رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

لباس عروس های به یاد ماندنی در جشنها

ممکن است این لباس ها به اندازه لباس عروس به یاد ماندنی در جشن اخیر سلطنتی بریتانیا غوغا به پا نکرده باشند اما به همان اندازه با شکوه و چشمگیر هستند.

۱ – جوآن فونتین ( Joan Fontaine )

۲۰ آگوست سال ۱۹۳۹
اینطور نقل شده است که جوآن فونتین در شب قبل از عروسی اش تماس تلفنی دریافت می کند، هم بازی اش برایان اهرن (Brian Aherne ) می گوید مطمئن نیست که می خواهد این کار را انجام دهد، اما جوآن می خواهد که این جشن عروسی برگزار شود. این کار انجام شد و او این لباس عروس ساتن بسیار زیبای جلو دکمه دارش را پوشید.

۲ – جین وایمن ( Jane Wyman ) 

۲۶ ژانویه سال ۱۹۴۰ 
جین وایمن با ستاره در حال ترقی رونالد ریگان (Ronald Reagan ) بعد از بازیگری در نقش مکمل او، ازدواج کرد و به واقع زوج کاملاً امریکایی نام گرفتند. عروسی شان را در  کلیسا و پذیرایی بعد از آن را در بورلی هیلز خانه دوست صمیمی و  نویسنده مقالات روزنامه، لولا پارسونز ( Louella Parsons ) برگزار کردند.  عروس جوان، لباس عروسی ساتن با آستینهای بلند و طرح دوزی شده، انتخاب کرد. این زوج در سال ۱۹۴۸ از هم جدا شدند، وایمن به کار خود ادامه داد تا موفق به کسب جایزه اسکار شد و ریگان وارد کاخ سفید شد.
۳ – گلوریا واندربیلت ( Gloria Vanderbilt ) 
۲۸ دسامبر سال ۱۹۴۱ 
نوجوان با شهرت جهانی گلوریا واندربیلت در روزهای بعد از کریسمس و ورود امریکا به جنگ جهانی دوم، با Pasquale di Cicco در کالیفرنیا، سانتا باربارا ( Santa Barbara ) ازدواج کرد ( ارول فلین Errol Flynn یک ساقدوش بود ). وارث که لباس عروسی از جنس ساتن و توری آویزانش ۹ متر دنباله داشت، چند سال بعد، درست زمانی که او ارثیه ۴٫۵ میلیون دلاری او را به دست آورد، او را ترک کرد.

 ۴ – شرلی تمپل ( Shirley Temple ) 

۱۹ سپتامبر سال ۱۹۴۵ 
ستاره کودک مشهور شرلی تمپل در کمال تعجب، وقتی که ۱۷ ساله بود برای اولین بار ازدواج کرد. این عروس جوان، لباس عروس ساتن سبک سنتی پوشید در حالی که داماد جان ایگار ( John Agar ) درست چند هفته بعد از اتمام جنگ، با لباس نظامی در مراسم خودش حاضر شد.

۵ – الیزابت تبلور ( Elizabeth Taylor ) 

۶ می سال ۱۹۵۰ 
هزاران تماشاگر خیابان را در بیرون از کلیسای Good Shepherd در بورلی هیلز احاطه کردند تا بتوانند الیزابت تیلور ۱۸ ساله را پیش از عروسی اش با وارث هتل کنراد نیکی هیلتون در لباس عروسی از جنس ساتن یقه قلبی اش ببینند (طراحی هزار و پانصد دلاری هدیه شده به او توسط MGM ). این ازدواج زیاد دوام نیاورد و بعد از آن هفت بار دیگر ازدواج کرد.

۶ – ژاکلین بوویر کندی ( Jacqueline Bouvier Kennedy ) 

۱۲ سپتامبر سال ۱۹۵۳ 
ژاکلین بوویر کمتر از هشت سال قبل از اینکه سناتور جان اف کندی رئیس جمهور شود،  با او در نیوپورت ( Newport ) رود آیلند ( Rhode Island ) ازدواج کرد. لباس او چهار و نیم  متر پارچه نیاز داشت ، ابریشم بافت عاجکاری، جشن عروسی اش حادثه اجتماعی بی چون و چرای فصل بود.

۷ – گریس کلی (Grace Kelly ) 
۱۹ آوریل ۱۹۵۶ 
گریس کلی با رینر سوم، شاهزاده موناکو ( Prince Rainier III ) در لباسی مجلل از پارچه ابریشمی براق بند دار و تور زیبا با بالاتنه و دامن مدل flared ساخته شده توسط هلن رز ( Helen Rose ) طراح لباس MGM  عروسی کرد. کلی هالیوود ،جایی که او را برنده جایزه اسکار کرد، را ترک کرد تا همسر شاهزاده موناکو شود.

 

 

۸ – لوسی بینز جانسون (Luci Baines Johnson) 
۶ آگوست سال ۱۹۶۶ 
وقتی که لوسی بینز جانسون با عضو نیروی هوایی پارتیک ناجنت ( Patrick Nugent ) در مقابل تقریباً ۷۰۰ مهمان و ۵۵ میلیون بیننده تلویزیون ازدواج کرد ، یک کمدین می گوید در این جشن عروسی هیچ کسی دعوت نشده بود به جز یک کشور!

 

 

۹ – لیزا مینلی (Liza Minnelli) 
۳ مارس سال ۱۹۶۷ 
لیزا مینلی توسط مادرش جودی گارلند ( Judy Garland ) به پیتر الن ( Peter Allen ) معرفی شد. لیزا مینلی در لباس عروسی ساده با یک بالاتنه توری و دامن ساده با موزیسین ایتالیایی ازدواج کرد ( بعداً در برادوی به عنوان The Boy From Oz جاودانه شد ).

 

 

۱۰ – پریشیلا بیولو پریسلی (Priscilla Beaulieu Presley) 
اول می ۱۹۶۷ 
هتل علاء الدین (Aladdin ) در لاس وگاس محل برگزاری ازدواج پریشیلا بیولو و الویس پریسلی پس از هشت سال بود. از قرار معلوم پریشیلا خودش لباس عروسی ابریشمی- توری با تزئینات زیبای مرواریدی را طراحی کرد. داماد با لباس رسمی زربافت زیبا، چکمه های وسترن پوشیده بود.

۱۱ – تریسا نیکسون ( Tricia Nixon ) 
۱۲ ژوئن ۱۹۷۱ 
تریسا نیکسون چند سال بعد از اینکه خواهر کوچکترش جولی (Julie) حضور در یک مراسم تشریفاتی در کاخ سفید را نپذیرفت، ( جولی درست چند هفته قبل از ریاست جمهوری پدرش با دیوید آیزنهاور ( David Eisenhower ) ازدواج کرد) با ادوارد کاکس ( Edward Cox ) که دانشجوی حقوق در هاروارد بود، در رزگاردن ( Rose Garden ) ازدواج کرد. در این مراسم پس از وقفه ای که به علت باران ایجاد شد، عروس با لباس ابریشمی- توری با تزئینات مروارید و طرح ارگاندی با یقه باز از جلو و پشت پیراهن و طرحهای ظریف، ( که شاید چندان مادرش از آن خوشش نیامده! ) در مجلس درخشید. پریشیلا از بوستون ( Priscilla ) طراح لباس عروسی وی بود، لباس خواهرش را نیز پریشیلا طراحی کرده بود.

۱۲ – تاتوم اونیل ( Tatum O’Neal ) 

۱ آگوست سال ۱۹۸۶ 
تاتوم اونیل وقتی که تنها ده سال داشت، موفق به کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد. او در حالیکه لباس عروسی کاملاً پوشیده در مراسم به تن کرده بود با جان ماکنرو ( John McEnroe ) ستاره تنیس ازدواج کرد. احتمالاً او در این لباس می خواسته شیطنت های جوانیش را مخفی کند.

۱۳ –  ماریا کری ( Mariah Carey ) 

۵ ژوئن ۱۹۹۳ 
ماریا کری به هنگام ازدواج با مدیر اجرایی سونی میوزیک تامی ماتولا ( Tommy Mottola ) در یک بعد از ظهر بارانی در نیویورک، لباس عروسی فاخر و مجلل همه نظرها را به خود جلب کرده بود. او شش نفر را استخدام کرده بود تا دنباله لباس هشت متری او را بگیرند.

۱۴ – امی کارتر ( Amy Carter

۱ سپتامبر ۱۹۹۶ 
امی کارتر در یک مراسم کاملاً ساده و به قول خودش شیرین که تنها یک مهمان داشت، با مشاور امور کامپیوتر جیم ونتزل ( Jim Wentzel ) در خانه مادربزرگش در جرجیا ازدواج نمود. او حتی خودش برای مراسمش، یک کیک عروسی سه طبقه ای کوچک پخت.

۱۵ – جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez ) 

۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ 
چنیفر لوپز با تشریفاتی کاملاً شاهانه با کریس جود ( Cris Judd ) در منطقه کوهستانی کالاواساس در کالیفرنیا در میان ده هزار شکوفه رز ازدواج نمود. البته این اولین ازدواج او نیست و مطمئناً آخرین آن هم نخواهد بود اما با شکوهترین آنها می تواند باشد. او هفت ساقدوش داشت که همه آنها مانند خودش لباسهای والنتینو پوشیده بودند که از ابریشم سفید توری با یقه از جلو و پشت باز، طراحی شده بود.

۱۶ – کتی هولمز ( Katie Holmes ) 

۱۸ نوامبر ۲۰۰۶ 
کتی هولمز در یک مراسم عروسی رسمی با تام کروز، در لباس زیبای ارمنی خود درخشید. لباس عروسی او طرحی بدون یقه و زرق و برق دار با توری والنسنز و با کریستالهای با برند سواروفسکی ( Swarovski ) داشت.

۱۷ – جنا بوش ( Jenna Bush ) 

۱۰ می ۲۰۰۸ 
جنا بوش با هنری هگر (Henry Hager ) دانشجوی رشته اقتصاد در یک مراسم کوچک در مزرعه خانوادگی خودشان در تگزاس ازدواج کرد. او لباس عروس قلاب دوزی شده Oscar de la Renta بدون تور عروسی پوشیده بود که هدیه ای از طرف پدرش رئیس جمهور بوش بود.

۱۸ – ایوانکا ترامپ ( Ivanka Trump ) 

۲۵ اکتبر سال ۲۰۰۹ 
ایوانکا ترامپ در جشن عروسی اش با لباس عروسی الهام گرفته از گریس کلی ( Grace Kelly ) در فیلم کلاسیک با جرد کشنر ( Jared Kushner ) در ترامپ نشنال گلف در بدمین استر، نیوجرسی جلوه کرد. ورا وانگ ( Vera Wang ) طراح لباس عروس شیک و زیبا، خودش لباس گریس کلی را با لایه هایی از توری های دست دوز در آستینها و یقه بسیار زیبا، شاهانه و جادویی توصیف کرد.

۱۹ – چلسی کلینتون ( Chelsea Clinton ) 

۳۱ جولای سال ۲۰۱۰ 

مردم امریکا چلسی کلینتون را هنگامی که دوازده ساله بود با دندانهایی سیم کشی شده در مراسم سوگند ریاست جمهوری پدرش به خوبی به یاد دارند. او با مارک وینسکی در لباس عروسی زیبا با کمربند کریستالی درخشان که طراحی زیبای ورا وانگ بود، عروسی کرد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد