رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

هانیه توسلی به جمع «ندارها» می‌پیوندد

در فیلم سینمایی «ندارها»، پژمان بازغی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، مریم بوبانی، حشمت آرمیده، هاشم روحانی، حسین مسلمی، مهرنوش غزاله، حدیث غیاثوند، سپیده خدابنده لو، حسین افشار، آرشاک غوکاسیان، پروین ملکی، علی اصغر یوسفیان، لاچین دربندی، امان رحیمی، دنیا حیدری، مهرداد همراهی و سید جعفر خلفی نقش آفرینی می کنند. «محمدرضا عرب» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در خلاصه داستان فیلم «ندارها» آمده است: اون می گفت: خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه… چه به داراش چه به نداراش. می گفت: اشتباه ما از همین جا شروع شد؛ از این که وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم. فیلم نامه «ندارها» به قلم «علیرضا طالب زاده» به رشته تحریر درآمده است. «محمدرضا عرب» که خود تهیه کننده این فیلم است، متولد ۱۳۴۵ و عضو کانون کارگردانان و انجمن مستندسازان سینما است.«عرب»، فعالیت خود را با ساخت فیلم مستند داستانی «چون کوه» در سال۱۳۷۱ آغاز کرد و بعد از آن کارگردانی آثاری هم چون ایستاده در باد، زمین سوخته و صدای روشنایی را برعهده گرفت که در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی به نمایش درآمد. فیلم سینمایی «آخرین ملکه زمین» نخستین فیلم بلند سینمایی وی به شمار می آید که برای کارگردانی این فیلم، برنده دو دیپلم افتخار از جشنواره بیست وپنجم فیلم فجر شد. او نگارش فیلم نامه این فیلم را هم برعهده داشت. «پژمان بازغی» بازیگر فیلم «ندارها» متولد ۱۳۵۳ در رشت و دانش آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

در فیلم سینمایی «ندارها»، پژمان بازغی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، مریم بوبانی، حشمت آرمیده، هاشم روحانی، حسین مسلمی، مهرنوش غزاله، حدیث غیاثوند، سپیده خدابنده لو، حسین افشار، آرشاک غوکاسیان، پروین ملکی، علی اصغر یوسفیان، لاچین دربندی، امان رحیمی، دنیا حیدری، مهرداد همراهی و سید جعفر خلفی نقش آفرینی می کنند. «محمدرضا عرب» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در خلاصه داستان فیلم «ندارها» آمده است: اون می گفت: خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه… چه به داراش چه به نداراش. می گفت: اشتباه ما از همین جا شروع شد؛ از این که وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم. فیلم نامه «ندارها» به قلم «علیرضا طالب زاده» به رشته تحریر درآمده است. «محمدرضا عرب» که خود تهیه کننده این فیلم است، متولد ۱۳۴۵ و عضو کانون کارگردانان و انجمن مستندسازان سینما است.«عرب»، فعالیت خود را با ساخت فیلم مستند داستانی «چون کوه» در سال۱۳۷۱ آغاز کرد و بعد از آن کارگردانی آثاری هم چون ایستاده در باد، زمین سوخته و صدای روشنایی را برعهده گرفت که در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی به نمایش درآمد. فیلم سینمایی «آخرین ملکه زمین» نخستین فیلم بلند سینمایی وی به شمار می آید که برای کارگردانی این فیلم، برنده دو دیپلم افتخار از جشنواره بیست وپنجم فیلم فجر شد. او نگارش فیلم نامه این فیلم را هم برعهده داشت. «پژمان بازغی» بازیگر فیلم «ندارها» متولد ۱۳۵۳ در رشت و دانش آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. او بازی در فیلم هایی هم چون اعتراف، جوانی، بلوغ، دختری در قفس، دوئل، سربازهای جمعه، تارا و تب توت فرنگی، کافه ستاره، ریسمان باز، خاطره و فاصله را در کارنامه خود به ثبت رسانده و علاوه بر سینما در تلویزیون نیز فعال است.
از جمله مجموعه هایی که «بازغی» در آن نقش آفرینی کرده است می توان به آژانس دوستی، این یک دادگاه نیست، زیرآسمان شهر، گمگشته، دریایی ها، مرد هزار چهره، مرد دو هزارچهره و تاوان اشاره کرد.
«هانیه توسلی» دیگر بازیگر فیلم «ندارها» که دانش آموخته ادبیات فیلم نامه نویسی است، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «شب های روشن» از هفتمین جشن خانه سینما به دست آورد. او در فیلم هایی هم چون شام آخر، اثیری، یک شب، کافه ستاره، غیرمنتظره، عاشق، کیفر و عصر روز دهم نقش آفرینی کرده است. «توسلی»، بازی در مجموعه های وفا، میوه ممنوعه و شمس العماره را در کارنامه خود دارد. او هم اکنون با فیلم «عصر روز دهم» میهمان سینماهای کشور است. مریم بوبانی یکی دیگر از بازیگران این فیلم هم این روزها با مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» میهمان قاب شیشه ای است. او تاکنون در فیلم هایی نظیر فصل پنجم، مهرمادری، عشق+۲ ، سگ کشی، زیرپوست شهر، شبانه روز، پای پیاده، سه زن، هم خانه، محیا و خاک آشنا نقش آفرینی کرده است.


هانیه توسلی به جمع «ندارها» می‌پیوندد

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد