رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

مدیر ارشد روابط عمومی گوگل به دولت اوباما می‌پیوندد

آندرو مک لافلین، مدیر ارشد روابط عمومی گوگل این شرکت را ترک می‌کند تا به دولت اوباما بپیوندد. مک لافلین، معاون مدیر ارشد تکنولوژی دولت اوباما می‌شود و به آنیش چاپرا، مدیر ارشد اطلاعاتی اوباما گزارش می‌دهد. این حرکت، دوباره رقبای گوگل را ناراحت می‌کند، زیرا نفوذ این شرکت روز به روز در محافل سیاسی واشنگتن رو به گسترش است.

آندرو مک لافلین، مدیر ارشد روابط عمومی گوگل این شرکت را ترک می‌کند تا به دولت اوباما بپیوندد. مک لافلین، معاون مدیر ارشد تکنولوژی دولت اوباما می‌شود و به آنیش چاپرا، مدیر ارشد اطلاعاتی اوباما گزارش می‌دهد. این حرکت، دوباره رقبای گوگل را ناراحت می‌کند، زیرا نفوذ این شرکت روز به روز در محافل سیاسی واشنگتن رو به گسترش است.

اگرچه سخنگوی گوگل تایید کرد مدیر ارشد روابط عمومی گوگل، این شرکت را ترک کرده است، اما مک لافلین ایمیل New York Times در این خصوص را بی‌پاسخ گذاشت. مک لافلین پنج سال پیش به گوگل پیوست تا فعالیت‌های روابط عمومی این شرکت را هدایت کند. وی قبل از پیوستن به گوگل، عضو Internet Corporation for Assigned Names and Numbers بود. این گروه، یک گروه غیر‌انتفاعی و متولی هماهنگی آدرس‌های اینترنتی است.


مک لافلین دومین مدیر گوگل است که به دولت اوباما پیوسته است. قبل از وی، اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل نیز یکی از نزدیک‌ترین مشاورین اوباما بوده و در حال حاضر، عضو شورای مشاوران علم و تکنولوژی رئیس جمهور آمریکاست.


کتی استنتن نیز که قبلاً به‌عنوان مدیر پروژه در گوگل فعالیت می‌کرد هم‌اکنون مدیر واحد مشارکت شهروندان در کاخ سفید است و سوال شاه، مدیر پیشین توسعه جهانی گوگل به سمت مدیریت دفتر نوآوری اجتماعی در کاخ سفید منصوب شده است.


برخی از منتقدان معتقدند حضور کارکنان اسبق گوگل در دولت آمریکا منجر به خریدها و تصمیمات سیاسی به نفع این شرکت می‌شود. در حال حاضر، کمیسیون تجارت فدرال در حال بررسی این موضوع است که آیا عضویت مشترک بین هیات مدیره‌های گوگل و اپل در نقض قوانین ضد انحصار است یا خیر. وزارت دادگستری این کشور همچنین در حال بررسی پیامدهای توافق گوگل و ناشران در حوزه قوانین ضد‌انحصار است.


گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد ((می‌دانیم برای موفقیت در واشنگتن به برقراری ارتباطات نیازمندیم و در چند سال اخیر در این جهت گام برداشته‌ایم. در مورد کارکنانی که شرکت را به قصد فعالیت در واشنگتن ترک می‌کنند، البته به تصمیم ایشان احترام می‌گذاریم و بهترین آرزو‌ها را برایشان در مشاغل جدید و مهیجی که انتخاب کرده‌اند، داریم)). 
ناشر: The New York Times

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد