رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نگاهی به بهترین فیلم‌های منتخب اسکار ۸۸

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا  فهرست نامزدهای ۲۴ بخش هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار را معرفی کرد که در بخش بهترین فیلم «۱۲۷ ساعت»، «قوی سیاه»، «مشت‌زن»، «آغاز»، «حال بچه‌ها خوب است»، «گفتار پادشاه»، «شبکه اجتماعی»، «داستان‌اسباب‌بازی ۳»، «شهامت»، «استخوان زمستان» قرار دارد.
«۱۲۷ ساعت»
«۱۲۷ ساعت» جدیدترین ساخته «دنی بویل»، کارگردان سرشناس انگلیسی است.
دنی بویل که دو سال گذشته فیلم تحسین‌برانگیز «میلیونر زاغه‌نشین» او موفق به کسب هشت جایزه‌ی اسکار، از جمله بهترین کارگردانی شد، در این فیلم زندگی «آرون رالستون»، کوهنورد معروف آمریکایی را به‌تصویر کشیده است.
تیم نویسندگان و تهیه‌کنندگان فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» نیز در تولید این پروژه همکاری داشته‌اند.
«دنی بویل» ساخت این فیلم را اوایل امسال آغاز کرده بود.
«آرون رالستون» در ماه می ۲۰۰۳ عنوان کوهنورد خبرساز را در مطبوعات آمریکا به‌دست آورد.
وی بدون آنکه به کسی اطلاع بدهد، عازم کوهستان شد، اما پس از آنکه پنج روز در زیر یک تخته‌سنگ گرفتار شد، با چاقو بازوی خود را قطع کرد تا جان خود را نجات دهد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا  فهرست نامزدهای ۲۴ بخش هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار را معرفی کرد که در بخش بهترین فیلم «۱۲۷ ساعت»، «قوی سیاه»، «مشت‌زن»، «آغاز»، «حال بچه‌ها خوب است»، «گفتار پادشاه»، «شبکه اجتماعی»، «داستان‌اسباب‌بازی ۳»، «شهامت»، «استخوان زمستان» قرار دارد.
«۱۲۷ ساعت»
«۱۲۷ ساعت» جدیدترین ساخته «دنی بویل»، کارگردان سرشناس انگلیسی است.
دنی بویل که دو سال گذشته فیلم تحسین‌برانگیز «میلیونر زاغه‌نشین» او موفق به کسب هشت جایزه‌ی اسکار، از جمله بهترین کارگردانی شد، در این فیلم زندگی «آرون رالستون»، کوهنورد معروف آمریکایی را به‌تصویر کشیده است.
تیم نویسندگان و تهیه‌کنندگان فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» نیز در تولید این پروژه همکاری داشته‌اند.
«دنی بویل» ساخت این فیلم را اوایل امسال آغاز کرده بود.
«آرون رالستون» در ماه می ۲۰۰۳ عنوان کوهنورد خبرساز را در مطبوعات آمریکا به‌دست آورد.
وی بدون آنکه به کسی اطلاع بدهد، عازم کوهستان شد، اما پس از آنکه پنج روز در زیر یک تخته‌سنگ گرفتار شد، با چاقو بازوی خود را قطع کرد تا جان خود را نجات دهد.
بر اساس قصه زندگی این کوهنورد چند کتاب نوشته شده است، که در زمان انتشار جزو کارهای پرخواننده دنیای ادبیات شوند.
این فیلم با نقش‌آفرینی «کری مولیگان» و «کرا نایتلی» روز ۵ سپتامبر آغازگر جشنواره‌ تلورید بود. این فیلم براساس رمانی به‌همین نام نوشته‌ «کازو ایشی ‌گورو» ژاپنی ساخته شده است.
«دنی بویل»، کارگردانی سرشناس انگلیسی است که در سال ۲۰۰۹ که با فیلم «میلیونر زاغه‌نشین»‌ موفق به کسب هشت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بخش‌های بهترین فیلم بلند، بهترین موسیقی متن، بهترین ترانه، بهترین میکس صدا، بهترین فیلم‌برداری، بهترین تدوین و بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی شد.
قوی سیاه
 دارن آرنوفسکی خالق آثاری چون «چشمه» و «کشتی‌گیر» در کار جدیدش «وینسنت کسل»، «وینونا رایدر»، «باربارا هرشی»، «ناتالی پورتمن» و «میلا کانیز» ایفای نقش می‌کنند.
ایده ساخت «قوی سیاه» که یک فیلم دلهره‌آور با موضوعی فراطبیعی است، در سال ۲۰۰۷ مطرح شد.
«قوی سیاه» چندی پیش توانست جایزه شیر طلایی این دوره از جشنواره فیلم ونیز را در بخش بهترین فیلم دریافت کند.
داستان فیلم «قوی سیاه» درباره بالرینی به نام نینا با بازی «ناتالی پورتمن» است که با مادرش در نیویورک زندگی می‌کند. او رقصنده توانایی است اما «مری او» تصمیم می‌گیرد که رقیب وی با بازی (میلا کانیز) را برای مراسم افتتاحیه انتخاب کند که این تصمیم ماجراهایی را به دنبال خواهد داشت. «وینسنت کسل»، «وینونا رایدر»، «باربارا هرشی»، «ناتالی پورتمن» و «میلا کانیز» ایفاگران نقش‌های اصلی فیلم آرنوفسکی هستند.
فیلمبرداری این اثر از اواخر پاییز سال گذشته در نیویورک آغاز شده بود. نظریه قوی سیاه، اشاره به اتفاقات بسیار نادر و مهمی دارد که بطور معمول کسی انتظار وقوع آنها را ندارد. آرنوفسکی چهل ساله با وجودی که فقط چند فیلم از جمله «پی» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» را در کارنامه خود دارد اما آثارش بسیار مورد توجه منتقدین، و علاقمندان حرفه‌ای سینما قرار گرفته است. آرنوفسکی به خاطر ساخت فیلم «کشتی‌گیر» موفق به دریافت شیر طلای جشنواره فیلم ونیز شده است.
مشت زن
«مشت‌زن»  را «دیوید او. راسل» خالق آثاری چون «سه پادشاه» با بازی «کریستین بل» و «مارک والبرگ» کارگردانی کرد.
«مشت زن» به موضوع زندگی بوکسور صاحب نام ایرلندی الاصل مقیم آمریکا می‌پردازد. او در راه کسب عنوان قهرمانی در دسته سبک وزن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.
پروژه «مشت زن» را ابتدا قرار بود دارن آرنوفسکی با بازی والبرگ و مت دمون بسازد که هر دو متولد بوستن هستند، اما بعد از مدتی حضور دمون در این پروژه منتفی و براد پیت جایگزین او شد.
در نهایت ابتدا پیت و بعد آرنوفسکی نیز از «مشت زن» جدا شدند، اما والبرگ همچنان به آموزش‌های لازم برای بازی در این فیلم ادامه داد.
او در «مشت زن» نقش «وارد» را بازی می‌کند و بیل در نقش «اکلاند» ظاهر می‌شود که به خاطر مواد مخدر و سرقت چند سالی را در زندان گذراند.
دیوید ا. راسل کارگردان «مشت‌زن» و والبرگ پیش از این در دو فیلم «سه پادشاه» و «من هاکابیز را دوست دارم» همکاری کرده‌اند، اما این اولین همکاری او با بیل است.
اکثر سکانس‌های فیلم «مشت زن» در شهر «ماساچوست» فیلمبرداری شده است.
«دیوید هوبرمن» و «تود لیبرمن» تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.
سرآغاز
«سرآغاز» را «کریستوفر نولان» با حضور بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو در گونه‌ای از «سرقت خواب‌ها» به تصویر کشید.
علاوه بر لئوناردو دی‌کاپریو، «ماریو کوتیلار»، «سیلیان مورفی» و «کن وانتانیبل» در فیلم علمی – تخیلی «آغاز» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلمنامه این پروژه را که با بودجه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون دلار تهیه و تولید شده است کریستوفر نولان نوشته و با همکاری استودیو برادران وارنر تهیه و تولید شده است.
نخستین تصاویر این فیلم ‌۱۵ ژوئن (‌۲۵ خرداد) سال گذشته در «توکیو» به ضبط رسیده است و از پروژه «سرآغاز» به عنوان یک فیلم اکشن علمی – تخیلی که درون ساختار ذهن روی می‌دهد، یاد شده است.
دی کاپریو در این فیلم نقش «کاب»، رهبر گروهی «استخراج کننده» را بازی می کند: آدم هایی که می‌توانند در خواب‌های دیگران شرکت کنند و حتی به این خواب‌ها شکل بدهند. استخراج کننده‌ها می‌توانند به موکل‌ها یاد بدهند چگونه از رازهایی که درون ناخودآگاه شان پنهان شده محافظت کنند و یا چگونه آنها را از اذهان دیگران بدزدند.
در این بین، کاب راه معکوس کار گذاشتن یک ایده در ذهن یک نفر را برمی گزیند. او برای رسیدن به این هدف تیم خود را می‌چیند و یک سرقت ذهنی پیچیده را طراحی می‌کند که آنها را از لایه‌های درون رویاها می گذارند و به زنی اسرارآمیز در گذشته کاب می‌رساند.
«آلن پیج»، «مایکل کین» و «کیلین مورفی» از دیگر بازیگران این پروژه بوده‌اند.
حال همه بچه‌ها خوب است
«لیزا چولودنکو» خالق آثاری چون «هنر والا» «حال همه بچه‌ها خوب است» را کارگردانی کرده است.
جولیان مور، آنت بنینگ، مارک روفالو، میا واسیکووسکا و جاش هاچرسون در این فیلم کمدی درام ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم درباره یک بنیاد اساسی که همان خانواده است و آسیب پذیری آن می‌باشد. بچه ها خوب اند در زیر سطح کمدی اش در حول سه شخصیت میانسال، این پرسش کلیدی را مطرح می‌کند که معنای خانواده چیست؟ و معنای ازدواج چیست؟ شاید پیام نهایی فیلم این باشد که خانواده هایی که به سنت و ارزش های پذیرفته شده‌ی عام پشت پا می‌زنند بیش از همه در معرض آسیب قرار دارند.
سخنرانی پادشاه
«سخنرانی پادشـاه» به کارگردانی «تام هوپر»، یک درام تاریخی است که تلاش پادشاه انگلیس برای غلبه بر لکنت‌زبانش برای رهبری کشورش در دوران جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند و براساس داستانی واقعی درباره‌ی‌ پادشاه جورج ششم ساخته شده است.
بازیگران سرشناس این فیلم، از جمله «کالین فیرث»، «جفری راش» و «هلنا بونهام» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم که کالین فیرث در نقش شاه جرج چهارم دچار لکنت عصبی ظاهر می‌شود، داستان پذیرفتن اکراه‌آمیز مقام پادشاهی بوسیله او، پس از کناره‌گیری برادرش از سلطنت در سال ۱۹۳۶ را روایت می‌کند.
در این درام که فیلمنامه ان را دیوید سیدلر نوشته و تام هوپر آن را کارگردانی کرده است،‌ جفری راش نیز در نقش لیونل لوگ، یک درمانگر غیرمعمول استرالیایی که به شاه جرج کمک می‌کند،‌ بر لکنتش غلبه کند، ظاهر می‌شود.
جرج ششم پدر ملکه الیزابت دوم بعد از کناره‌گیری برادرش ادوارد هشتم تمایلی برای رسیدن به قدرت نداشت. او یک گفتار‌درمان‌گر استخدام کرد و در نهایت هدایت کشور را در دوران جنگ جهانی دوم به عهده گرفت.
هلنا بونهام کارتر و گای پیرس از دیگر بازیگران فیلم «سخنرانی پادشاه» هستند.
شبکه اجتماعی
دیوید فینچر فیلم «شبکه اجتماعی» را توسط کمپانی «کلمبیا پیکچرز» تهیه و تولید کرد. در پوستر این فیلم شعار «شما نمی‌توانید ۵۰۰ میلیون دوست دست و پا کنید بدون اینکه چند دشمن بتراشید»، قابل مشاهده است.
جسی آیزنبرگ، اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک، رونی مارا و آرمی همر در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم به راه‌اندازی و توسعه شبکه «فیس بوک» در سال ۲۰۰۴ توسط چند دانشجوی دانشگاه هاروارد می‌پردازد.
فیلم‌نامه این اثر را «آرون سورکین» نوشته است.
جزئیات نهفته در فیلم به طور کامل ماهیت شبکه اجتماعی فیس بوک را کشف می‌کند و زندگی فردی را نشان می‌دهد که از طریق قانونی و شخصی توانست به تجارتی ۲۵ میلیارد دلاری در سال برسد و زندگی من و ما و دیگران را تغییر دهد. فیلم شبکه اجتماعی همچنین نمایش زیرکانه ای است از روابط انسان‌ها و هزینه‌هایی که انسان‌ها برای رسیدن به موفقیت باید بپردازند.
فیلم توسط آرون سورکین با تحقیق‌های شخصیش درباره فیس بوک و کتاب بن مرزیچ با نام «میلیاردرهای تصادفی» نوشته شده است.
داستان اسباب‌بازی ۳
«داستان اسباب‌بازی ‌۳»،‌ به کارگردانی «لی اونکریچ» براساس فیلم‌نامه‌ای از «مایکل آرنت» ساخته شده است. این انیمیشن ماجراجویانه براساس ماجراهای دو شخصیت اصلی خود با نام «وودی» و «بوز» و دوستان جعبه اسباب‌بازی‌ها آن‌ها به تصویر کشیده می‌شود.
کاراکتر «تریکسی» در این نسخه به مجموعه اضافه شده است، تریکسی توسط «کریستین اسکال» صداگذاری و ایفای نقش شده است.
کریستین اسکال پیش از این فیلم در فیلم جنگ کنکوردها بازی کرده است و با این فیلم مطرح شده است.
کاراکتر تریکسی، کاراکتر مناسبی برای حضور در دوران بازی‌های ما قبل تاریخی تلقی می‌شود، زمانی که‌ دایناسورها بر زمین حاکم بودند و تریکسی با ایفای این نقش که ظاهر عجیب و غریبی نیز دارد به «داستان اسباب بازی ‌۳» جذابیت دیگر اضافه کرده است.
سری کارتون‌های داستان اسباب بازی جزو محبوب‌ترین کارتون‌های هالیوودی است که در سراسر جهان مخاطب دارد.
بازیگرانی چون «تام هنکس»، «تیم آلن»، «مایکل کیتون»‌، «جان کوزاک»، «جودی بنسون» و «والاس شاون» به عنوان صدا پیشه در «داستان اسباب بازی ‌۳» ایفای نقش داشته‌اند.
 شهامت
فیلم «شهامت» که جدیدترین ساخته برادران کوئن نسخه بازسازی‌شده از وسترن کلاسیک با همین نام است که در سال ۱۹۶۹ با بازی «جان وین» ساخته شد. در حالی که فیلم اصلی ویترینی برای نمایش جان وین بود، فیلم برادران کوئن این داستان را از منظر دختر جوان به تصویر می‌کشد. فیلمنامه «شهامت» را خود آنها نوشته‌اند و این اولین فیلم تاریخی آنهاست.
این فیلم با نقش‌آفرینی «جف بریجز»، «مت دمون» و «جاش برولین» محصول کمپانی پارامونت بوده و داستان دختر ۱۴ ساله‌ای است که به دنبال مردی است که پدرش را به قتل رسانده است.
 استخوان زمستان
«استخوان زمستان» به کارگردانی «دبرا گرانیک» با بازیگری جنیفر لارنس است.
این فیلم اقتباسی ادبی از رمانی به همین نام نوشته دانیل وودلر است که «آن روسلین» فیلمنامه نویسی آن را برعهده داشته است.
فیلم درباره سختی‌های دختری ۱۷ ساله به نام ری دالی است که به اجبار، قصد یافتن پدر فراری‌اش در کوهستان را دارد. پدر خانواده که به دلیل جرائم مواد مخدر پیشتر دستگیر شده، با گرو گذاشتن تنها خانه‌شان موقتا آزاد و سپس فراری شده است. ری مجبور است پدرش را بیابد تا خانواده‌اش را از آوارگی در زمستان سخت آن منطقه نجات بدهد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد