنان پرسپولیس به استیل آذین تصریح کرد: همانطور که گفته ام قصد ندارم بازیکنى را از پرسپولیس به استیل آذین بیاورم مگر اینکه شرایط خاصى باشد. من از کریمى و نیکبخت تقاضا مى کنم در تیم اول خود یعنى پرسپولیس حضور داشته باشند تا به شایعاتى که در چند روز اخیر گفته شده پاسخ داده شود. درست است که از پرسپولیس رفته ام اما هنوز دلم با این تیم است. البته استیل آذین را نیز همانند پرسپولیس دوست دارم. وى در جواب این سوال که چرا وینگادا را به عنوان سرمربى به پرسپولیس آوردید و از او بیش از حد حمایت کردید؛ اظهار داشت: به زودى حرف هاى ناگفته ام را بازگو مى کنم اما آقایانى که دنبال این هستند که همه چیز را سر یک نفر خراب کنند بدانند دادکان پس از حضور وینگادا در ایران به من تبریک گفت و او را تایید کرد.

حسین هدایتى رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یاد گرفته ایم همیشه یک نفر را مقصر ناکامى بنامیم اما دادکان و پروین هم وینگادا را تایید کرده بودند. وى درباره شایعه پیوستن بازیکنان پرسپولیس به استیل آذین تصریح کرد: همانطور که گفته ام قصد ندارم بازیکنى را از پرسپولیس به استیل آذین بیاورم مگر اینکه شرایط خاصى باشد. من از کریمى و نیکبخت تقاضا مى کنم در تیم اول خود یعنى پرسپولیس حضور داشته باشند تا به شایعاتى که در چند روز اخیر گفته شده پاسخ داده شود. درست است که از پرسپولیس رفته ام اما هنوز دلم با این تیم است. البته استیل آذین را نیز همانند پرسپولیس دوست دارم. وى در جواب این سوال که چرا وینگادا را به عنوان سرمربى به پرسپولیس آوردید و از او بیش از حد حمایت کردید؛ اظهار داشت: به زودى حرف هاى ناگفته ام را بازگو مى کنم اما آقایانى که دنبال این هستند که همه چیز را سر یک نفر خراب کنند بدانند دادکان پس از حضور وینگادا در ایران به من تبریک گفت و او را تایید کرد. همچنین على پروین در گفت و گو با رسانه هاى نوشتارى از حضور وینگادا در ایران ابراز خرسندى کرد. من که فوتبالى نیستم اما آنهایى که فوتبالى بودند هم نظرشان اشتباه بود؟ وى افزود: نمى خواهم از فردى دفاع کنم اما من در یارگیرى پرسپولیس دخالت نداشتم و وینگادا نیز با نظر هیات مدیره و تایید على آبادى به پرسپولیس پیوست. با این حال شما نمى دانید حاشیه ها در این فصل چه بر سر پرسپولیس آورد. هدایتى در خصوص فروش باشگاه استیل آذین گفت: این تیم به هیچ قیمتى فروشى نیست و آقایان بیهوده به فکر حاشیه سازى براى این تیم نباشند. ما با کمترین هزینه به لیگ برتر آمدیم و با یک چهارم هزینه نسبت به پارسال جوانانى جویاى نام را به فوتبال ایران تحویل دادیم. حالا باید جواب زحمات خود را در لیگ برتر ببینیم و بازیکنانى را به فوتبال معرفى کنیم که شاید لیاقت حضور در تیم ملى را داشته باشند. هدایتى خاطر نشان کرد: از تمام افرادى که روز گذشته به دعوت من پاسخ دادند تشکر مى کنم. آنها نشان دادند که چه ارزش زیادى براى باشگاه استیل آذین قائل هستند. ما سعى مى کنیم با برنامه ریزى گسترده به فکر حضور پرقدرت در لیگ برتر و حتى آسیا باشیم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد