رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

معیارهای ازدواج و رویارویی با خواستگار

سوال : با سلام دختری ۲۷ ساله هستم که هر خواستگاری برایم می اید یا پدرم قبول نمیکند با انها خودشان میروند و پشت سرشان هم نگاه نمیکنند خیلی ختم گذاشتم پیش فالگیر رفتم فایده نداشته الان همه دخترای فامیل که از من کوچکتر بودن ازدواج کردن چند بار تصمیم به خودکشی گرفتم دیگه از این همه سرکوفت خسته شدم کمکم کنید پاسخ : سلام دوست خوبم انسان می تونه به صورت با شکوه و عالی در این دنیا زندگی کند و با دیگران در ارتباط باشد و عشق بورزد و پلی که انسان رو به حد کمال می رسونه ازدواج است ،اگر این امر خطیر درست و حساب شده صورت گیرد . با ازدواج ممکن است جنبه های خوب یا بد آن نصیب ما شود که از جنبه های مثبت آن می توان رسیدن به صمیمیت ، حمایت ،دلبستگی و محبت از جنس مخالف باشد و نیاز غریزی خود رو از این طریق بر طرف کنند در حالی که اگر ازدواج دو نفر با هم به دلایلی نا هماهنگ باشد

سوال : با سلام دختری ۲۷ ساله هستم که هر خواستگاری برایم می اید یا پدرم قبول نمیکند با انها خودشان میروند و پشت سرشان هم نگاه نمیکنند خیلی ختم گذاشتم پیش فالگیر رفتم فایده نداشته الان همه دخترای فامیل که از من کوچکتر بودن ازدواج کردن چند بار تصمیم به خودکشی گرفتم دیگه از این همه سرکوفت خسته شدم کمکم کنید پاسخ : سلام دوست خوبم انسان می تونه به صورت با شکوه و عالی در این دنیا زندگی کند و با دیگران در ارتباط باشد و عشق بورزد و پلی که انسان رو به حد کمال می رسونه ازدواج است ،اگر این امر خطیر درست و حساب شده صورت گیرد . با ازدواج ممکن است جنبه های خوب یا بد آن نصیب ما شود که از جنبه های مثبت آن می توان رسیدن به صمیمیت ، حمایت ،دلبستگی و محبت از جنس مخالف باشد و نیاز غریزی خود رو از این طریق بر طرف کنند در حالی که اگر ازدواج دو نفر با هم به دلایلی نا هماهنگ باشد جنبه های منفی آن بروز می کند که شامل در گیریهای روحی روانی و اختلافات به خاطر هیچ و پوچ که در بعضی از افراد به طلاق منتهی می شود و در بقیه فقط در کنار هم هستند و از زندگی با هم بودن لذت نمی برند پس مهم این نیست که زود ازدواج کرد مهم این است که با انتخاب درست ازدواج کرد که اگر به دور و اطراف خودت دقت کنی می بینی چه بسا از افرادی که از تو زودتر ازدواج کردن یا مشکل دارند یا از هم جدا شدند چون انتخابی صحیح و متناسب با معیارهای خود ندارند. گفتی که خواستگار داری که پدرت قبول نمی کند یا اونها دیگه اقدام نمی کنند. دوست عزیز بهتره که اول معیارهای خودت رو برای ازدواج مشخص کنی معیارهای تو باید متناسب با شرایط و فرهنگ خانواده ات باشد و درباره معیارهایت با خانواده ات مخصوصا پدرت صحبت کنید و در این موقع خواستگار که می آید شما با شرایط خودتون می سنجید اگر متناسب بود و پدرت هم موافق بود اجازه دهید که برای مراسم اولیه و آشنایی به منزل شما آیند ،این کار به شما کمک می کنه که حداقل افرادی که با شما و خانواده شما برابری می کنند اجازه خواستگاری پیدا می کنند و مخالفت پدرت هم کمتر می شود و شانس این که این خواستگاری ها به نتیجه برسه افزایش پیدا می کنه. می خواستم یه چیزی رو هم برات بگم برای هر فردی تو زندگی خداوند قضا و قدری گذاشته شده است و اما زمان رسیدن ان مطلق نیست و دست خوش اتفاقاتی روزمره قرار می گیرد و زمان آن به تاخیر می افتد و حتما در آن حکمتی بوده و باید با امید به خداوند و توکل به در گاه حق برای رسیدن تلاش نمود تا آن چه که برای ما در نظر گرفته شده است اتفاق افتد و در این مسیر ما مورد آزمایش حق تعال نیز قرار می گیریم. پس با امید به خدانظر و دید خود را در مورد ازدواج روشن کن با خانواده ات در این مورد مشورت کن و اون موقع برای ازدواج و رویارویی با خواستگارها اقدام کن تا کمتر از نظر روحی بهت آسیب وارد شود تو باید به توانایی ها و داشته های خودت اهمیت بدی و به حرفها و عکس العمل دیگران توجه نکنی. خوشحال می شم اگر مورد یا سوال دیگه ای داشتی در خدمت باشم. شاداب و سر بلند در پناه ایزد منان باشی.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد