رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

لبخند های میلیون دلاری ستارگان هالیوود

در دهه ۶۰ و ۷۰ یک دندان پزشک آمریکایی که بیمارانش عمدتا ستاره های سینما بودند پوسته هایی از جنس آکریل ساخت که مثل نوعی گریم موقع فیلمبرداری روی دندان بازیگران چسبانده می شد تا لبخند آنها زیباتر شود. این کار لبخند هالیوودی نام گرفت. اما در حال حاضر نیازی به گریم کردن دندان نیست و ستاره های دنیای سرگرمی با صرف هزینه های هنگفت به راحتی ظاهر دندان ها و لبخند خود را بهبود می بخشند. نگاهی داریم به درمان های برخی از این ستارگان.

● بن افلک

این بازیگر خوش تیپ و زیبا که به همراه رفیق صمیمی اش مت دیمن پا به عرصه سینما گذاشت و هرگز نتوانست به موفقیت های دوستش دست پیدا کند. جدایی جنجالی اش از جنیفر لوپز و سپس ازدواج با جنیفر گارنر ستاره سریال تلویزیونی «هویت مستعار» گرچه او را در صدر اخبار قرار داد اما شکست های سنگین برخی از فیلم هایش مثل «پرل هاربر» و «دیردیول» از یک سو و بازی های ضعیف او از سوی دیگر، مجال تبدیل شدن او به یک ستاره تمام عیار را از بین برده است. افلک برخلاف بسیاری از ستاره های مرد سینما برای حفظ شادابی چهره و اندام خود تاکنون اقدام به جراحی های پلاستیک یا تزریق ژل و بوتاکس نکرده است. او خود بارها اظهار کرده، نیازی به انجام درمان های زیبایی ندارد و برخی از جراحان معتبر آمریکایی نیز حرف او را تایید می کنند. اما با این حال به نظر می رسد، او برای زیباترشدن لبخندش از درمان های دندان پزشکی زیبایی( لامینت یا روکش های تمام چینی و سفیدکردن دندان ها) بهره برده است.دندان های افلک قبلا کوتاه بوده و بین آنها فاصله وجود داشت. هزینه درمان های زیبایی او چیزی حدود ۲۰ هزار دلار برآورد می شود.

● کاترین زتا جونز

این ستاره سینما هم گوشه چشمی به درمان های زیبایی داشته است. زتا جونز ۴۲ ساله و همسر مایکل داگلاس ظاهرا برای کاهش مولفه های ناشی از بالا رفتن سن و کاهش وزن چند جراحی زیبایی داشته و درکنار این ها از وضعیت دندان هایش نیز غافل نبوده است. بین دندان های جلوی او فاصله زیادی وجود داشت و دندان های نیش او نیز به شدت نوک تیز و خنجری شکل بودند. استفاده از روکش های تمام چینی و بلیچینگ لبخند او را به وضوح بهبود بخشیده است،گرچه خود زتا جونز تمامی این شایعات را رد کرده است. زتا جونز سال گذشته در اوج بیماری سرطان مایکل داگلاس، بابت بیماری افسردگی شیدایی تحت درمان قرار گرفت و ظاهرا در حال حاضر آرامش به زندگی این زوج بازگشته است.

● نیکلاس کیج

این بازیگر مطرح سینما به رغم بالارفتن سن کماکان محبوب و پولساز است. نیکلاس کیج تا پیش از بردن جایزه اسکار به دلیل فیلم «ترک لاس و گاس» اصطلاحا بازیگر تیپک فیلم های روشنفکری محسوب می شد و البته به دلیل برخی رفتارهای عجیب و غریب هم شهرتی غیرعادی به دست آورده بود. کیج در سال ۱۹۸۴ در فیلم بردی در نقش سرباز جوانی که از اسارت بازگشته بازی کرده بود. کیج برای نمایش درهم شکستگی این شخصیت چند کیلو وزن کم کرد، صورتش را با باند بست تا عضلات صورتش تحلیل بروند و برای تشدید چروکیدگی و در هم شکستگی چهره هر ۲ دندان نیش فک بالای خود(که به دلیل ریشه های بلند خود یکی از عوامل جوانی و شادابی صورت هستند) را کشید. او پس از این اقدام دیوانه وار هر ۲ دندان نیش خود را با ایمپلنت و پروتز جایگزین کرد. از سوی دیگر دندان های کیج به دلیل سایش شدید و مصرف زیاد سیگارکوتاه و بدقواره و بد رنگ بودند. او برای حل این مشکل از درمان های بلیچینگ و ونیرهای چینی بهره گرفت و برای ردیف کردن دندان ها درمان ارتودونسی را نیز تجربه کرد.

● اوپرا وینفری

خانم وینفری، ثروتمندترین زن دنیا است و برنامه تلویزیونی او میلیون ها نفر بیننده در سراسر دنیا دارد. او که با نفوذ کلام و اجرای بی نظیر خود محبوبیتی باورنکردنی در میان بینندگان تلویزیونی به دست آورده به نظر می رسد برای اصلاح وضعیت قرارگیری دندان های خود ارتودونسی با سیم و براکت های نامرئی را امتحان کرده است. گرچه وضعیت دندان های او چندان هم بد و نامرتب نبودند. در این روش درمان از سیمها و براکت هایی از جنس کامپوزیت یا سرامیک استفاده می شود که تشخیص آنها روی دندان بسیار دشوار است البته هزینه استفاده از این براکت ها بسیار بالا است ولی قاعدتا پرداخت آن برای ثروتمندترین زن جهان نباید مشکل مهمی باشد.

● جورج کلونی

تردیدی وجود ندارد که جورج کلونی برای بهبود وضعیت دندان های خود دست به دامان درمان های دندان پزشکی زیبایی شده است. کلونی که در ۵۰ سالگی کماکان یکی از سوپراستارهای بی رقیب و پول ساز سینماست به دلیل عادت دندان قروچه و فشردن دندان ها روی یکدیگر دچار ساییدگی لبه دندان های جلویی شده است. در نتیجه دندان های او کوتاه تر از حد مطلوب یک لبخند زیبا بودند. البته این مشکل با توجه به سن کلونی چندان هم غیرقابل انتظار نیست. برای حل این مشکل شکل و ارتفاع دندان های کلونی با روکش/لامینت های تمام چینی اصلاح شده و در عین حال ارتفاع لثه های بلند او نیز با کمک لیزر کمی کوتاه شده است. بدین ترتیب شکل و فرم دندان ها اصلاح شده و طرح لبخند او نیز به وضوح بهتر شده است. هزینه این درمان های زیبایی چیزی در حدود ۳۰ هزار دلار برآورد می شود.

● براد پیت

او و همسرش آنجلینا جولی درحال حاضر محبوب ترین زوج سینمایی هستند. براد پیت هم از جمله بازیگرانی است که انگار پیر نمی شود. گرچه رژیم غذایی و ورزش نقش انکارناپذیری در سلامت و جوانی ستارگانی مانند براد پیت داشته اما نباید از شایعاتی در زمینه انجام درمان های زیبایی بی تفاوت گذشت. شایعاتی در مورد براد پیت ۴۸ ساله به شدت به گوش می رسد. غیر از شایعاتی مبنی بر تزریق فیلر برای کاهش چین و چروک های صورت و انجام جراحی زیبایی بینی، به نظر می رسد او برای حفظ زیبایی لبخند معروفش از درمان های دندان پزشکی زیبایی کمک گرفته است. دندان های سفید و درخشان او به احتمال فراوان با لامینت یا روکش های تمام چینی به این شکل و فرم درآمده اند.

● تام کروز

انگار این بازیگر ۴۹ ساله هرچه سنش بالاتر می رود جوان تر می شود. شایعات فراوانی وجود دارد که کروز برای از بین بردن چین و چروک های چهره اش از بوتاکس و جراحی پلاستیک استفاده کرده ولی در مورد دندان هایش دیگر تردیدی وجود ندارد. کروز به دلیل فقدان یکی از دندان های پیش فک بالا با مشکلی به نام مهاجرت دندان ها و به هم خوردن خط وسط (میدلاین) دندانی روبه رو بود. به طور کلی اگر کسی دندانی را (به خصوص در دوران کودکی یا نوجوانی) از دست بدهد، سایر دندان ها به طرف فضای خالی آن دندان حرکت می کنند و آن فضا کمابیش پر می شود اما با این اتفاق نظم و ترتیب دندان ها بهم می ریزد. کروز سال ها با همین وضعیت دندانی در فیلم های سینمایی بازی می کرد اما چند سالی است که مشکل دندان های او حل شده است. با توجه به حضور دائمی کروز در محافل عمومی و سینمایی به احتمال فراوان برای حل این مشکل به جای ارتودونسی از لامینیت استفاده کرده است. جدا از این دندان های او با کمک درمان بلیچینگ کاملا سفید شده اند. هزینه درمان های زیبایی کروز چیزی حدود ۳۰ هزار دلار بوده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد