رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فیلم هایی که در ماه گذشته از دست دادید! (+عکس)

«چیز» فیلمی علمی- تخیلی است و داستان مبارزه اعضای یک ایستگاه فضایی با موجودات فضایی بیگانه را نقل می‌کند…..
فیلم هایی که در ماه گذشته از دست دادید! (+عکس) 

در ماه سپتامبر فیلم‌های بسیار خوبی اکران شدند که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و علاقه مندان سینما قرار گرفتند. ماه اکتبر هم با اکران فیلم جدید «جورج کلونی»، عید مارس شروع شد و در ادامه فیلم‌های «پدرو آلمودوار» و «جوئل شوماخر» اکران شد.
در این مطلب مروری بر فیلم‌های موفق ماه قبل خواهیم داشت.


فیلم‌های مهم ماه اکتبر۲۰۱۱
عید مارس (Ides of march)



اکران: ۹ اکتبر
بازیگران: رایان گاسلینگ- جورج کلونی-فیلیپ سیمور هافمن- پل جیامتی
کارگردان: جورج کلونی (شب به خیر و موفق باشید-اعترافات یک ذهن خطرناک)

تریلر عید مارس با نگاهی چالشی و انتقادی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به موضوع قدرت طلبی انسان‌ها می‌پردازد. «جورج کلونی» نقش «مایک موریس»، کاندیدای ریاست جمهوری دموکراتی را بازی می‌کند که برای بدست آوردن رای در اوهایو وارد رقابت سختی شده است و «رایان گاسلینگ» نقش «استفان میر»، مشاور رسانه ایی ایده آل گرای او را بر عهده دارد.

وقتی موریس مطلع می‌شود که مشاورش رازی دارد که ممکن است در رقابت برای او مشکل ایجاد کند مجبور می‌شود بین یک مهره با ارزش و عطش پیروزی در انتخابات یکی را انتخاب کند. جورج کلونی و «گرنت هسلوف» فیلمنانه عید مارس را به براساس نمایش فاراگوت شمالی «بیو ویلیمون» نوشته‌اند. کلونی اعتقاد دارد که عید مارس یک فیلم سیاسی نیست: «فیلم داستان مردی است که می‌خواهد برنده شود به قیمت زیر پا گذاشتن همه چیز. این یک موضوع جهانی است که می‌تواند در محیط‌ها و فعالیت‌های مختلف اتفاق بیافتد. فقط کار در حوزه سیاست لذت و سرگرمی بیشتری دارد»

بی‌بند و بار (Footloose)




اکران: ۱۴ اکتبر
بازیگران: کنی ورمالد، دنیس کوئید، اندی مک داول
کارگردان: کریگ بریور (hustle and flow)
این روز‌ها هالیوود علاقه‌ی زیادی به بازسازی فیلم‌های دهه ۸۰ نشان داده است و در حال حاضر حداقل ۳۰ پروژه‌ی بازسازی فیلم‌های این دهه در مراحل مختلف تولید هستند. بی‌بند و بار یکی از آن هاست. نسخه اصلی فیلم موزیکال «بی‌بند و بار» را در سال ۱۹۸۴ «هربرت راس» ساخته و داستان جوانی است که از شیکاگو به شهری کوچک می‌آید که در آنجا موسیقی راک و رقصیدن ممنوع است و اتفاقاتی که برای او در این شهر سنتی می‌افتد، داستان فیلم را پیش می‌برد. در نسخه اصلی «کوین باکن» نقش جوان اصلی فیلم را بازی می‌کرد که در نسخه جدید «کنی ورمالد» جایگزینش شده است.


تخطی (trespass)



اکران:: ۱۴ اکتبر
بازیگران: نیکلاس کیج – نیکول کیدمن
کارگردان: جوئل شوماخر (سقوط- باجه تلفن)
اگر در دهه ۸۰ به سر می‌بردیم، ایده بازی «نیکولاس کیج» و «نیکول کیدمن» در فیلمی از «جوئل شوماخر» کاملا نوید بخش و امیدوار کننده بود. اما گذشت زمان و افول این دو ستاره و آقای کارگردان شاید از اهمیت این فیلم بکاهد. فیلم داستان زن و شوهری است که خیانت و فریبکاری زندگیشان را آشفته کرده است و در این میان، آن‌ها را برای باج خواهی گروگان می‌گیرند و اوضاع آشفته‌تر می‌گردد.


چیز (The thing)



اکران: ۱۴ اکتبر
بازیگران: مری الیزابت وینستد، جول ادگرتون
کارگردان: Matthijs van Heijningen

این نیز یکی دیگر از پروژه‌های بازسازی فیلم‌های دهه ۸۰ است. بعد از بازسازی دو فیلم مه و حمله به ناحیه ۱۳ «جان کارپتنر» در سالهای اخیر، فیلم تحسین شده‌ی «چیز» نیز بازسازی شده است. «چیز» که کارپنتر آن را در سال ۱۹۸۲ ساخت، در حقیقت بازسازی فیلمی کلاسیک به نام «چیزی از دنیای دیگر» است که هاوارد هاکس آن را تهیه کرده است. «چیز» فیلمی علمی- تخیلی است و داستان مبارزه اعضای یک ایستگاه فضایی با موجودات فضایی بیگانه را نقل می‌کند.

پوستی که در آن زندگی می‌کنم (The Skin I Live In)



اکران: ۱۴ اکتبر
بازیگران: آنتونی بندراس، النا آنایا
کارگردان: پدرو آلمودوار (بازگشت- آغوش‌های گسسته)
در فیلم جدید پدرو آلمودوار، «آنتونیو باندراس» نقش جراح پلاستیک خبره ایی را بازی می‌کند که بعد از مرگ همسرش که در یک واقعه آتش‌سوزی در یک ماشین از بین رفته، تصمیم می‌گیرد یک نوع پوست مصنوعی اختراع کند که در برابر هر نوع آسیبی مقاوم است. در این بین او تصمیم می‌گیرد از مردی که به دخترش تجاوز کرده است انتقام بگیرد و این پسر را به گروگان می‌گیرد. آلمودوار فیلمش را اینگونه توصیف می‌کند: «داستان ترسناکی که در آن خبری از جیغ و ترساندن‌های ناگهانی نیست» فیلم بعد از نمایش در جشنواره کن، تا به حال در برخی کشورهای اروپایی اکران شده و با استقبال منتقدین و مردم روبرو شده است.


مارتا مارسی می‌ مارلین (Martha Marcy May Marlene)


اکران: ۲۱ اکتبر
بازیگران: الیزابت اولسن، سارا پالسن، جان هاکز
کارگردان: شان دورکین
دلیل اصلی‌ای که این فیلم در لیست فیلم‌های مهم ماه قرار گرفته است، درخشش در جشنواره ساندنس امسال است. جایزه کارگردانی (داستانی) این جشنواره به «شان دورکین» رسید و همچنین این فیلم برای جایزه بزرگ هیئت داوران (داستانی) نیز نامزد شد و بازی «الیزابت اولسن» نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت. فیلم داستان زنی است که دچار پارانویا است و خانواده‌ی خود را ترک می‌کند و در این بین مردی سعی می‌کند از او سوء استفاده کند.


به موقع (In Time)



اکران: ۲۸ اکتبر
بازیگران: جاستین تیمبرلیک، آماندا سیفرید، سیلیان مورفی
کارگردان: اندرو نیکول (سیمون، ارباب جنگ، Gattaca)
این فیلم خلاصه داستان جذابی دارد. در آینده عمر انسان‌ها در ۲۵ سالگی متوقف می‌شود و برای خرید عمر اضافه باید کار کنند. اما وقتی یک جوان بیش از این زمان عمر می‌کند برای نجات جانش از دست پلیس‌های فاسد باید فرار کند. این فیلم سومی است که امسال با بازی «جاستین تیمبرلیک» اکران می‌شود (او در دو فیلم کمدی Friends with benefit و معلم بد نیز بازی کرده بود که تابستان امسال اکران شدند)


خاطرات عجیب غریب (Rum Diary)



اکران: ۲۸ اکتبر
بازیگران: جانی دپ، آرون اکهارت، جوانی ریبیسی، ریچارد جنکینز
کارگردان: بروس رابینسون

فیلم داستان روزنامه نگاری آمریکایی است که برای کار در روزنامه‌ی محلی به پورتوریکو سفر می‌کند و این تغییر محیط زندگی برای او چالش‌هایی ایجاد می‌کند. داستان فیلم در سال ۱۹۵۰ میلادی می‌گذرد. فیلمنامه خاطرات عجیب غریب اقتباسی از رمان «هانتر. اس. تامپسون» مرحوم است و بسیاری امیدوارند تا جانی دپ بازی درخشانش در فیلم ترس و نفرت در لاس‌وگاس (که آن هم اقتباسی از کتاب تامپسون بود) را تکرار کند. البته فیلم برداری خاطرات عجیب غریب بیش از دو سال پیش انجام شده و مسئله اکرانش با مشکلاتی همراه بوده است.


بی‌نام (Anonymous)



اکران: ۲۸ اکتبر
بازیگران: ریس ایفان، ونسا ردگریو، دیوید تئولس
کارگردان: رونالد امریچ (۲۰۱۲، گودزیلا، روز استقلال)

بی‌نام تریلری سیاسی است که به سراغ یک بحث قدیمی رفته است و این تئوری را مطرح می‌کند که آیا «کنت آکسفورد» نویسنده آثار منتسب به شکسپیر است؟ آیا شکسپیر یک کلاه بردار بوده است؟ آیا او واقعا نویسنده آثاری است که به او نسبت داده می‌شود؟ این بحث سر و صدای شکسپرین‌ها را در خواهد آورد. در کنار آن به مسائل پشت پرده جانشینی ملکه الیزابت اول و شورش «اسکس» در برابر او می‌پردازد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد