رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

قلعه نویى : قرارداد رحمتى امروز با سپاهان نهایى مى شود

امیر قلعه نویى سرمربى تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مسئولان باشگاه امروز قرارداد رسمى با رحمتى امضا خواهند کرد. وى در مورد آخرین وضعیت سپاهان در اردوى ترکیه اظهار داشت: شرایط بسیار مطلوب است و بازیکنان در آمادگى به سر مى برند. روزانه ۳ نوبت تمرین مى کنیم و این اردو مى تواند به قهرمانى سپاهان در لیگ برتر کمک کند. در حال حاضر تنها مشکل ما این است که همه بازیکنان را به طور کامل در اختیار نداریم. او ادامه داد: در حال حاضر توره، آرماندو و عماد رضا همراه تیم نیستند و سیدجلال حسینى قرار است در خدمت تیم امید باشد. حسینى با موافقت هیأت مدیره به تیم امید پیوست و من به عنوان سرمربى تابع دستورات آنها هستم. قلعه نویى در مورد بازى دوستانه فردا بین تیم هاى سپاهان و قره باغ اذربایجان تأکید کرد: در این مسابقه دنبال شناخت بیشتر از سپاهان هستیم و مى خواهیم سیستم موردنظرمان را به تیم تزریق کنیم و نتیجه در این مسابقه براى ما اولویت ندارد. قره باغ تیم قدرى است و قهرمان آذربایجان شده است. وى در مورد احتمال بازى دوستانه با تیم هاى ترکیه اى گفت: تیم هاى لیگ برتر ترکیه از هفته پیش تمرینات خود را آغاز کرده اند و بعضى از تیم ها تازه مربیان خود را شناخته اند با این حال به دنبال این هستیم در صورت توافق با ترک ها یک یا ۲ بازى دوستانه را با آنها انجام دهیم.

امیر قلعه نویى سرمربى تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مسئولان باشگاه امروز قرارداد رسمى با رحمتى امضا خواهند کرد. وى در مورد آخرین وضعیت سپاهان در اردوى ترکیه اظهار داشت: شرایط بسیار مطلوب است و بازیکنان در آمادگى به سر مى برند. روزانه ۳ نوبت تمرین مى کنیم و این اردو مى تواند به قهرمانى سپاهان در لیگ برتر کمک کند. در حال حاضر تنها مشکل ما این است که همه بازیکنان را به طور کامل در اختیار نداریم. او ادامه داد: در حال حاضر توره، آرماندو و عماد رضا همراه تیم نیستند و سیدجلال حسینى قرار است در خدمت تیم امید باشد. حسینى با موافقت هیأت مدیره به تیم امید پیوست و من به عنوان سرمربى تابع دستورات آنها هستم. قلعه نویى در مورد بازى دوستانه فردا بین تیم هاى سپاهان و قره باغ اذربایجان تأکید کرد: در این مسابقه دنبال شناخت بیشتر از سپاهان هستیم و مى خواهیم سیستم موردنظرمان را به تیم تزریق کنیم و نتیجه در این مسابقه براى ما اولویت ندارد. قره باغ تیم قدرى است و قهرمان آذربایجان شده است. وى در مورد احتمال بازى دوستانه با تیم هاى ترکیه اى گفت: تیم هاى لیگ برتر ترکیه از هفته پیش تمرینات خود را آغاز کرده اند و بعضى از تیم ها تازه مربیان خود را شناخته اند با این حال به دنبال این هستیم در صورت توافق با ترک ها یک یا ۲ بازى دوستانه را با آنها انجام دهیم. سرمربى سپاهان در مورد جذب مهدى رحمتى تصریح کرد: کار رحمتى با سپاهان قطعى شده و امروز قراردادش را ثبت خواهد کرد. پس از جذب این بازیکن و تمدید قرارداد با عمادرضا فهرست سپاهان براى فصل جارى بسته مى شود. قلعه نویى در مورد این سؤال که چرا اردوهاى تدارکاتى تیم هاى تحت رهبرى اش را قبل از فصل در ترکیه برگزار مى کند؛ یادآور شد: اردوى ترکیه را به چند دلیل انتخاب مى کنیم که اولین آن به دلیل شرایط خوب آب و هوایى و امکانات مناسب در این کشور است. دلیل بعدى این است که ترکیه یک کشور اسلامى است که از لحاظ غذایى مشکلى نداریم و از لحاظ ذائقه به ایرانیان بسیار شبیه است. وى ادامه داد: امکانات کمپى که در آن تمرین مى کنیم بسیار خوب است و مى توانیم راحت تر به اهداف تاکتیکى مان دست پیدا کنیم. قلعه نویى اظهار داشت: از این فرصت استفاده کرده و از مسئولان باشگاه و از اعضاى هیات مدیره به خصوص محمدرضا ساکت و رضا فتاحى تشکر مى کنم که همه گونه همکارى را با من داشته اند. علاوه بر این باید از مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان که محبت کردند و از زمان آغاز کارم به تشویق تیم و بنده پرداخته اند؛ تشکر ویژه اى دارم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد