رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نخستین برنامه ۹۰ در سال ۹۰

نخستین برنامه “نود” در سال ۹۰، در حالی پخش شد که تمام بخش‌های این برنامه تحت تاثیر بازی شهرآورد پایتخت قرار داشت. برنامه نود چهارشنبه شب به بررسی حاشیه‌ها و مسائل مربوط به این بازی پرداخت و تنها دقایقی کوتاه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را بررسی کرد. در این برنامه با افرادی نظیر علی کفاشیان، حسین عسگری، علی دایی و پرویز مظلومی درباره بازی استقلال و پرسپولیس صحبت شد و آرش برهانی بازیکن استقلال نیز مهمان ویژه این برنامه بود.
به گزارش ایسنا، اولین برنامه نود در سال ۹۰، در حالی بامداد روز یازدهم فروردین آغاز شد که تنها چند ساعت پیش از آن شهرآورد بزرگ پایتخت برگزار شده بود. در ابتدای برنامه، اما علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران به صورت تلفنی مهمان نود شد تا درباره سرمربی آینده تیم ملی ایران صحبت کند.
وی در این رابطه گفت: مذاکره‌های زیادی با کارلوس کرش انجام داده‌ایم و این امکان وجود دارد که ایشان هفته آینده به ایران سفر کنند و کارشان را به عنوان سرمربی تیم ملی شروع کنند.
کفاشیان ادامه داد: البته این امکان هم وجود دارد که آقای ترابیان به پرتغال سفر کند و مذاکره‌های نهایی را آنجا انجام دهد و سپس به همراه کرش به ایران بازگردد.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش از انتخاب سرمربی تیم امید، پس از تعیین تکلیف سرمربی تیم بزرگسالان خبر داد و افزود: تا هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود. ما با توجه به تجربه‌ بدی که از حضور خاویر کلمنته در ایران داریم سعی می‌کنیم این بار تمام جوانب کار را بسنجیم.

تابناک: نخستین برنامه “نود” در سال ۹۰، در حالی پخش شد که تمام بخش‌های این برنامه تحت تاثیر بازی شهرآورد پایتخت قرار داشت. برنامه نود چهارشنبه شب به بررسی حاشیه‌ها و مسائل مربوط به این بازی پرداخت و تنها دقایقی کوتاه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال را بررسی کرد. در این برنامه با افرادی نظیر علی کفاشیان، حسین عسگری، علی دایی و پرویز مظلومی درباره بازی استقلال و پرسپولیس صحبت شد و آرش برهانی بازیکن استقلال نیز مهمان ویژه این برنامه بود.
به گزارش ایسنا، اولین برنامه نود در سال ۹۰، در حالی بامداد روز یازدهم فروردین آغاز شد که تنها چند ساعت پیش از آن شهرآورد بزرگ پایتخت برگزار شده بود. در ابتدای برنامه، اما علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران به صورت تلفنی مهمان نود شد تا درباره سرمربی آینده تیم ملی ایران صحبت کند.
وی در این رابطه گفت: مذاکره‌های زیادی با کارلوس کرش انجام داده‌ایم و این امکان وجود دارد که ایشان هفته آینده به ایران سفر کنند و کارشان را به عنوان سرمربی تیم ملی شروع کنند.
کفاشیان ادامه داد: البته این امکان هم وجود دارد که آقای ترابیان به پرتغال سفر کند و مذاکره‌های نهایی را آنجا انجام دهد و سپس به همراه کرش به ایران بازگردد.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش از انتخاب سرمربی تیم امید، پس از تعیین تکلیف سرمربی تیم بزرگسالان خبر داد و افزود: تا هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود. ما با توجه به تجربه‌ بدی که از حضور خاویر کلمنته در ایران داریم سعی می‌کنیم این بار تمام جوانب کار را بسنجیم.
کفاشیان در پایان اظهار کرد: هر چند به جز کرش مربیان دیگری هم هستند که شانس انتخاب شدن دارند ولی به احتمال ۹۰درصد کرش سرمربی آینده تیم ملی است.
برنامه نود در ادامه با پخش مراسم قرعه کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شده بود بخش‌هایی از مصاحبه مهدی محمدنبی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران را در حاشیه آن مراسم پخش کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سرمربی آینده تیم ملی گفت: کارلوس کوئیروش برای سرمربیگری ایران شانس دارد ولی مربیان دیگری هم شانس این کار را دارند و همه چیز تا هفته آینده مشخص می‌شود.
پس از پخش صحبتهای نبی، به صورت خلاصه و در چند دقیقه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال پخش شد و مسعود مرادی که به عنوان کارشناس داوری مهمان برنامه نود بود درباره مسایل داوری آن بازی‌ها نظر داد. همچنین خلاصه چهار بازی نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا نیز پخش شد تا از این لحظه به بعد بررسی حواشی و رویدادهای شهر آورد بزرگ تهران آغاز شود.
در اولین گام برای بررسی داربی تهران، بلافاصله پس از پخش گوشه‌هایی از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، حسین عسگری سرپرست کمیته داوران مهمان تلفنی برنامه شد و درباره مسایل داوری این دیدار توضیح داد. وی برخلاف مسعود مرادی، معتقد بود محسن ترکی داور بازی بسیار خوب عمل کرده است و حتی صحنه مشکوک پنالتی روی غلامرضا رضایی را نیز خطا ندانست و تصمیم داور بازی در آن صحنه را تایید کرد.
وی همچنین گفت: امکان ندارد داور در یک بازی اشتباه نکند ولی مهم این است که آن اشتباه بر نتیجه دیدار بی‌تاثیر باشد. به عنوان نمونه برخورد رضایی و محمدی در دیدار استقلال و پرسپولیس خطا نبود و تصمیم داور در آن صحنه درست بود.
عسگری ادامه داد: هر کجا داوری به وضوح اشتباه تاثیرگذار داشته باشد من با او برخورد می‌کنم و مطمئن باشید آنچه را که معتقدم می‌گویم و اگر ترکی آن صحنه را پنالتی می‌گرفت من باز هم می‌گفتم پنالتی نبوده است.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال فردوسی‌پور که چرا ترکی برای سومین بار قضاوت داربی را برعهده داشت و چرا افرادی مثل قهرمانی، افشاریان و ممبینی برای این کار انتخاب نشدند؟ خاطرنشان کرد: آقای قهرمانی به دلیل درگذشت پدرشان عزادار بودند و آقای ممبینی نیز در بازی گذشته استقلال و سپاهان عملکرد خوبی نداشتند و به همین دلیل برای قضاوت داربی مناسب تشخیص داده نشدند. این که یک داور چند بار داربی را سوت بزند مهم نیست بلکه مهم عملکرد داور در بازیهای گذشته است. در مجموع عملکرد ترکی دراین بازی قابل قبول بود.
دفاع حسین عسگری از عملکرد محسن ترکی و تایید تصمیم او درباره نگرفتن پنالتی مشکوک پرسپولیسی در حالی بود که مسعود مرادی اعتقاد داشت در آن صحنه پنالتی پرسپولیس به اشتباه اعلام نشده است و عادل فردوسی پور نیز اظهار کرد در تماس با چند تن از کارشناسان داوری همگی رای به پنالتی داده‌اند.
در ادامه برنامه آرش برهانی که تک گل دیدار استقلال و پرسپولیس را به ثمر رسانده بود به عنوان مهمان ویژه وارد استودیو شد و با مجری برنامه به گفت‌وگو پرداخت. وی در ابتدا با ابراز خوشحالی از این که تیم‌اش توانسته است پس از ۲۰ سال در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس را شکست دهد، گفت: امروز خواستیم که ببریم و توانستیم پیروز شویم. البته وقتی به گل رسیدیم عقب کشیدیم و گرنه می‌توانستیم در ضد حمله‌ها گلهای بیشتری به ثمر برسانیم.
برهانی درباره عملکرد خودش در این دیدار و دیدارهای گذشته تیم‌اش هم خاطرنشان کرد: چند بازی است که به دستور سرمربی تیم در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کنم و به همین دلیل میزان دوندگی‌ام بیشتر شده است. البته در این فصل با مصدومیت هم روبه‌رو شدم که باعث شد چند بازی را از دست بدهم ولی با ۱۱ گلی که در ۱۷ بازی به ثمر رساندم فکر می‌کنم آمار خوبی از خود به جا گذاشته‌ام.
وی درباره صحبتهای سپهر حیدری که استقلال را متهم به بازی تاخیری کرده بود و این تیم را با بحرین مقایسه کرده بود، تصر یح کرد: حرف‌های بازیکنان پرسپولیس ناراحت کننده بود و فکر نمی‌کنم گفتن این حرف‌ها درست بوده باشد. من با شناختی که از سپهر حیدری دارم می‌گویم از او بعید بود که چنین حرف‌هایی بزند و فکر می‌کنم این حرف‌ها به خاطر باختشان بوده است. ما در بازی وقت را تلف نمی‌کردیم ولی در ۱۰ دقیقه پایان بازی سعی کردیم توپ را حفظ کنیم.
مهاجم فوتبال استقلال تهران درباره صحبتهای مطرح شده درباره گل نزدن‌هایش هم اظهار کرد: من در هر بازی چند فرصت گلزنی به دست می‌آورم و ممکن است از هر پنج فرصت یکی را به گل تبدیل کنم ولی با صحبتهای گزارشگران و برخی از هواداران، بین مردم این گونه جا افتاده است که من گلزن نیستم. البته خوشبختانه هواداران ما زیاد تحت تاثیر این حرف‌ها نیستند.
در ادامه برنامه علی دایی و پرویز مظلومی طی تماس تلفنی به صورت همزمان به گفت‌وگو با فردوسی‌پور پرداختند. در این گفت‌وگو علی دایی با قدردانی از حمایت حبیب کاشانی از وی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم در ۱۰ سال اخیر، استقلال توانسته باشد در دو بازی پیاپی، پرسپولیس را شکست دهد ولی در این دیدار خیلی از مسایل دست به دست هم دادند تا ما نتیجه را واگذار کنیم و شرمنده هوادارانمان شویم.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در این دیدار خیلی خوب کار کردند و زحمت زیادی کشیدند. ما برای پیروز شدن به میدان رفته بودیم ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.
دایی همچنین افزود: هر کسی که فوتبال را می‌فهمد می‌پذیرد که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ما از استقلال بهتر بودیم. ما با هشت فرصت گلزنی بازی را باختیم و آنها با یک فرصت گلزنی پیروز شدند. باید بگویم ما فوتبال را بردیم و استقلال نتیجه را.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عکس‌العمل‌های تماشاگران تیم‌اش پس از بازی نیز گفت: هواداری که از سه روز پیش از بازی از شهرستان به تهران می‌آید و در خیابان می‌خوابد، حق دارد از نتیجه بد تیم‌اش عصبی و ناراحت شود اما تیم ما در این بازی خوب کار کرد و کسی نمی‌تواند بازی خوب ما را کتمان کند.
وی در ادامه با اشاره به صحبتهای پرویز مظلومی که از عملکرد داور دفاع کرده بود اظهار کرد: اگر آقای مظلومی جای من بود و اشتباه داوری در دو بازی رفت و برگشت باعث شکست تیم‌اش می‌شد باز هم همین حرف را می‌زد؟ مطمئن باشید اگر استقلالی‌ها مثل ما از داوری متضرر می‌شدند و شش امتیاز از دست می‌دادند این حرف‌ها را نمی‌زدند.
در ادامه برنامه پرویز مظلومی نیز درباره دیدار تیم‌اش برابر پرسپولیس گفت: این که ما در این بازی چند موقعیت داشتیم و حریف چند فرصت داشت اصلا مهم نیست بلکه مهم این است که بازی را بردیم. پرسپولیس هم به این دلیل که گل خورده بود انتحاری بازی می‌کرد و موقعیت هم به دست می‌آورد ولی ما هم در لحظات پایانی بازی می‌توانستیم چند گل دیگر بزنیم.
وی در ادامه با بیان این که به پرسپولیس و هواداران‌اش خسته نباشید می‌گویم، افزود: خوشحالم که فرهنگ هواداران هر دو تیم بالا است و ما هم برای خوشحالی همین هواداران تلاش کردیم و خدا کمک کرد که در این کار موفق شویم. پرسپولیس هم برای پیروزی خیلی تلاش کرد ولی ما با بازی منطقی خود پیروز شدیم.
مظلومی در ادامه با تایید تصمیم داور در پنالتی اعلام نکردن برخورد رضایی در محوطه جریمه تیم‌اش خاطرنشان کرد: نباید خیلی روی مسایل داوری مانور کرد و ما مربیان باید بپذیریم که داور کار خودش را می‌کند و ما هم باید کار خودمان را بکنیم. به هر حال اشتباه در داوری وجود دارد همان گونه که مربیان هم گاهی در چیدن ترکیب تیم‌شان اشتباه می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان با تقدیر از علی فتح الله زاده و نظری جویباری به دلیل «حمایت‌های همیشگی‌شان» اظهار کرد: هر زمان تیم پیروز می‌شود همه با ما دوست هستند ولی وقتی می‌بازیم همه علیه ما می‌شوند. ما سرمربی ها گاهی مظلوم واقع می‌شویم. ضمن این که ما هم در بازیهای گذشته بارها از اشتباه‌های داوری لطمه خورده‌ایم ولی در فوتبال تیمی برنده می‌شود که از موقعیت‌هایش استفاده کند.
اولین برنامه نود در سال ۱۳۹۰ نیز مانند برنامه‌های پیشین‌اش با اعلام نتایج مسابقه پیامکی به پایان رسید. برنامه نود این هفته از بینندگانش پرسیده بود به نظر آنها کدام تیم در داربی پایتخت بهتر بازی کرده است که در نهایت از حدود دو میلیون شرکت کننده این مسابقه ۶۲ درصد به پرسپولیس رای دادند و ۳۸ درصد بازی استقلال را بهتر دانستند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد