رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نگاهی به تعرفه اپراتور های تلفن همراه کشور

موبنا – معصومه بخشی پور – در میان حدود ۴۶ میلیون مشترکی که هم اکنون در کشور ما از سیمکارت های اپراتور اول ، تالیا و اپراتور دوم استفاده می کنند کم هستند مشترکانی که اطلاعات کاملی نسبت به تعرفه مکالمه و حتی پیام کوتاه سیمکارت خود دارند و به همین دلیل است که همیشه از صورتحساب تلفن همراه خود گلایه مندند. برای آشنایی و اطلاع رسانی بیشتر بهتر است نگاهی به هزینه مکالمات و پیام کوتاه اپراتورهای اپراتورهای مختلف تلفن همراه در کشور داشته باشیم.

هزینه استفاده از سیمکارت های همراه اول
هم اکنون هزینه ثبت نام سیمکارت های دایمی اپراتور اول ۲۸۸هزار تومان و هزینه ثبت نام سیمکارت های اعتباری این اپراتور ۲۲هزار و ۶۰۰ تومان است .

موبنا – معصومه بخشی پور – در میان حدود ۴۶ میلیون مشترکی که هم اکنون در کشور ما از سیمکارت های اپراتور اول ، تالیا و اپراتور دوم استفاده می کنند کم هستند مشترکانی که اطلاعات کاملی نسبت به تعرفه مکالمه و حتی پیام کوتاه سیمکارت خود دارند و به همین دلیل است که همیشه از صورتحساب تلفن همراه خود گلایه مندند. برای آشنایی و اطلاع رسانی بیشتر بهتر است نگاهی به هزینه مکالمات و پیام کوتاه اپراتورهای اپراتورهای مختلف تلفن همراه در کشور داشته باشیم.

هزینه استفاده از سیمکارت های همراه اول
هم اکنون هزینه ثبت نام سیمکارت های دایمی اپراتور اول ۲۸۸هزار تومان و هزینه ثبت نام سیمکارت های اعتباری این اپراتور ۲۲هزار و ۶۰۰ تومان است .

طبق اعلام سایت رسمی شرکت ارتباطات سیار هزینه ثبت نام سیمکارت های دایمی طرح جدید (کد ۰۹۱۰) نیز ۱۲۳هزار و ۶۰۰ تومان است که این سیمکارتها از لحاظ تعرفه مکالمات و پیام کوتاه تفاوتی با سیمکارت های دائمی این اپراتور ندارد و تنها تفاوت آنها در میزان ودیعه ای است که نزد مخابرات می ماند.

نرخ یک دقیقه مکالمه شهری سیمکارت های دائمی همراه اول به تلفن همراه و ثابت و بالعکس از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ بعدازظهر ۱۰ پالس (یک دقیقه ) معادل ۵/ ۴۴۷ ریال خواهد بود.
از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح نرخ یک دقیقه مکالمات شهری با سیمکارت های دائمی همراه اول معادل تعداد ۸ پالس و ۳۵۸ ریال است که این تعرفه در روزهاتی جمعه و تعطیل رسمی نیز به همین صورت محاسبه می شود.

در همین حال نرخ یک دقیقه مکالمه بین شهری سیمکارت های دائمی همراه اول به همراه و همراه به ثابت و بالعکس از هر نقطه با سایر نقاط کشور از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ بعدازظهر ۱۷پالس معادل ۷۶۰ ریال و از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح و روزهای جمعه و تعطیل رسمی ۱۲ پالس معادل ۵۳۶ ریال محسوب می شود.

نرخ مکالمه با سیمکارت های اعتباری همراه اول ۲۰درصد بالاتر از تعرفه های فوق می باشد.
برهمین اساس محل ثبت نامی مشترک، به عنوان مبدأ مخابراتی مشترک منظور و اگر مشترک از مبدأ خارج شده و به شهر دیگری برود، پس از هر بار تماس به ازای هر دقیقه مکالمه، مبلغی معادل دو پالس مکالمه تلفن همراه، علاوه بر تعرفه‌های معمول، برای وی به عنوان هزینه جابجایی محاسبه می شود.

تعرفه مکالمات بین المللی همراه اول نیز مانند تلفن ثابت محاسبه می‌شود ولی به هر یک دقیقه مکالمه، هزینه یک دقیقه مکالمه تلفن همراه شهری نیز اضافه می شود.

تعرفه ارسال پیام کوتاه تلفن همراه با فونت فارسی از سیممکارت های دائمی همراه اول ۸۹ ریال و با فونت لاتین ۲۲۲ ریال است و تعرفه پیام کوتاه سیمکارت های اعتباری این اپراتور ۲۰درصد بالاتر از این نرخ است.

هزینه استفاده از سرویس GPRS همراه اول در زمان اوج ترافیک یعنی از ساعت ۸ الی ۲۳ به ازاء هر کیلو بایت تبادل اطلاعات ۸/۱۴ ریال و در زمان غیر ‎اوج ترافیک یعنی از ساعت ۲۳ الی ۸ روز بعد و همچنین روزهای تعطیل به ازاء هر کیلو بایت تبادل اطلاعات ۴ ریال است.

همچنین هزینه استفاده از هر بسته ۵۰ کیلوبایتی سرویس MMS معادل ۵۰ تومان و ارسال هر بسته ۱۰۰ کیلوبایتی معادل ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که تا حجم های مذکور می توان متن، صدا و تصویر ارسال کرد

هزینه استفاده از سیمکارت های تالیا
در سیمکارت های اعتباری تالیا هزینه مکالمه بر اساس منطقه ای که سیم کارت در آنجا ثبت شده، زمان تماس در شبانه روز، مدت زمان تماس و مقصد تماس محاسبه می شود.براین اساس نرخ مکالمه (بر حسب ثانیه) در داخل ایران در ساعتهای کم ترافیک کمتر از نرخ ساعتهای اوج مصرف است.

براین اساس نرخ هر دقیقه تماس داخلی با سیمکارت های تالیا از شنبه تا پنجشنبه در ساعات ۸صبح تا ۲۱ بعدازظهر داخلی ۶۷۰ ریال است.

همچنین نرخ هر دقیقه تماس بین شهری با این سیمکارت ها و در ساعات یادشده ۱۱۳۹ریال خواهد بود.

در ساعات کم مصرف و روزهای تعطیل نرخ هر دقیقه مکالمات داخلی با سیمکارت های تالیا ۵۳۶ ریال و مکالمات بین شهری معادل ۸۰۴ ریال محاسبه می شود.

ارسال پیام کوتاه از سیمکارت های تالیا ۱۶۰ ریال است و سرویس دریافت پیام صوتی این اپراتور در ساعات ۸ صبح تا ۲۱ بعداز ظهر شنبه تا پنجشنبه معادل ۶۷۰ ریال در هر دقیقه، در ساعات ۲۱ تا ۸ صبح و شنبه تا پنجشنبه و روزهای تعطیل ۵۳۶ ریال در هر دقیقه محاسبه می شود.
هزینه مکالمه بین المللی سیمکارت های تالیا نیز با توجه به کشور تماس گیرنده، به صورت دقیقه محاسبه می شود و این هزینه تماس بستگی به کشور مقصد دارد.

برای مثال اگر مشترک قصد تماس با یکی از کشورهای ویتنام، کوبا، سورینام، غنا، راونیون، هند خاورغرب فرانسه، واله و جزایر فورتیونا را دارد، این تماس ها مشمول تعرفه ۷۸۶۵ ریال برای هر دقیقه خواهد شد.

تماس با افغانستان مشمول تعرفه ۳۷۱۶ ریال برای هردقیقه خواهد بود و اگر مقصد یکی از کشورهایی باشد که به آن اشاره نشده است ، تعرفه ۳۰۳۳ ریال برای هردقیقه مبنای محاسبات خواهد بود.

براین اساس هزینه تماس با همه کشورها از شنبه تا پنجشنبه و در ساعات اوج مصرف ۳۰۳۳ ریال در هردقیقه، شنبه تا پنجشنبه در ساعات غیر اوج مصرف و تعطیلات معادل ۲۸۹۹ ریال در هر دقیقه محاسبه می شود.

در کشورهای ذکر شده در ساعات ترافیک ۷۸۶۵ ریال و در ساعات غیر ترافیک در روزهای شنبه تا پنج شنبه و ایام تعطیل هزینه تماس با سیمکارت های تالیا ۷۷۳۱ ریال در دقیقه خواهد بود.
تماس با افغانستان از طریق سیمکارت های تالیا در ساعات غیر اوج مصرف نیز معادل ۳۵۸۲ ریال است.

سیمکارت های این اپراتور هم اکنون به قیمت ۱۰هزار و ۳۰۰ تومان بفروش می رسد.
هزینه استفاده از سیمکارت های ام تی ان- ایرانسل
در سیمکارت های دائمی اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان – ایرانسل که با عنوان طرح دائمی پایه ثانیه‌ای شناخته می شود اشتراک ماهانه هر مشترک ۷۵۰ تومان و سپرده رومینگ آن ۲۰۰هزار تومان است .

طبق اعلام سایت رسمی این شرکت ، تماس با سیمکارت های دائمی ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل ۸۳۲ ریال و تماس از ام تی ان ایرانسل به سایر خطوط داخل کشور۱۰۴۱ ریال محاسبه می شود.

تماس‌های خارج کشور در ساعات اوج مصرف با سیمکارت های ام تی ان ایرانسل با تمام کشورهای جهان دقیقه ای ۲۰۲۲ ریال ، با کشورهای ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون ، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا دقیقه ای ۵۲۴۳ ریال و با افغانستان دقیقه ای ۲۴۷۷ ریال خواهد بود.

همچنین تماس از سیمکارت های دائمی ام تی ان ایرانسل با خارج کشور در ساعات کاهش مصرف با تمام کشورهای جهان دقیقه ای ۱۹۳۳ ریال، و با کشورهای مذکور دقیقه ای ۵۱۵۴ ریال و افغانستان ۲۳۸۸ ریال محاسبه می شود.

پیام کوتاه از سیمکارت های دائمی ام تی ان ایرانسل به تمام کشورهای جهان ۱۵۰۰ریال ، به ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون ، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس ، فورتونا و افغانستان ۱۰۰۰ ریال محاسبه می شود.

در طرح اعتباری سیمکارت های ام تی ان ایرانسل نیز تماس از ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل معادل ۱۰۳۳ ریال و تماس از ام تی ان ایرانسل به سایر خطوط داخل کشور ۱۴۲۰ ریال برپایه محاسبه ثانیه ای خواهد بود.

تماس‌ با تمام کشورهای جهان در ساعات اوج مصرف دقیقه ای ۳۸۴۰ ریال و با کشورهای ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون ، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا معادل ۱۰۰۸۰ریال و افغانستان ۴۷۴۰ ریال خواهد بود.

تعرفه تماس با این کشورها در ساعات کاهش مصرف ۳۷۲۰ ریال ، با کشورهای ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون ، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا ۹۹۰۰ ریال و با افغانستان ۴۵۶۰ ریال خواهد بود.

پیام کوتاه داخل کشور به خطوط ام تی ان ایرانسل و به سایر خطوط در ساعات اوج مصرف ۱۶۰ ریال
و در ساعات کاهش مصرف ۱۲۸ ریال خواهد بود.

بنابر اعلام سایت رسمی شرکت ایرانسل ، تماس با خدمات مشترکین این اپراتور معادل یک دقیقه تماس صرفنظر از مدت مکالمه محاسبه می شود.

ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) تا سقف ۳۰۰ کیلوبایت به سایر مشترکان ام تی ان ایرانسل یا به نشانی پست الکترونیکی ۴۸۰ ریال و ارسال و دریافت دیتا از طریق GPRS معادل ۱۵ ریال و برای ساعات اوج مصرف ۷ریال محاسبه خواهد شد.

در سیمکارت های پیام رسان ام تی ان ایرانسل نیز پیام کوتاه داخل کشور به خطوط ام تی ان ایرانسل و سایر خطوط ۱۰۰ ریال است و ارسال پیام کوتاه از طریق این سیمکارت ها به خارج از کشور ۱۵۰۰ ریال و به کشورهای ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون ، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا و افغانستان ۱۰۰۰ ریال محاسبه می شود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد