رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

مجموعه تلویزیونی تازه‌کارها در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود

مجموعه تلویزیونی تازه‌کارها در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود
‌دنیرو ‌و تازه‌کارها
جام جم آنلاین: رابرت دنیرو در شرکت فیلمسازی خود تریبکا، قصد تولید یک مجموعه جدید تلویزیونی را دارد. این مجموعه با نام «تازه‌کارها» جلوی دوربین می‌رود و هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام نشده است.
شرکت تریبکا این مجموعه را با همکاری شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، تهیه خواهد کرد و این شبکه وظیفه پخش آن را نیز برعهده دارد. فیلمنامه «تازه‌کارها» هنوز به صورت کامل نوشته نشده است و فعلا فقط به صورت یک متن کلی است. نویسنده فیلمنامه کسی نیست جز ریچارد پرایس فیلمنامه‌نویس سرشناس دنیای سینما که در عین حال از دوستان صمیمی دنیرو نیز هست. این دو، طرح کلی مجموعه را به مسوولان شبکه سی‌بی‌اس ارائه داده‌اند و منتظر جواب آنها برای شروع کار نگارش فیلمنامه و اپیزودهای مختلف آن هستند.
منابع نزدیک به سی‌بی‌اس می‌گویند مسوولان این شرکت با طرح دنیرو و پرایس موافقت خواهند کرد و مجموعه «تازه‌کارها» بزودی رنگ صفحه کوچک تلویزیون را خواهد دید. خط اصلی قصه مجموعه درباره شش افسر جوان پلیس در منطقه نیویورک است که با وجود آن‌که فاقد تجربه کاری زیاد هستند، درگیر پرونده‌هایی خطرناک و مرگبار می‌شوند و باید آنها را به صورتی منطقی و عادلانه حل کنند.

مجموعه تلویزیونی تازه‌کارها در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود
‌دنیرو ‌و تازه‌کارها
جام جم آنلاین: رابرت دنیرو در شرکت فیلمسازی خود تریبکا، قصد تولید یک مجموعه جدید تلویزیونی را دارد. این مجموعه با نام «تازه‌کارها» جلوی دوربین می‌رود و هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام نشده است.
شرکت تریبکا این مجموعه را با همکاری شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، تهیه خواهد کرد و این شبکه وظیفه پخش آن را نیز برعهده دارد. فیلمنامه «تازه‌کارها» هنوز به صورت کامل نوشته نشده است و فعلا فقط به صورت یک متن کلی است. نویسنده فیلمنامه کسی نیست جز ریچارد پرایس فیلمنامه‌نویس سرشناس دنیای سینما که در عین حال از دوستان صمیمی دنیرو نیز هست. این دو، طرح کلی مجموعه را به مسوولان شبکه سی‌بی‌اس ارائه داده‌اند و منتظر جواب آنها برای شروع کار نگارش فیلمنامه و اپیزودهای مختلف آن هستند.
منابع نزدیک به سی‌بی‌اس می‌گویند مسوولان این شرکت با طرح دنیرو و پرایس موافقت خواهند کرد و مجموعه «تازه‌کارها» بزودی رنگ صفحه کوچک تلویزیون را خواهد دید. خط اصلی قصه مجموعه درباره شش افسر جوان پلیس در منطقه نیویورک است که با وجود آن‌که فاقد تجربه کاری زیاد هستند، درگیر پرونده‌هایی خطرناک و مرگبار می‌شوند و باید آنها را به صورتی منطقی و عادلانه حل کنند. در هر قسمت مجموعه یک اتفاق تازه رخ می‌دهد و کاراکترهای اصلی را درگیر خود می‌کند. در کنار بحث و بررسی این پرونده‌ها، قصه مجموعه زندگی شخصی و خانوادگی کاراکترهای محوری خود را نیز به نمایش می‌گذارد و با این کار، وجه درام این اثر پلیسی ماجراجویانه را پررنگ‌تر می‌کند.
۶ پلیس برای ۱۳ قسمت
در قدم اول، «تازه‌کارها» در یک فصل ۱۳ اپیزودی تهیه خواهد شد. منتقدان تلویزیونی بر این باور هستند که این مجموعه با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو خواهد شد و فصل‌های بعدی آن نیز در دستور تولید قرار خواهند گرفت. آنها به واسطه نام دنیرو در مقام تهیه‌کننده اصلی مجموعه، این پیش‌بینی مثبت را می‌کنند و این در حالی است که آمارهای واقعی حکایت از آن می‌کند که کارهای قبلی دنیرو در مقام تهیه‌کننده تلویزیونی با موفقیت بالایی روبه‌رو شده‌اند. هزینه تولید فصل اول «تازه کارها» بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار برآورد شده است، ولی دنیرو می‌گوید مشکلی برای خرج پول بیشتری برای بهتر شدن کیفیت آن وجود ندارد. نقش ۶ افسر پلیس قصه مجموعه به ۲ گروه از بازیگران مطرح و تازه‌وارد واگذار خواهد شد. سازندگان مجموعه حداقل ایفای نقش ۲ کاراکتر مهم‌تر قصه را به ۲ بازیگر مطرح تلویزیونی خواهند سپرد. کل صحنه‌های «تازه‌کارها» هم در شهر نیویورک و حوالی آن فیلمبرداری خواهد شد. ریچارد پرایس که قصه‌های متنوعی را برای اپیزودهای مختلف مجموعه در نظر دارد، می‌گوید: «این روزها مجموعه‌های پلیسی زیادی روی آنتن است و هر یک بینندگان خاص خود را دارند. همه تلاش ما این است که کار ما کمی متفاوت از بقیه مجموعه‌های پلیسی باشد. انتخاب شش افسر جوان پلیس برای ایفای نقش‌های اصلی هم در همین رابطه است. معمولا در کارهای پلیسی همیشه یک یا دو کاراکتر محوری وجود دارد، ولی در این جا ما تقریبا با یک گروه و شورای پلیسی سروکار داریم. سعی خواهد شد تا در هر اپیزود مجموعه، یکی از این کاراکترها پررنگ‌تر شود و حضور تاثیرگذار و بیشتری داشته باشد. نوع کار و فعالیت این کاراکترها هم تفاوت‌هایی با کارهای مشابه پلیسی خواهد داشت. »
فیلمنامه‌نویس موفق و تازه‌کارها
پرایس که از فیلمنامه‌نویسان فعال دنیای سینماست، کار هنری خود را از سال ۱۹۷۸ شروع کرد و تا به حال بیش از ۱۰ فیلمنامه سینمایی نوشته است. وجه مشخصه کار او دقت و ظرافت در کار نوشتن فیلمنامه‌هایش است. همین حساسیت وی از یک سو باعث تحسین منتقدان شده از سوی دیگر کم‌کاری و گزیده‌کاری او را باعث شده است. به همین دلیل است که منتقدان تلویزیونی می‌گویند «تازه‌کارها»ی او در بین مجموعه‌های تلویزیونی، یک اثر بدیع و تماشایی خواهد شد و سطح و توقع کاری را در رسانه تلویزیون بالاتر خواهد برد. این فیلمنامه‌نویس اولین همکاری تلویزیونی خود را (که تا به امروز تنها تجربه کاری او در این رسانه به شمار می‌رود) سال ۲۰۰۴ انجام داد و اپیزودهای مختلف مجموعه پربیننده «سیم» را نوشت. پخش این مجموعه تا سال ۲۰۰۸ و به مدت ۴ سال پی‌درپی ادامه یافت. دیوید سایمن خالق این درام دلهره‌آور است و خط اصلی قصه آن در دنیای مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر اتفاق می‌افتد. این مجموعه که در طول سال‌های پخش موفق به دریافت چندین جایزه امی (اسکار تلویزیونی) و گلدن گلوب ‌شد دومینیک وست و جان دیمون را در نقش‌های اصلی داشت. ۶۰ قسمت از مجموعه «سیم» تولید شده و جزو کارهای پربیننده در زمان پخش خواهد بود.
دنیرو بر سر دوراهی
هنوز مشخص نیست رابرت دنیرو با پروژه «تازه‌کارها» به عنوان بازیگر یا کارگردان همکاری خواهد داشت یا خیر.
منابع نزدیک به شبکه سی‌بی‌ا‌‌س می‌گویند به وی پیشنهاد شده که در یکی از اپیزودهای مهم مجموعه، به عنوان بازیگر مهمان، نقش اصلی را به عهده بگیرد،‌ ولی شایعاتی که پیرامون این موضوع وجود دارد، حکایت از آن می‌کند که دنیرو تمایل چندانی برای قبول این دعوت ندارد.
گفته می‌شود دنیرو ترجیح می‌دهد برای اولین کار تلویزیونی خود در مقام بازیگری (اگر بخواهد در یک کار تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد)‌ در کاری ظاهر شود که تک و بی‌همتا باشد. منظور از تک و بی‌همتا بودن، یک‌فیلم سینمایی تلویزیونی از جنس چند کاری است که رقیب سینمایی او آل‌پاچینو در تلویزیون انجام داده است، اما با توجه به سابقه کار فیلمسازی دنیرو، این احتمال دور از نظر نیست که وی کارگردانی یکی، دو اپیزود مجموعه تلویزیونی خود را به عهده بگیرد. او در دنیای سینما قبل از این، ۲ فیلم «افسانه برونکسی» (۱۹۹۳)‌ و «چوپان خوب» (۲۰۰۸)‌ را کارگردانی کرده است، اما برخلاف نقش‌های سینمایی دنیرو که همیشه با تایید و نظر مثبت منتقدان و تماشاگران سختگیر همراه بوده، استقبال از ساخته‌های سینمایی وی بسیار کم بوده است. این دو فیلم در عین حال که در جدول گیشه نمایش سینماها با موفقیت مالی روبه‌رو نشدند، نتوانستند تحسین منتقدانی را که همواره دوستدار بازی‌هایش بوده‌اند، به همراه بیاورد.
هزینه تولید فصل اول «تازه کارها» بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار برآورد شده است، ولی دنیرو می‌گوید مشکلی برای خرج پول بیشتری برای بهتر شدن کیفیت آن وجود ندارد
دنیرو در ارتباط با کار جدید تلویزیونی‌اش و احتمال بازی در یک کار تلویزیونی می‌گوید: «تخصص و رشته کاری من در زمینه بازیگری در سینماست. این به معنی مخالفت من با تلویزیون و بازی کردن در یک کار تلویزیونی نیست، اما احساسم این است که هرکسی باید کار خودش را بکند. سینما بازیگران خودش را دارد و تلویزیون هم همین طور. این دو نباید در یکدیگر ادغام شوند. به همین دلیل است که طی سال‌های گذشته در هیچ کار تلویزیونی ظاهر نشده‌ام، ولی نمی‌توانم با اطمینان بگویم که در آینده هم در هیچ کار تلویزیونی بازی نخواهم کرد. مسلما اگر یک فیلمنامه خیلی خوب پیدا کنم که بتواند مرا مجذوب خود کند، با آن پروژه همکاری خواهم کرد، ولی تا آن روز، همکاری من با رسانه تلویزیون در حد تولید مجموعه‌ها و نمایش‌ها خواهد بود. »
دنیرو در تلویزیون
دنیرو فعالیت تهیه‌کنندگی خود را سال ۱۹۸۹ شروع کرد و اولین کار تلویزیونی‌اش «تریبکا» را سال ۱۹۹۳ تهیه کرد. این مجموعه درام اجتماعی در یک فصل هفت اپیزودی تهیه شد. قصه فیلمنامه که توسط دیوید جی‌بورک نوشته شد، محله تریبکای شهر نیویورک را به عنوان لوکیشن و کاراکتر اصلی خود انتخاب کرد. این لوکیشن به عنوان محلی درآمد که قصه تعدادی آدم متفاوت را که در این منطقه زندگی می‌کنند را تعریف کرد. درحقیقت تریبکا به صورت نقطه اتصال و ارتباط این کاراکترها درآمد. منتقدان تلویزیونی در نقدهای خود روی این مجموعه، از آن به عنوان اثری اسم بردند که بسیار جلوتر از زمان خودش حرکت می‌کند.
استقبال منتقدان از «تریبکا» دنیرو را تشویق کرد فعالیت تلویزیونی خود را ادامه دهد. او سال ۱۹۹۸ فیلم تلویزیونی «شاهدی برای جمعیت» را تهیه کرد. تام سیزمور و نیکلاس تورتورو بازیگران این فیلم و نادیوس اوسالیوان کارگردان آن بود. فیلم، قصه جوانی به نام سامی را از دوران سربازی‌اش شروع می‌کند که استعداد عجیبی در امر جنایت دارد. وی از قتل یکی از دوستانش فعالیت‌های خلاف خودش را آغاز می‌کند، بتدریج آن را گسترش می‌دهد و بزودی تبدیل به یک خلافکار و گنگستر بدنام می‌شود. شبکه سی‌بی‌اس که تهیه‌کننده اصلی فیلم بود، اعلام کرد به دلیل علاقه دنیرو برای تولید فیلمی که به بررسی خواستگاه جرم و جنایت در آمریکا می‌پردازد، دست به تولید «شاهدی برای جمعیت» زده است. «قلب تعطیلات» کار بعدی تلویزیونی دنیرو باز هم یک فیلم سینمایی تلویزیونی است که سال ۲۰۰۰ تهیه شد. رابرت تاوزند فیلمساز سینما و بازیگر تعدادی از محصولات سینمایی، این فیلم را براساس متن نمایش صحنه‌ای چریل ال‌وست کارگردانی کرد. نه فقط کارگردان فیلم یک سیاهپوست بود، بلکه بازیگران آن هم رنگین‌پوست بودند و قصه آن، درباره مسائل و مشکلاتی بود که قشر سیاهپوست جامعه آمریکا با آن روبه‌رو هستند. این قصه درام درباره یک دلال سطح بالای مواد مخدر است که پس از ورود به منزل یک معتاد، تحت تاثیر زندگی آنها قرار می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد با رها کردن حرفه خلاف خود، کمک کند تا دخترکوچولوی این فرد معتاد بزرگ شود و زندگی بهتری داشته باشد. وینگ رامس و آلفرد وودوارد نقش‌های اصلی این کار را بازی کردند.
بعد از «قلب تعطیلات» دنیرو دیگر با هیچ پروژه تلویزیونی همکاری نکرد و این در شرایطی بود که سه کار تلویزیونی وی موفق به جلب نظر مثبت منتقدان و بخش مهمی از تماشاگران تلویزیونی شد. منتقدان تلویزیونی علت کم‌کاری دنیرو در این رسانه را به دلیل پرکاری او در دنیای سینما ارزیابی می‌کنند و عقیده دارند این فعالیت همه‌جانبه، فرصت زیادی به او نمی‌دهد تا با تعداد بیشتری پروژه تلویزیونی همکاری داشته‌ باشد. به گفته آنها ، دنیرو هنوز هم پس از حدود ۵ دهه حضور فعال در پروژه‌های سینمایی، یکی از چهره‌های مطرح دنیای سینماست و اکثر فیلمسازان و تهیه‌کنندگان می‌خواهند با وی کار کنند. دیگر بازیگران هم نسل او مثل آل پاچینو و داستین هافمن از چنین شانس و موهبتی برخوردار نیستند. این در حالی است که منتقدان تلویزیونی اعتقاد دارند حضور دنیرو در رسانه تلویزیون سطح کیفی کارهای تلویزیونی را بالاتر خواهد برد و باعث خلق مجموعه‌ها و فیلم‌هایی خواهد شد که یک سر و گردن بالاتر از بقیه کارهای تلویزیونی خواهند بود.
ریچارد پرایس این نکته را در اظهارات خویش چنین بیان می‌کند: «رابرت دنیرو هنرمندی بسیار سختگیر است و شاید همکاری محدود او با تلویزیون هم در همین رابطه باشد. او هر یک از کارهای خود را با دقت خاصی انتخاب می‌کند و هر پروژه‌ای را برای کار قبول نمی‌کند. خیلی جالب است که هنوز هم پس از این همه سال، او هر روز با تعداد زیادی پیشنهاد کاری روبه‌رو می‌شود و مجبور است بسیاری از آنها را رد کند. مجموعه تلویزیونی «تازه‌کارها» یک کار خاص است که توانسته نظر مثبت دنیرو را به خودش جلب کند. با اطمینان می‌گویم، زمانی که این مجموعه روی آنتن رفت سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.»
مجموعه پلیسی «تازه‌کارها» زمانی در دستور کار تولید قرار گرفته که شبکه‌های مختلف تلویزیونی آمریکا در حال پخش تعداد زیادی مجموعه پلیسی هستند، اما نام رابرت دنیرو و ریچارد پرایس به عنوان تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس، می‌تواند این قول را به منتقدان و تماشاگران تلویزیونی بدهد که با یک مجموعه تماشایی روبه‌رو خواهند شد که از کیفیت بالایی برخوردار است، اما منتقدان سختگیرتر تلویزیونی در این رابطه پیشنهاد می‌کنند که پیشداوری درباره مجموعه و میزان کیفیت آن صورت نگیرد و اظهارنظرها براساس آن چیزی ارائه شود که روی صفحه کوچک تلویزیون، مهمان خانواده‌ها و ساعات اوقات فراغت آنها می‌شود.
سایت ورایتی / مترجم : کیکاووس زیاری

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد