رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فروشنده تجهیزات ممنوعه در فضای مجازی رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی در جلسه پلیس گیلان اظهار داشت: فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات نظامی و حفاظتی ممنوعه می کرد توسط پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

وی، از تشدید وب گردی های فنی پلیس در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: کارشناسان رصد پلیس فتای استان موفق شدند یک سایت اینترنتی را که در فضای مجازی اقدام به آموزش و فروش تجهیزات نظامی و حفاظتی ممنوعه می کرد شناسایی کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: با شناسایی این سایت و فعالیت غیرقانونی آن در فضای مجازی تلاش برای شناسایی مدیر یا مدیران اصلی سایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه با پیگیری های فنی و پلیسی آدرس عامل اصلی این سایت در رشت شناسایی شد، تصریح کرد: پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه مدیر اصلی سایت مذکور در یکی از محلات رشت دستگیر شد.

محمدخانی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم دو دستگاه لپ تاب، ۳۱۵ حلقه سی دی، یک دستگاه ریسیور ماهواره، دو عدد فلش مموری، یک عدد دی وی رایتر، یک دستگاه هارد، یک دستگاه مودم، یک دستگاه شنود غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مسئول متهم دستگیر شده را ۳۴ ساله با مدرک تحصیلی لیسانس معرفی کرد و بیان داشت: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ارجاع داده شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: مدیران وبلاگ ها و وب سایت های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی مبادرت به فروش تجهیزات ممنوعه می کنند توجه داشته باشند که برخورد پلیس فتا با اینگونه هنجارشکنان بسیار جدی، قاطع و قانونی است.

وی ابراز داشت: اخیراً در برخی از اتاق های گفت وگو، انجمن ها (forums) و وب سایت های شبکه اجتماعی مشاهده شده که افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام های کاربری جعلی خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس نسبت به اخاذی، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می کنند.

محمدخانی تصریح کرد: پلیس فتا ضمن شناسایی و برخورد شدید با جاعلان عناوین، در آینده هرگونه ایجاد ارتباط با کاربران فضای مجازی را با عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه های قبلی پلیس انجام می دهد.

به گفته وی، در حال حاضر پلیس به هیچ عنوان در فضای سرویس های اینترنت با هیچ یک از کاربران تماس برقرار نمی کند.

این مسئول از عموم کاربران فضای مجازی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جعل عنوان پلیس و یا درخواست و ایجاد مزاحمت با نام و نشان پلیس فتا یا پلیس سایبری مراتب را از طریق بخش «تماس با ما» در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با این پلیس در میان بگذارند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد