رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

مصاحبه با بازیگر نقش نیما در سریال مسیر انحرافی

ادای دین به ارتفاع پست
با این‌که فقط چند قسمت از مجموعه مسیر انحرافی روی آنتن رفته است اما توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند مخصوصا این‌که بازیگران متفاوتی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال بازیگری را به نام «مجید واشقانی» معرفی کرده که هر چند مسیر انحرافی اولین کار تلویزیونی او به‌شمار نمی‌آید و تاکنون در فیلم‌هایی همچون ناسپاس و سریال‌های کمین، آوای بی‌صدا، خط شکن، زیر هشت و… بازی کرده است اما به گفته خودش این مجموعه باعث دیده شدنش شده و توانسته بخوبی توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

گویا شما همکاری قبلی با تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مسیر انحرافی داشته‌اید. فکر کنم همین موضوع باعث شد به شما پیشنهاد بازی در این مجموعه داده شود.
بله ، من در گذشته با آقای هاشمی (تهیه‌کننده) کارهای متعددی انجام داده‌ام و سال گذشته هم با آقای توفیقی (کارگردان) همکاری داشتم و در فیلم دسته بازنده‌ها برایش بازی کردم. شناخت آنها از من باعث شد که نقش نیما را به من بسپارند و من هم با خواندن قسمت اول فیلمنامه که شخصیت‌های مجموعه مشخص شده بود، پذیرفتم در مجموعه مسیر انحرافی حضور داشته باشم.

شما در کلاس‌های بازیگری امین تارخ با پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی همدوره و دوست بوده‌اید. این موضوع تا چه اندازه توانسته به شما کمک کند؟
سال ۱۳۷۷ ما با هم، هم دوره بودیم. اما فرزاد و پوریا از من بهتر بودند و هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، توانستند خوب بدرخشند. هر کدام از این دوستان با استفاده از توانایی‌هایشان توانسته‌اند افراد متبحری بشوند و در حال حاضر به نظرم جزء بهترین بازیگران محسوب می‌شوند.

شخصیت نیما در مجموعه مسیر انحرافی تا چه اندازه به شخصیت خود شما نزدیک است؟
فکر می‌کنم این شخص خیلی از من فاصله دارد. نیما خوش باور و عشق فیلم است و ریسک‌پذیری بالایی دارد. او با تمام صحنه‌های زندگی‌اش همذات پنداری می‌کند و دوست دارد چیزهایی راکه به ذهنش می‌رسد به واقعیت تبدیل کند.

بازی در کنار شقایق دهقان و پوریا پورسرخ برایتان چگونه بود؟
به نظرم مثلثی که تشکیل داده‌ایم یک مثلث طلایی است. چون ما تلاش کردیم با ایجاد فرصت‌هایی برای یکدیگر نقش‌هایمان را برای مخاطب جذاب کنیم. پوریا از دوستان قدیم من محسوب می‌شود و مشکلی با او ندارم. من در ذهنم تصور دیگری از شقایق دهقان داشتم و فکر می‌کردم که فقط یک بازیگر کمدی است اما او آنقدر توانایی دارد که می‌داند نقش‌اش را باید چگونه بازی کند تا به دل مخاطب بنشیند. شاید باورتان نشود که کمدین به این خوبی تاکنون از نزدیک ندیده بودم و بسیار خوشحالم در کنار او بازی می‌کنم.

شخصیت‌هایی که شما سه نفر بازی می‌کنید ما به ازاء بیرونی دارند؟
بله، دقیقا این شخصیت‌ها ما به ازای بیرونی دارد. شخصیت نیما و پیمان که با یکدیگر دوست و فامیل هستند و مشکلاتی‌بین‌شان وجود دارد که به نظرم این موضوع را براحتی می‌توانیم در اطرافیانمان ببینیم اما مهم این است که آنها همدیگر را دوست دارند و هیچ وقت مشکل جدی برای یکدیگر به وجود نمی‌آورند. آنها به هم وفادارند. حتی موضع‌هایی که خواهر نسبت به برادر و یا نسبت به شوهرش می‌گیرد، طبیعی است و ما این رفتارها را بین مردم عادی هم می‌بینیم.

در قسمت دوم سریال شما صحنه‌ای را بازی کردید که برای همه یادآور فیلم ارتفاع پست با بازی حمید فرخ‌نژاد بود. این پلان در فیلمنامه بود یا پیشنهاد خودتان در زمان اجرا بود؟
با توجه به میزانسنی که در آن سکانس وجود داشت به نظرم رسید که پیشنهاد بدهم تا بخشی از دیالوگ و بازی حمید فرخ‌نژاد را اجرا کنم که خوشبختانه با استقبال نویسنده و کارگردان مواجه شد. من در این نما نقشم را که تقریبا فضای کمدی داشت خیلی جدی اجرا کردم که به نظرم بازتاب‌های خوبی هم داشت. البته این را هم بگویم که کارگردان و نویسنده هر دو، دست بازیگران را در این سریال باز گذاشتند تا آنها بتوانند نقش‌شان را کامل‌تر و پخته‌تر کنند. این همکاری و تعامل در موفقیت مجموعه بسیار موثر است. من به شخصه فیلم ارتفاع پست و حمید فرخ‌نژاد را بسیار دوست دارم و معتقدم فیلم ارتفاع پست جزو ۱۰ فیلم برتر بعد از انقلاب است و این نمایی که من در مجموعه مسیر انحرافی بازی کردم ادای دینی بود به این فیلم تحسین برانگیز.

شما در آثار نمایشی دیگری هم حضور داشته‌‌اید اما فکر می‌کنم در این مجموعه بهتر دیده شدید. به نظرتان در نقش‌هایی که گذشته بازی کرده‌اید موفق نبودید یا این‌که این مجموعه توانست بخوبی استعداد‌های شما را شناسایی کند؟
با این گفته که در نقش‌های دیگر دیده نشدم ،موافقم. به نظرم شروع مهم است. و بعد از شروع نحوه ادامه دادن بسیار اهمیت دارد. فکر می‌کنم در این مجموعه موفق خواهم بود چون با وجود این‌که فقط چند قسمت از آن روی آنتن رفته مردم و بسیاری از دوستان و همکاران درباره نقشی که بازی کرده‌ام واکنش نشان می‌دهند. عوامل بسیاری باعث دیده شدن یا نشدن یک بازیگر می‌شود. نقش خوب، عوامل حرفه‌ای، فیلمنامه خوب، ایجاد موقعیت بازی مناسب، همکاری با عوامل و… از جمله مواردی است که می‌تواند به چهره شدن یک بازیگر در سریال یا فیلم کمک کند.

پوریا پورسرخ گفته همان‌طور که مجموعه «وفا» راهش را به دنیای بازیگری هموار کرده این مجموعه هم برای شما موفقیت‌های خوبی را به ارمغان خواهد آورد. پس باید منتظر بازی متفاوت شما در قسمت‌های بعدی این سریال باشیم.
البته او و همه دوستان لطف دارند. من تلاش کردم که در این مجموعه نقشم را بخوبی بازی کنم و معتقدم هر بازیگری در زمانی خاص می‌تواند توانایی هایش را به نمایش بگذارد. شاید نیاز بود که من سال‌ها تجربه کسب کنم و بعد از مدتی بتوانم در مجموعه مسیرانحرافی حضور داشته باشم. لطف و محبت خدا مطمئنا بی‌تاثیر نیست و امیدوارم حضورم در این سریال باعث رضایت مخاطبان بشود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد