رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ( ۷ تیر – ۲۸ june )

فروردین: در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.

فروردین: در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.


اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.


خرداد: شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.


تیر: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.


مرداد: شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.


شهریور: شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید.  حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.


مهر: امروز ممکن  است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.


آبان: فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.


آذر: زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.


دی: وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.


بهمن: اکنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد کردن دیگران واقعاً کسانی را که به شما نزدیکند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما کاملاً مشخص است که شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد که دیگران به خاطر عملکردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن کنید که شما قصد ندارید به کسی ضرر  بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی که کشف کرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یک نفس عمیق کشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.


اسفند: شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد