رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فردوسی‌پور برای «۹۰» تندیس طلایی گرفت

برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی معرفی شدند.
برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره عبارتند از:
** بخش فیلمنامه:

* بخش بهترین فیلمنامه داستانی:

هیات داوران با تقدیر از فیلمنامه «خط‌های موازی» نوشته «جلال‌الدین ساعدپناه»، در بخش بهترین فیلمنامه داستانی به اتفاق آرا تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی را به غلامرضا رمضانی برای فیلمنامه «حریف سخت» اهدا کرد.

* بخش بهترین فیلمنامه‌های سینمائی:

با تقدیر از فیلمنامه «پرستوهای مهاجر» نوشته «سینا حسنی» در بخش فیلمنامه‌های سینمائی، هیات داوران تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی را مشترکا به «سعید توکلی» و «محمد نقابی» برای فیلمنامه «داور قاطع است» از صدا و سیمای استان خراسان رضوی اهدا کرد.

برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی معرفی شدند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره عبارتند از:

** بخش فیلمنامه:

* بخش بهترین فیلمنامه داستانی:

هیات داوران با تقدیر از فیلمنامه «خط‌های موازی» نوشته «جلال‌الدین ساعدپناه»، در بخش بهترین فیلمنامه داستانی به اتفاق آرا تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی را به غلامرضا رمضانی برای فیلمنامه «حریف سخت» اهدا کرد.

* بخش بهترین فیلمنامه‌های سینمائی:

با تقدیر از فیلمنامه «پرستوهای مهاجر» نوشته «سینا حسنی» در بخش فیلمنامه‌های سینمائی، هیات داوران تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی را مشترکا به «سعید توکلی» و «محمد نقابی» برای فیلمنامه «داور قاطع است» از صدا و سیمای استان خراسان رضوی اهدا کرد.

* بخش بهترین ایده ورزشی:

در بخش بهترین ایده ورزشی هیات داوران ضمن تقدیر از طرح و نوشته «بازی فضایی» اثر «جعفر جعفری‌اولیا»، تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۴ سکه تمام بهار ازادی را به «یعقوب جدیری» برای فیلمنامه «ماراتن» از استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.

* بخش بهترین فیلمنامه مجموعه‌های تلویزیونی:

در بخش بهترین فیلمنامه مجموعه‌های تلویزیونی، هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته مقام اول ندانست و با آرزوی اینکه در سال‌های بعد شاهد ارسال بهتر و فاخری در این زمینه باشیم تقدیر خود را به همراه لوح افتخار و ۳ سکه تمام بهار آزادی به «کاظم معصومی» برای فیلمنامه «فردا روشن است» اهدا کرد.

** بخش مسابقه ایران:

* بخش نگاه ویژه (ورزش و جامعه):

دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به داوود فروغی برای فیلم رویای آناپورنا اهدا شد.
هیات داوران دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی را مشترکا به شیرکو سالک کارگردان و رحیم سالک تهیه کننده فیلم من می‌توانم از صدا و سیمای مرکز مهاباد داد همچنین هیات داوران دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی را به علیرضا فرخ زادیان برای فیلم من شعبده باز نیستم تقدیم کرد.

* بخش نگاه ویژه (ورزش و معنویت):

هیات داوران دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار ازادی را به «حازم شاهینی» برای فیلم «من و دوچرخه‌ام» اهدا کرد.

همچنین در این بخش دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به «مرجان اشرفی‌زاده» برای فیلم «گذر از پنجره‌های مه‌آلود» تعلق گرفت.

* بخش نگاه ویژه (ورزش و آموزش):

در این بخش تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۵ سکه تمام بهار آزادی به «رضا نظام دوست» برای فیلم «غارنوردی در ایران» اهدا شد.

* بخش پویانمایی:

دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به «پریسا دشتی‌گوهری» برای انیمیشن گل از صدا و سیمای مرکز آبادان اهدا شد.

دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به «رضا مهران‌فر» برای ساخت انیمیشن «شوت» تعلق گرفت.

دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به «توران کولیوند» برای انیمیشن «ماجراهای کوچولو» اهدا شد.

همچنین در این بخش دیپلم افتخار و ۲ سکه تمام بهار آزادی به «مونا تاجیکی» برای انیمیشن «میان پرده‌های ورزشی» از اداره کل بازرگانی صدا و سیما داده شد.

* بخش برنامه‌های تلویزیونی:

هیات دوران دیپلم افتخار و ۳ سکه تمام بهار آزادی را برای فیلم «بازی بی‌پایان» اهدا کرد. همچنین از بین آثار رسیده لوح افتخار بهترین گزارشگر برنامه تلویزیونی، تندیس طلایی جشنواره و ۶ سکه تمام بهار آزادی را به «احسان شیران» گزارشگر برنامه تلویزیونی «نگاهی به ورزش استان» به تهیه‌کنندگی «امین محمودوند» از استان لرستان اهدا شد.

تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار بهترین مجری برنامه تلویزیونی و ۶ سکه تمام بهار آزادی به «رضا جاودانی» برای اجرای مسابقه «قویترین مردان ایران» داده شد.

تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی برای بهترین برنامه تلویزیونی به «عادل فردوسی‌پور» برای برنامه «۹۰» اهدا شد.

* بخش مجموعه‌های تلویزیونی:

دیپلم افتخار و ۳ سکه تمام بهار آزادی به «محمد باقری‌نیکو» برای فیلم «بچه‌های دهکده» اهدا شد.

تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار بهترین کارگردانی مجموعه تلویزیونی و ۸ سکه تمام بهار آزادی به «اسماعیل رضایی»، مدیر تلویزیونی گروه شاهد برای مجموعه «ستاره‌های زمینی» داده شد.

* بخش مستند:

هیات داوران تندیس طلایی، لوح افتخار و ۸ سکه تمام بهار آزادی بهترین فیلم مستند را به علی عابدی برای فیلم «خان تانکری» اهدا کرد.

جایزه بهترین فیلم مستند شامل تندیس طلایی، لوح افتخار و ۱۰ سکه تمام بهار آزادی را به «رضا فرهمند» برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم «اتاق صعود» داده شد.

* بخش داستانی:

دیپلم افتخار و ۳ سکه تمام بهار آزادی به «علیرضا بذرافشان» برای فیلم «انتقال» اهدا شد.
تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار بهترین کارگردانی داستانی و ۸ سکه تمام بهار آزادی به «سیروس الوند» برای فیلم «مرد» اهدا شد.

* بخش سینما و ورزش:

هیات داوران تندیس طلایی جشنواره لوح افتخار و ۵ سکه تمام بهار آزادی را برای بهترین نقش آفرینی به «یونس فیضی» از روستای کهنه‌خان پیرانشهر برای بازی در فیلم «من می‌توانم» اهدا کرد.

در بخش بهترین ایده فیلم سینمایی، تندیس طلا، لوح افتخار و ۶ سکه تمام بهار آزادی به «انسیه شاه‌حسینی» نویسنده فیلم «پنالتی» اهدا شد.

در این بخش هیات داوران تندیس طلا، لوح افتخار و ۱۰ سکه تمام بهار آزادی بهترین کارگردانی فیلم سینمائی را به محمدعلی طالبی کارگردان فیلم سینمایی «دیوار» اهدا کرد.


** بخش مسابقه بین‌الملل:

هیات داوران بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره با حضور وحید اسفندیاری، محمدمهدی یادگاری و مهدی احمدی پس از بررسی، نظرات خود را به شرح زیر اعلام کردند:
در این دوره، دبیرخانه جشنواره تقدیر ویژه خود را به مجموعه آثار ارسالی از شبکه المنار لبنان به کارگردانی «کلا خلیل» با اهداء لوح تقدیر و ۱ سکه تمام بهار آزادی ابراز می‌نماید.

* بخش برنامه‌های تلویزیونی:

هیات داوران از فیلم «ابوغریب» از کشور عراق به خاطر پرده‌برداری از جنایات وحشتناک استکبار جهانی و انعکاس روح استعمار ستیزی در دنیای ورزش تقدیر ویژه کرد.
تندیس برنز، دیپلم افتخار و ۱ سکه تمام بهار آزادی به فیلم «به سوی افتخار» ساخته «سید‌علی کاظمی» از کشور افغانستان به خاطر گزارش پرشور و مشتاقانه‌ای از حضور گروه افغانی در المپیک پکن پس از دوره تاریک سیطره طالبان اهدا شد.

تندیس نقره، سپاس‌نامه و ۲ سکه تمام بهار آزادی به فیلم «حمل مشعل در کوالالامپور» ساخته «کمال روسلیم» از کشور مالزی به خاطر تصویر دقیق از یک رویداد ورزشی داده شد.
تندیس طلایی جشنواره، درخشش‌نامه و ۳ سکه تمام بهار آزادی به «آریپوف خودی بردی» برای فیلم «تاریخچه فوتبال» از کشور تاجیکستان به خاطر ارائه گزارشی جذاب، جامعه و مانع از پدیده‌ای ورزشی در بستر تاریخ آن کشور اهدا شد.

* بخش داستانی:

هیات داوران دیپلم افتخار این بخش را به فیلم «زردپوشان، برپا» ساخته «دراژن زرکویچ» از کشور کرواسی به خاطر تعهد و عشق خالصانه به ورزش فوتبال تقدیم کرد.

تندیس نقره، سپاس‌نامه و ۳ سکه تمام بهار آزادی به فیلم «جست و خیز» به کارگردانی «پیترناس» از کشور سوئد به خاطر نمایش گذر از محدودیت‌های عصر حاضر با تقویت اراده و خواست فردی به مدد ورزش اهدا شد.

همچنین در این بخش تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۴ سکه تمام بهار آزادی به «چنگ دینگ آن» کارگردان فیلم «غرش شهر کلنگ» از کشور سنگاپور به خاطر ارائه تصویری منسجم و قابل باور از رشد و نمو با عشق به پدیده فوتبال از سنین کودکی تا بزگسالی در جهت رشد و ارتقا اراده ملی با تکیه بر خودشناسی و خودباوری داده شد.

* بخش مستند:

هیات داوران با تقدیر ویژه از فیلم «سه، دو، یک» از کشور آلمان به خاطر نمایش روح همبستگی، اتحاد و غرور با تکیه بر خصیصه ورزش دوستی، تندیس برنز، دیپلم افتخار و ۱ سکه تمام بهار آزادی را به فیلم «صعود» ساخته «کرسکایا» از کشور روسیه به خاطر تلاش صادقانه برای نقب به درون شخصیت قهرمانی افسانه‌ای، بدون استفاده زائد از نماهای پرهیجان ورزشی اهدا شد.

تندیس نقره، سپاس‌نامه و ۲ سکه تمام بهار آزادی به فیلم «داور را بکش» ساخته «ایوزهینانت» از کشور بلژیک به خاطر نگاه جذاب و طنزآمیز به جهان عجیب داوران فوتبال که بخشی از اضطراب حاکم بر این حرفه را نزد خانواده و اطرافیان ایشان نیز منعکس می‌کند، اهدا شد.

تندیس طلایی جشنواره، لوح افتخار و ۳ سکه تمام بهار آزادی به «جان ماری آنتوانی نی» و «تونی پاکر» برای فیلم «شماره ۹» از کشور فرانسه به خاطر تلاش موفق در واکاوی وجوه مختلف زندگی یک ابرستاره دنیای ورزش با اتکا به ساختاری پرکشش و ضرباهنگی سریع که هیجان یک مسابقه بزرگ ورزشی را به بیننده منتقل می‌کند، اهدا شد.

همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی به خاطر مجموعه آثار ارسالی از قطر، تندیس طلایی و لوح یادبود ۲ سکه تمام بهار آزادی را به «فاروق المنصوری» از کشور قطر اهدا کرد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد