رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فیلمبرداری «اخراجی‌ها۳» به پایان رسید (+عکس‌های جدید)

در سکانس پایانی فیلمبرداری «اخراجی‌ها۳» گروه یاد و نام زنده یاد ابراهیم مسعودی یکی از هنروران کار را که در حین فیلمبرداری دچار حادثه و جان باخته بود را گرامی داشتند، ضمن این که…
فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» به پایان رسید (+عکس‌های جدید) 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اخراجی‌ها۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پروژه سینمایی «اخراجی‌ها۳»؛ فیلمبرداری «اخراجی‌ها۳» روز گذشته پس از ۴۵ جلسه کار در ستاد حاجی گرینف (محمدرضا شریفی‌نیا) به پایان رسید.

 

فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» به پایان رسید (+عکس‌های جدید) www.TAFRIHI.com


براساس این گزارش، در این سکانس بازیگرانی نظیر محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی و ابوالفضل همراه مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی قرار گرفتند.
در سکانس پایانی فیلمبرداری «اخراجی‌ها۳» گروه یاد و نام زنده یاد ابراهیم مسعودی یکی از هنروران کار را که در حین فیلمبرداری دچار حادثه و جان باخته بود را گرامی داشتند، ضمن این که در طی روزهای گذشته نیز گروهی از بازیگران فیلم به همراه سایر عوامل به منظور عرض تسلیت به خانواده مرحوم مسعودی در مجلس ختم و در منزل ایشان حضور پیدا کرده بودند.

 

فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» به پایان رسید (+عکس‌های جدید) www.TAFRIHI.com


بنابراین گزارش، با پایان فیلمبرداری تدوین «اخراجی‌ها۳» که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده توسط میثم هاشم‌زاده به صورت جدی پیگیری خواهد شد، ضمن آن که سیدعلیرضا علویان و بهنام ابطحی نیز صداگذاری و ساخت موسیقی متن «اخراجی‌ها۳» را به عهده خواهند داشت.
در طی ۴۵ جلسه فیلمبرداری در مجموع بیش از ۳۰ بازیگر مطرح و بیش از ۲هزار هنرور در سکانس‌های مختلف مقابل دوربین «اخراجی‌ها۳» قرار گرفتند که هدایت این حجم از بازیگر در یک پروژه سینمایی کار بسیار مشکلی است.

 

فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» به پایان رسید (+عکس‌های جدید) www.TAFRIHI.com


امین حیایی، اکبرعبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب‌صفوی، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، یوسف صیادی، علی دهکردی، قاسم زارع، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، امیر نوری، محمود مقامی، سیروس کهوری‌نژاد، ابوالفضل همراه، ماشاالله شاهمرادی‌زاده، لیلا اوتادی، بهنوش بختیاری،مریم کاویانی، رز رضوی، مریم سلطانی، حلیمه سعیدی و شهربانو موسوی بازیگران این فیلم هستند.
در خلاصه داستان «اخراجی‌ها۳» آمده است: جنگ تمام شده، اخراجی‌ها و دیگر هم‌رزمانشان به شهر برگشتند و هر کس در پی کسب و کاری است، یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از آن رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از این همرزمان او را راهی بیمارستان می‌کند، اما براثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می‌رسد و تا پای شهادت پیش می‌رود و این بهانه‌ای برای حضور همرزمان سابق در بیمارستان می‌شود که حالا هر یک شان و شخصیتی جدید دارند و …

 

فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» به پایان رسید (+عکس‌های جدید) www.TAFRIHI.com


سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده وکارگردان: مسعود ده‌نمکی، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی، مدیر برنامه‌ریزی: فروزان جلالی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح چهرپرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، صدابردار: بابک اخوان، صداگذار: سیدعلیرضا علویان، تدوین: میثم هاشم زاده، موسیقی: بهنام ابطحی، منشی صحنه: فتانه محسنی، عکاس: بابک برزویه، مدیرتولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: علیرضا همت، روابط عمومی: احسان هوشیارگر- الهه گودرزی، مجری طرح: محمدرضا شریفی‌نیا و تهیه‌کننده: مسعود ده‌نمکی.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد