رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نگاهی به فیلم نامه و دست اندرکاران ۴ فیلم سینمایی جدید

سالانه بیش از ۷۰ فیلم سینمایی در کشور تولید می‌شود، البته برخی فیلم‌ها‌ به دلیل کمبود سالن سینما و شرایط اکران سالن‌ها‌ در نوبت اکران قرار می‌گیرد. در این شماره چند فیلم سینمایی جدید را معرفی می‌کنیم که در دست ساخت و یا آماده نمایش است.
نادر از سیمین جدا می‌شود
«جدایی نادر از سیمین» داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که در آستانه جدایی از یکدیگر هستند، اما حضانت فرزند برای آن‌ها‌ مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در این فیلم به کارگردانی «اصغر فرهادی» بازیگرانی هم چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، علی اصغر شهبازی، شیرین یزدان بخش و مریلا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند. «جدایی نادر از سیمین» پنجمین فیلم «فرهادی» است که با فیلم نامه ای از خود او مقابل دوربین رفت. او ساخت فیلم‌ها‌یی نظیر رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه سوری و درباره الی را در کارنامه خود دارد. «فرهادی» فیلم نامه‌ها‌ی «ارتفاع پست» را با «ابراهیم حاتمی‌کیا» و «کنعان» را با «مانی حقیقی» به طور مشترک نوشت و فیلم نامه «دایره زنگی» را خود به رشته تحریر درآورد. او متولد ۱۳۵۱ در بوشهر و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است. «فرهادی» جوایزی هم چون خرس نقره ای بهترین کارگردانی از جشنواره پنجاه و نهم برلین برای فیلم «درباره الی» و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره بیست و چهارم فیلم فجر برای فیلم «چهارشنبه سوری» را دریافت کرده است.

سالانه بیش از ۷۰ فیلم سینمایی در کشور تولید می‌شود، البته برخی فیلم‌ها‌ به دلیل کمبود سالن سینما و شرایط اکران سالن‌ها‌ در نوبت اکران قرار می‌گیرد. در این شماره چند فیلم سینمایی جدید را معرفی می‌کنیم که در دست ساخت و یا آماده نمایش است.
نادر از سیمین جدا می‌شود
«جدایی نادر از سیمین» داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که در آستانه جدایی از یکدیگر هستند، اما حضانت فرزند برای آن‌ها‌ مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در این فیلم به کارگردانی «اصغر فرهادی» بازیگرانی هم چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، علی اصغر شهبازی، شیرین یزدان بخش و مریلا زارعی به ایفای نقش می‌پردازند. «جدایی نادر از سیمین» پنجمین فیلم «فرهادی» است که با فیلم نامه ای از خود او مقابل دوربین رفت. او ساخت فیلم‌ها‌یی نظیر رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه سوری و درباره الی را در کارنامه خود دارد. «فرهادی» فیلم نامه‌ها‌ی «ارتفاع پست» را با «ابراهیم حاتمی‌کیا» و «کنعان» را با «مانی حقیقی» به طور مشترک نوشت و فیلم نامه «دایره زنگی» را خود به رشته تحریر درآورد. او متولد ۱۳۵۱ در بوشهر و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است. «فرهادی» جوایزی هم چون خرس نقره ای بهترین کارگردانی از جشنواره پنجاه و نهم برلین برای فیلم «درباره الی» و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره بیست و چهارم فیلم فجر برای فیلم «چهارشنبه سوری» را دریافت کرده است. در این فیلم، «لیلا حاتمی» برای نخستین بار با «فرهادی» همکاری می‌کند. او با بازی در فیلم «بی پولی» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد و چندی پیش با فیلم «چهل سالگی» میهمان سینماهای کشور بود. او فیلم‌ها‌ی پرسه در مه، چیزهایی هست که نمی‌دانی و آسمان محبوب را در نوبت اکران دارد. «حاتمی» بازی در فیلم‌ها‌ی سینمایی دلشدگان، لیلا، شیدا، میکس، آب و آتش، ارتفاع پست، سیمای زنی در دور دست، سالاد فصل، شاعر زباله‌ها‌، هر شب تنهایی و بی پولی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. «پیمان معادی» که در فیلم «درباره الی» اصغر فرهادی هم بازی کرد، متولد ۱۳۴۹ است. وی در شهر نیویورک آمریکا به دنیا آمد. «معادی» دانش آموخته رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه کرج است. او نگارش فیلم نامه آواز قو، عطش، کما، کافه ستاره و شام عروسی را بر عهده داشت. «ساره بیات» هم بازی در آثاری هم چون بی‌گناهان و بانو را در کارنامه خود دارد. او در فیلم سینمایی مقلد شیطان هم بازی کرده است. «مریلا زارعی» که چندی پیش با فیلم «یک اشتباه کوچولو» میهمان سینماهای کشور بود، در فیلم‌ها‌ی واکنش پنجم، سربازهای جمعه، زن زیادی، حکم، دست‌ها‌ی خالی، اخراجی‌ها‌، خروس جنگی، دعوت، درباره الی و کیفر نقش آفرینی کرده است. «شیرین یزدان بخش» نیز سال گذشته برای بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او مادر «افشین‌ ها‌شمی» بازیگر سینماست.
ایرج قادری فیلم خصوصی افراد را «مصادره» می‌کند
فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی «ایرج قادری» داستان انتشار فیلم خصوصی افراد را روایت می‌کند. در این فیلم، اکبر عبدی، ماه چهره خلیلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه پاکرو، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، امیر علی رنجبر، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری نقش آفرینی می‌کنند.«ایرج قادری» علاوه بر کارگردانی مانند دیگر فیلم‌ها‌یی که ساخته است، خودش نیز در این فیلم بازی می‌کند. پروانه ساخت این فیلم با عنوان «فلش» از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد اما در ادامه، کارگردان نام آن را تغییر داد. فیلم نامه فیلم «مصادره» به قلم «عبدا… منجزی» به رشته تحریر درآمده است. «قادری» خود تهیه کننده فیلم هم است. «مصادره» چهل و یکمین فیلم سینمایی این کارگردان محسوب می‌شود. او متولد ۱۳۱۴ در تهران است. وی علاوه بر کارگردانی در زمینه بازیگری، تدوین و فیلم نامه نویسی هم فعالیت می‌کند. از کارهایی که «قادری» کارگردانی کرده است می‌توان به فیلم‌ها‌ی برزخی‌ها‌، تاراج، می‌خواهم زنده بمانم، نابخشوده، طوطیا، سام و نرگس، چشمان سیاه، آکواریوم، محاکمه و پاتو زمین نذار اشاره کرد. «اکبر عبدی» بازیگر توانای سینما و تلویزیون چندی پیش با فیلم سینمایی «افراطی‌ها‌» میهمان سینماهای کشور بود. او فیلم‌ها‌ی سینمایی زمهریر و شرط اول را در نوبت اکران دارد. «ماه چهره خلیلی» هم که سریال «کلاه پهلوی» با بازی وی در نوبت پخش قرار دارد چندی پیش با سریال «در چشم باد» میهمان قاب شیشه ای بود. «خلیلی» فیلم‌ها‌ی سینمایی پرنده باز و سن پترزبورگ را در نوبت اکران دارد و هم اکنون با سریال «مختارنامه» میهمان شبکه اول سیماست. «نیما شاهرخ شاهی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم چندی پیش با سریال‌ها‌ی فاصله‌ها‌ و ملکوت در قاب تصویر جای گرفت و با فیلم «ناسپاس» میهمان سینماهای کشور بود.
محمد مطیع به «قبرستان غیرانتفاعی» سر می‌زند
صداگذاری فیلم سینمایی «قبرستان غیرانتفاعی» به نیمه رسید. نام قبلی این فیلم «فرش قرمز» بود که به «قبرستان غیرانتفاعی» تغییر نام داد. در این فیلم، محمد مطیع، علیرضا خمسه، دانیال عبادی، ستاره اسکندری، بهنوش بختیاری، مژگان بیات، مجید یاسر، مرتضی اکبری، پدرام کریمی، حامد جوادی و حامد بهداد نقش آفرینی می‌کنند. «محسن دامادی» علاوه بر نگارش فیلم نامه، کارگردانی فیلم «قبرستان غیرانتفاعی» را بر عهده دارد. «محمد مطیع» بازیگر سینما و تلویزیون که بعد از بازگشت به کشور در سریال‌ها‌ی ماه عسل، عمارت فرنگی و سال‌ها‌ی مشروطه بازی کرد متولد ۱۳۲۰ در مشهد است و لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دارد و تاکنون در فیلم‌ها‌ی گردباد، آوار، روزهای انتظار، طهران روزگار نو و تردید بازی کرده است. «علیرضا خمسه» را از سال‌ها‌ پیش با مجموعه «هوشیار و بیدار» می‌شناسیم. بازی‌ها‌ی او در فیلم‌ها‌ی لنگرگاه، شکار خاموش، آپارتمان شماره ۱۳، پاکباخته، من زمین را دوست دارم، چشم شیطان، مهریه بی بی، دو نفر و نصفی، روز باشکوه، قاعده بازی، میزاک و بیست به خاطرمان مانده است. او نوروز با سریال «دارا و ندار» میهمان قاب شیشه ای بود. «دانیال عبادی» هم بازیگر جوان سینما متولد ۱۳۶۱ است. او که با فیلم «غیرمنتظره» پا به دنیای بازیگری گذاشت، در فیلم امشب شب مهتابه هم بازی کرد و فیلم «اصولگرا» ساخته جدید «تهمینه میلانی» را در نوبت اکران دارد. «ستاره اسکندری» که بازی در سریال‌ها‌ی نرگس، مرگ تدریجی یک رویا و فاکتور هشت را در کارنامه خود دارد، بازی اش را در فیلم «قصه پریا» ساخته جدید «فریدون جیرانی» به پایان رساند و در فیلم «آقا یوسف» هم بازی کرد که هر دو فیلم مراحل فنی را برای اکران عمومی‌سپری می‌کند.
مهران غفوریان با «سه نفر روی خط» می‌ایستد
فیلم سینمایی «سه نفر روی خط» به کارگردانی «خسرو ملکان» آماده اکران شد. در این فیلم بازیگرانی هم چون بهنوش بختیاری، زیبا بروفه، مهران غفوریان، فتحعلی اویسی، مریم امیرجلالی و مهدی عبادتی نقش آفرینی می‌کنند. فیلم «سه نفر روی خط» با مضمونی اجتماعی و درون مایه طنز، روایتگر زندگی ۳ جوان است که به طور مجزا در مقطعی از زمان بدون آگاهی از حضور یکدیگر تصمیم به انجام کاری می‌گیرند و در ادامه، اجبار آن‌ها‌ برای انجام آن کار به طور مشترک، ماجرایی را رقم می‌زند. «خسرو ملکان» فیلم نامه این فیلم را طی ۳ سال به رشته تحریر درآورده است و اتفاق‌ها‌ی زندگی جوانان در مرز ۱۹ تا ۳۰ سال را به تصویر می‌کشد. او ساخت فیلم‌ها‌یی نظیر زخمه، شب شکن، زمزمه، طوبی، تماس، عروسی مهتاب و مادر زن سلام را در کارنامه خود دارد. «بهنوش بختیاری» در سریال‌ها‌ی خانه به دوش، جایزه بزرگ، شب‌ها‌ی برره، باغ مظفر و چارخونه نقش آفرینی کرده است. او نوروز امسال با سریال «دارا و ندار» میهمان قاب شیشه ای بود. «بختیاری» که به تازگی بازی در جدیدترین فیلم «نیکی کریمی» با نام «سوت پایان» را به پایان رساند، فیلم‌ها‌ی ورود زنده‌ها‌ ممنوع و آژانس ازدواج را در نوبت اکران دارد. «زیبا بروفه» هم که دانش آموخته رشته حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است، در سریال‌ها‌ی ریحانه، طلسم شدگان و مجید دلبندم نقش آفرینی کرده است. «مهران غفوریان» نیز که نوروز امسال با سریال «زن بابا» میهمان قاب شیشه ای بود، فیلم‌ها‌ی «پیتزا مخلوط» حسین قاسمی‌جامی ‌و «روانخانه» سیامک خواجه وند را در نوبت اکران دارد. «فتحعلی اویسی» هم که متولد ۱۳۲۴ در قم است، دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه ایالتی تگزاس است. او فیلم‌ها‌ی سینمایی دردسر بزرگ و بستنی یخی را در نوبت اکران دارد و چندی پیش با فیلم «افراطی‌ها‌» میهمان سینماهای کشور بود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد