رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نفیسه روشن : «زیر سقف دودی» فمینیستی نیست

نفیسه روشن هنرپیشه فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد تهران در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: علت حضور من در این فیلم خود خانم درخشنده و قصه کار بود که مرا جذب کرد.

وی در ادامه افزود: چطور ممکن است بانویی مثل خانم درخشنده از من تقاضای کاری داشته باشند هر چند کوتاه و من نپذیرم! البته هر فردی دیگری غیر از ایشان بود حتما فیلمنامه را می خواندم و اگر نقش را کوتاه میدیدم قبول نمیکردم اما امکان ندارد که تقاضای خانم درخشنده را رد کنم.

روشن با اشاره به اینکه مقداری از نقشش البته در این فیلم کوتاه شده است، توضیح داد: البته نقش من دراین فیلم در نقش یک آرایشگر با گریم و استایل و شیوه متفاوتی از فیلم های گذشته ام بود.

وی درباره کارهای بعدی اش توضیح داد: ۲ کار دیگر را قرار است که به زودی شروع کنم که یکی از آنها سینمایی است و جلسات آن را برگزار کردیم و به نتیجه رسیدیم و اگر مشکلی پیش نیاید از اسفند ماه کلید می خورد، البته عنوان آن را الان اعلام نمیکنم چون چند بار که این کار را انجام دادم متأسفانه به مشکلاتی خوردیم و ترجیح می دهم تا جلوی دوربین نروم کار را اعلام نکنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره جشنواره فیلم فجر امسال گفت: هنوز که فرصت نکردم فیلمی را ببینم منتها دو باری که برای نشست های فیلم خودم در پردیس ملت و برج میلاد آمدم به نظرم استقبال خیلی خوب است هر چند که برای حضور من به این علت که دیر شده بود مشکلاتی ایجاد شد و متأسفانه من توقع ندارم در برج میلاد تهران که نماد فرهنگ ما است چنین مشکلاتی برای هنرمندان ایجاد بشود و ما مدت زیادی باید صبرکنیم تا با بیسیم دستور بدهند که ما را به داخل راه دهند.

نفیسه روشن اظهار داشت: مگر ما اهالی رسانه از هنرمند و بازیگر و عکاس و خبرنگار سالی چند بار دور هم جمع می شویم، اگر کاری پیش نیاید ما هم سالی یک بار به زور همدیگر را می بینیم بنابراین باید شرایطی فراهم باشد که همه با خوشحالی دوستانمان را ببینیم.

وی در جمع خبرنگاران درباره این سوال که به نظرتان این فیلم فمنیستی نبود، گفت: چرا هر زمانی که درباره حقوق زنان و مشکلات آنها مسائلی مطرح می شود ما به فمنیسیم روی می آوریم؟

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد