رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

پانزده فیلم سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی هفته (۲۵ و ۲۶ شهریورماه) از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی تازه وارد، بزرگ مرد کوچک، آتش، سایه‌های بلند گناه، دره روشنایی، جزیره نیم، محافظین و مهاجمین، رودخانه سرخ، شاخه گلی برای عروس، توطئه پلید دکتر فومانچو، خاطرات جنایت، اولین جشن پاییزی لومپی، اخراجی‌ها در سومالی، خبرسازان و تیغه جادویی پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شوند.
شبکه یک
فیلم تلویزیونی «تازه وارد» به کارگردانی آندریو برگمن محصول کشور آمریکا و با بازی مارلون براندو، پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
کلارک پسر جوان و مودبی که در رشته فیلم در دانشگاهی معتبر پذیرفته شده، وارد شهر نیویورک می‌شود، ولی از همان بدو ورود، جیب‌بری حرفه‌ای به نام ویکتور وسایل او را می‌دزدد. کلارک بعدها با عموی ویکتور «ساباتینی» آشنا می‌شود. ساباتینی رییس یک باند مافیایی است که با انجام کارهای خلاف، پول و قدرت زیادی به دست آورده است. ساباتینی «کلارک» را برای انجام مأموریتی استخدام می‌کند. مأموریت او حمل و نقل یک کومودو -مارمولک بزرگ استرالیایی- است.

پانزده فیلم سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی هفته (۲۵ و ۲۶ شهریورماه) از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی تازه وارد، بزرگ مرد کوچک، آتش، سایه‌های بلند گناه، دره روشنایی، جزیره نیم، محافظین و مهاجمین، رودخانه سرخ، شاخه گلی برای عروس، توطئه پلید دکتر فومانچو، خاطرات جنایت، اولین جشن پاییزی لومپی، اخراجی‌ها در سومالی، خبرسازان و تیغه جادویی پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شوند.

شبکه یک

فیلم تلویزیونی «تازه وارد» به کارگردانی آندریو برگمن محصول کشور آمریکا و با بازی مارلون براندو، پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

کلارک پسر جوان و مودبی که در رشته فیلم در دانشگاهی معتبر پذیرفته شده، وارد شهر نیویورک می‌شود، ولی از همان بدو ورود، جیب‌بری حرفه‌ای به نام ویکتور وسایل او را می‌دزدد. کلارک بعدها با عموی ویکتور «ساباتینی» آشنا می‌شود. ساباتینی رییس یک باند مافیایی است که با انجام کارهای خلاف، پول و قدرت زیادی به دست آورده است. ساباتینی «کلارک» را برای انجام مأموریتی استخدام می‌کند. مأموریت او حمل و نقل یک کومودو -مارمولک بزرگ استرالیایی- است. کلارک گمان می‌کند ساباتینی در حال قاچاق این حیوان کمیاب است ولی سرانجام در می‌یابد که برعکس، ساباتینی و دوستانش، با گرفتن پول از ثروتمندان در جهت حفظ نسل این حیوان فعالیت می‌کند…

*************
فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی شنگ دینگ پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در دوره جنگ‌های داخلی خونین در کشورچین، یک سرباز(جکی چان) که خود را سرباز بزرگ می‌خواند، آخرین بازمانده از گروهانی شکست خورده است. او پس از نجات یافتن، یک ژنرال از سپاه دشمن را نیز گروگان گرفته و همراه خود می‌برد.
جکی چان در فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای چین و هنگ کنگ بازی کرده است.

**************
فیلم سینمایی «آتش» به کارگردانی رائول دبلیو هم ریچ ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۶ شهریور از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فیل و ایو زوج جوان و هنرمندی هستند که برای دریافت وام مسکن به بانک مراجعه می‌کنند. همزمان سرقتی از بانک صورت می‌گیرد و سارقین ایو را به گروگان می‌گیرند. فیل برای نجات جان همسرش مجبور به همکاری با آنها می‌شود. از طرفی یکی از سارقین قبل از این حوادث موبایل خود را با فیل عوض می‌کند. در گوشی او صدایی ضبط شده است که دستور انجام یک بمب‌گذاری را صادرکرده است.

فیلم سینمایی «آتش» محصول سال ۲۰۰۸ کشورهای آمریکا و آلمان است.

*************
فیلم تلویزیونی «سایه‌های بلند گناه» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

شهریار قصه‌نویس و نویسنده صفحه «سنگ صبور» یک مجله، با ناشری به نام سیمین آشنا می‌شود. سیمین سفارش نگارش رمانی براساس سرگذشت یک زندانی را به او می‌دهد. مرد زندانی که بهمن نام دارد، با ملاقات شهریار از دیدن او ذوق زده شده و خود را شیفته مطالب او در مجله می‌نامد. بهمن در توضیح علت محکومیتش می‌گوید در جلسه دادگاه وکیلی که به زور طلاق همسرش فتانه را از او گرفته، مورد ضرب و شتم قرار داده و باعث نقص عضو او شده است. بهمن اینک می‌خواهد از فرصت استفاده کرده و شهریار را مامور گرفتن رضایت از شاکی(وکیل) نماید و شهریار می‌پذیرد.
سیما تیرانداز، حمیدرضا پگاه، نگارعابدی، مهرداد ضیایی، احمد ساعتچیان و فاطمه طاهری در فیلم تلویزیونی «سایه‌های بلند گناه» محصول مرکز سیمافیلم به ایفای نفش پرداختند.

***************
فیلم سینمایی «دره روشنایی» ساخته برنت شیلد جمعه ۲۶ شهریورماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سربازی کارآزموده در جنگ جهانی دوم، پس از پایان جنگ برای یافتن خانواده‌اش به خانه برمی‌گردد. او در راه با پیرمردی برخورد می‌کند که بعدها پی می‌برد، سال‌ها پیش مرده است. پیرمرد او را به منطقه‌ای آرام با مردمی مهربان دعوت می‌کند. پدر و مادر سرباز مرده‌اند و برادرش زندانی شده و زمین آنها به فروش رسیده است. او که یک ماهیگیر چیره‌دست است، مشغول به کار می‌شود، اما هنوز احساس تنهایی و اندوه می‌کند. او در ادامه با مردم آن ناحیه بیشتر آشنا می‌شود، اما قصد دلبستگی و ماندن در یک نقطه را ندارد.
کریس کلین و گریتشن مول در فیلم سینمایی «دره روشنایی» محصول سال ۲۰۰۷ به ایفای نقش پرداختند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «جزیره نیم» با بازی جودی فاستر و ابی‌گیل برسلین جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«نیم» نام دختری است که به همراه پدر دانشمندش به تنهایی در یک جزیره دورافتاده زندگی می‏کنند. او به داستان‏های قهرمانی به نام «الکس روور» علاقه زیادی دارد. جک (پدرنیم) قصد دارد که برای یه کشف علمی چند روزی را در اقیانوس بگذراند. او هرچه از نیم می‏خواهد که به همراه او بیاید نیم نمی‏پذیرد؛ لذا جک نیم را در جزیره می‏گذارد و خودش می‏رود. در همین زمان نویسنده داستان‏های الکس روور که نام او نیز خانم «الکس روور» است، برای ادامه دادن به داستان‏های الکس، می‌خواهد چند نکته علمی را پیرامون آتش‏فشان بداند. او با ای‏میل جک تماس می‏گیرد و خواسته خود را به او می‏گوید. جنیفر فلکت در سال ۲۰۰۷ فیلم سینمایی «جزیره نیم» محصول کشور آمریکا را کارگردانی کرده است.


شبکه سه

فیلم سینمایی «محافظین و مهاجمین» به کارگردانی تدی چان و با بازی دانی ین، لیون لای و جون هو پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «محافظین و مهاجمین» محصول سال ۲۰۰۹ کشور هنگ کنگ آمده است: سون یات سن بنیان‌گذار چین جدید به هنگ کنگ که تحت استعمار انگلستان است می‌رود تا با گروهی انقلابی از سراسر چین ملاقات و سازمانی برای ساقط کردن امپراطوری ترتیب دهد. در هنگ کنگ گروهی از آدم‌کشها در انتظار او هستند که از سوی امپراطور فرستاده شده‌اند. سون یات سن، یک ساعت وقت می‌خواهد تا اطلاعات رد و بدل شود. بنابراین انقلابیون محلی، بدلی را بجای او می‌گذارند و در سراسر شهر می‌گردانند و بدین وسیله آدمکش‌ها فریب می‌خورند، ولی در نهایت به سیستم فریب پی می‌برند و وارد درگیری می‌شوند که در نهایت کار به نفع گروه انقلابی خاتمه می‌پذیرد.

************
فیلم سینمایی «رودخانه سرخ» جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ از شبکـه سه سیما پخش می‌شود.

داستان در مورد یکی از کارآگاهان پلیس است که از پاریس برای بررسی قتلی که در یک شهر دانشگاهی رخ داده است، به شهر گورون که شهری دور افتاده است می‌رود. در بررسی جسد به همراه یک پلیس محلی به روابط و درگیری‌های قدیمی و بعضاً مرموزی می‌رسد و در نهایت به کشف مسأله می‌رسد.

ژان رنو، ونیست کسل و نادیا فارس در فیلم سینمایی «رودخانه سرخ» به کارگردانی میتو کاسووتیز محصول سال ۲۰۰۰ کشور فــرانسه بازی کرده‌اند.

*************
فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۴:۳۰ از شبکـه سه سیما پخش می‌شود.

داستان در مورد جوانی روستایی عاشق یکی از دختران هم ولایتی‌اش می‌شود و سعی می‌کند دل دختر را به دست بیاورد و با او ازدواج کند، اما در این میان جوانی به نام ناصر با کلاهبرداری قصد گرفتن مقداری پول از این جوان ساده دل را دارد که این باعث به وجود آمدن برخوردها و مشکلات رفتاری میان آنها می‌شود.
جواد رضویان، حدیث فولادوند و مجید صالحی در فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» بازی کرده‌اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «توطئه پلید دکتر فومانچو» به کارگردانی پیرس هاگارد پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی پیترز سلرز و هلن میرن آمده: دکتر فومانچی اکسیر جوانی خود را از دست داده است و برای ساختن دوباره این اکسیر باید دو الماس را از آمریکا بدست آورد. یکی از الماس‌ها توسط شاگردان دکتر مانچو به سرقت می‌روند و کارآگاه معروف (پیترز سلرز) متوجه می‌شود که او برای اکسیر باید الماس دوم را بدست آورد. به همین دلیل برای به دام انداختن او نقشه‌ای طراحی می‌کنند.
فیلم سینمایی «توطئه پلید دکتر فومانچو» محصول مشترک آمریکا و انگلستان در سال۱۹۸۰ساخته شده است.

***********
فیلم سینمایی «خاطرات جنایت» به کارگردانی جون هوبونگ جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان از آنجا شروع می‌شود که دو کارآگاه ساده و کودن جنازه یک زن را در حومه شهری کوچک پیدا می‌کند. آنها به دنبال قاتل می‌گردند و تنها یک جای پا از آن دارند ولی به نتیجه‌ای نمی‌رسند.
کانک هو سونگ، سانگ کونگ کیم و روها کیم در فیلم سینمایی «خاطرات جنایت» محصول سال ۲۰۰۳ کره جنوبی به ایفای نقش پرداختند.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «اولین جشن پائیزی لومپی» به کارگردانی سائول بلینک آف الیوت ام بور پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان فیلم زمانی است که پائیز به جنگل‌ هاندرد ایکروود آمده است. زمانی که برگ‌ها زرد می‌شوند و کدو تنبل‌ها لبخند می‌زنند. حیوانات جنگل خودشان را برای جشن پاییزی آماده می‌کنند. آنها در این جشن سعی می‌کنند به هر نحوی که شده یکدیگر را بترسانند. داستان از جایی شروع می‌شود که رو کوچولو تصمیم می‌گیرد برای تمرین جشن به خانه رابیت برود، در میان راه با لومپی برخورد می‌کند. لومپی برای جشن پائیزی خیلی هیجان‌زده است، چون اولین جشن پائیزی را می‌خواهد تجربه کند.
فیلم سینمایی «اولین جشن پائیزی لومپی» محصول سال ۲۰۰۴ آمریکا در ژانر انیمیشن و خانوادگی ساخته شده است.

***************
فیلم سینمایی «اخراجی‌ها در سومالی» به کارگردانی مرات اصلان ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

یک تعداد خلافکار خرده پا هرکدام به دلیلی متفاوت توسط پلیس دستگیر و به چند سال حبس محکوم می‌شوند. از طرفی یک کشتی تفریحی ترکی در آب‌های سومالی توسط دزدان دریایی منطقه دزدیده می‌شود و ناخدا و همسرش و دخترشان گروگان گرفته می‌شوند.
تیمور اکر، اوندر کی، آسیکباس و اردم آکاکسی در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها در سومالی» محصول ۲۰۰۹ ترکیه بازی کرده‌اند.

*************
فیلم سینمایی «خبرسازان» به کارگردانی اندرز بنکه جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

این فیلم پلیس و سیستم امنیتی روسیه را به چالش می‌کشد. پس از اینکه پلیس‌ها یک گروه تبهکار را دنبال می‌کنند، آنها به ساختمانی مسکونی وارد می‌شوند و ساکنین را گروگان می‌گیرند. پلیس سعی می‌کند که این افراد را از دست تبهکاران نجات دهد و یک زن که مسئول تبلیغات تلویزیونی پلیس است هم وارد ماجرا می‌شود. بی‌کفایتی پلیس و کارهای احمقانه‌ای که انجام می‌دهند، باعث می‌شود که نتوانند گروگان‌ها را آزاد نمایند.
اندری مرزلیکین، یه وگنی تسیگانوو و ماریا مکی کووا در فیلم سینمایی «خبرسازان» محصول سال ۲۰۰۹ کشورهای روسیه و سوئد در ژانر حادثه‌ای، جنایی، هیجانی و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند.


سیمای استانها

فیلم سینمایی «تیغه‌های جادویی» به کارگردانی یوان چور جمعه ۲۶ شهریور ساعت ۱۴ از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.
داستان درمورد جدال دو قبیله برای کسب قدرت است.
نی تین، لی چینگ، لی لو و لونگ تی در فیلم سینمایی «تیغه‌های جادویی» محصول هنگ کنگ بازی کرده‌اند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد