رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

قطبی زاده: کسانی که برای منتقدان احترام قائل اند، به آرای آنها دقت می کنند

سعید قطبی زاده با اشاره به انتخاب فیلم «بی خود و بی جهت» توسط منتقدان سینمایی ماهنامه سینمایی فیلم، گفت: کسانی که برای برخی منتقدان احترام قائل اند یا به بیان دیگر، نظر آنها را درباره سینما قبول دارند، به آراء آنها دقت می کنند.

به گزارش سینماپرس، «بی خود و بی جهت» از جمله آثار سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر بود که هم نظر مساعد مردم را در اکران های جشنواره ای به دست آورد و هم گروه زیادی از منتقدان سینمایی آن را در ادامه روند کارنامه «رضا کاهانی»، یک فیلم مهم ارزیابی کردند و مورد انتخاب واقع شدن توسط منتقدان ماهنامه سینمایی فیلم نیز این موفقیت را تأیید کرد.

سعید قطبی زاده منتقد سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره این انتخاب اظهار داشت: انتخاب هر فیلمی بر اساس مجموع آرا منتقدان است که در شرایطی آزاد بوده و بر اساس بینش و سلیقه شخصی اعلام بهترین فیلم انتخاب شده است.

وی درباره این انتخاب که در آن اتفاق نظر منتقدان قدیمی و با تجربه ای چون پرویز نوری و هوشنگ گلمکانی در کنار طیف گسترده ای (از آنتونیا شرکا، کیوان کثیریان ومهرزاد دانش گرفته تا سایر نویسندگان جدیدتر) به چشم می خورد، به عنوان یکی از رأی دهندگان به این فیلم خوب، تصریح کرد: منتقدانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، افراد بی تجربه و بی دانشی نیستند که صرفا بخواهند واکنشی شتاب زده نسبت به داوری های جشنواره فیلم فجر داشته باشند. چنان که در سال های گذشته شاهد بوده ایم که گاه مجموعه نظر منتقدان با آراء داوران جشنواره نتیجه یکسان و مشابهی داشته اند مثل فیلم «به همین سادگی».

قطبی زاده ادامه داد: انتخاب فیلم برگزیده منتقدان، سنتی است که نه فقط در نشریات تخصصی ایران که در معتبرترین نشریات و سایت های جهان نیز هر ساله تکرار می شود و یک اتفاق عادی است.

این منتقد سینما به سینماپرس گفت: هر منتقدی بر اساس بینش، جهان بینی و سلیقه شخصی خود فیلم ها و عواملی را انتخاب می کند و به این ترتیب ارزیابی شخصی خود را مطرح می سازند. بنابراین کسانی که برای برخی منتقدان احترام قائل اند یا به بیان دیگر، نظر آنها را درباره سینما قبول دارند، به آراء آنها دقت می کنند. ممکن است فیلم برگزیده یک نشریه در آراء منتقدین، ضعیف ترین فیلم جشنواره باشد.

«بی خود و بی جهت» در جشنواره فیلم فجر، در بخش انتخاب مردمی جزو پنج فیلم اول بود و رضا کاهانی کارگردان فیلم نیز جزو نامزدهای دریافت جایزه نقدپذیرترین سینماگر قرار داشت.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد