رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۷ بهمن

متولدین فروردین : امروز شما دیدی بسیار نفوذ کننده و تحلیل گر نسبت به نحوه اتفاقات و چیزهایی که وجود دارند، دارید پس آنها را به دید تصورات احمقانه و یا صرفاً یک فکر، از خود نرانید. در حال حاضر شما به طور عمق، بهاتفاقات نگاه کنید تا دریابید که چه می گذرد و اطلاعات بسیار پرارزشی را خواهید یافت.اگر به تازگی درگیر رمز یا معمایی شده اید، پس از مدت های مدیدی می توانید آن را دریابید و دقیقاً متوجه شوید که در چه موقعیی هستید!

متولدین فروردین : امروز شما دیدی بسیار نفوذ کننده و تحلیل گر نسبت به نحوه اتفاقات و چیزهایی که وجود دارند، دارید پس آنها را به دید تصورات احمقانه و یا صرفاً یک فکر، از خود نرانید. در حال حاضر شما به طور عمق، بهاتفاقات نگاه کنید تا دریابید که چه می گذرد و اطلاعات بسیار پرارزشی را خواهید یافت.اگر به تازگی درگیر رمز یا معمایی شده اید، پس از مدت های مدیدی می توانید آن را دریابید و دقیقاً متوجه شوید که در چه موقعیی هستید!


متولدین اردیبهشت : با افرادی که در زندگی تان هستند رابطه خوبی خواهید داشت.فرصت بسیارخوبی برای فعالیت های گروهی است و می بینید که در این فعالیت ها بیشتر از فعالیت های تک نفری موفق هستید.بهترین زمان برای نامزدی و ازدواج است. نقشه های زیادی می کشید. صبور باشید اکنون زمان مناسبی برای عملی کردن آن ها نیست.


متولدین خرداد : ماه نو همیشه فرصت خوبی است که تغییراتی داده و مجدداً از نو شروع کنیم.پس فکر کنید چگونه می توانید این کار را انجام دهید.ممکن است زمان آغاز پروژه جدید کاری فرا رسیده باشد.اگر در فکر درخواست برای کاری هستید که از نظر حقوقی بهتر باشد و یا احساس بهتری در آن داشته باشید،اکنون زمان آن است که کاری در رابطه با آن انجام دهید.


متولدین تیر : این قسمت از چارت شما به احساس عاشقانه،خلاقیت و فرزندان مربوط می شود.جذب فردی می شوید که نمی توانید درمقابل اش مقاومت کنید.نمی خواهم این احساس تان را خراب کنم اما سعی کنید واقع بین باشید و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید.باید سعی کنید کارها را با متانت و آرامش انجام دهید. تمام چیزهایی را که دررقابت های اخیر یاد گرفته اید برای فقط موقعیت کنونی تان به کار می آید.شما که دوست ندارید اهدافتان را از دست بدهید.ازحمایت دوستان و خانواده بهره ببرید زیرا در حال حاضر آن ها شما و توانایی های شما را باور دارند.


متولدین مرداد : امروز ماه در خانه و خانواده شماست. اگر احساس می کنید که از بعضی از عزیزان مدتی غافل بوده اید می توانید امروز آنرا جبران کنید. اگر مشتاقید که تغییرات اساسی در زندگی خود بدهید، با آنهائیکه به آنها هم مربوط می شود شروع به صحبت کنید تا ببینید نظرات شما با آنها همگونی دارد یا نه. اگر نیست، ممکن است که همه چیز از هم پاشیده شود.


متولدین شهریور : از جایی که این قسمت از چارت شما مربوط به مسافرت های کوتاه و روابط خواهر و برادر است، شاید از شما خواسته شود تا با خانواده به مسافرت رفته و یا ممکن است تصمیم به دیدن کسی که مدت هاست ندیده اید، بگیرید. هر دوی شما از این ملاقات خوشحال خواهید شد. گرچه در حال حاضر شما احساس بسیار خوبی دارید،بسیار مهم است که متوجه هر گونه مطلب ویا مشکل کوچک باشید و کاری محافظه کارانه راجع به آن انجام دهید.اگر مدت مدیدی است که نزد پزشک و یا نزد دندان پزشک خود نرفته اید،احتمالاً زمان آن فرا رسیده که برای چک و معاینه قراری با آنها بگذارید.


متولدین مهر : این قسمت از چارت شما به موضوعات مالی دارایی و نیروی انسانی مربوط می شود و باید بر مشکلات فائق شوید. مهم آن است که با اعتماد به نفس عمل کنید زیرا هر نوع کوتاهی از طرف شما زیانبار است . بعضی از شما روابط احساسی جدیدی پیدا می کنید. اما در این روز به خصوص هیچ چیزی را بیش از اندازه مهیج تصور نکنید.


متولدین آبان : این ذره ای از یک روز به یادماندنی است که خورشید به حوت وارد شده است. و این یک ماه کاملاً جدید است. و طبق همان علامت از دور چشمک می زند. این یک ترتیب ایده ال برای شروع تازه در هر زمینه ای است که بخواهید نظرات و ایده هایی که به شما ضربه می زنند در حال اثر گذاری به زندگی چند سال دیگر شما هستند بنابراین هر چیزی را که فکر می کنید مهم است یادداشت کنید.


متولدین آذر : شاید احساس کنید می خواهید با خودتان تنها باشید زیرا در تنهایی ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسد. نقطه اوج چارت شما در رابطه با آرزوها فوق العاده خود رای هستید و هیچ کس بر سر راه شما قرار نمی گیرد همه چیز خوب است اما به خاطر داشته باشید که بعد از این که موفق شدید دشمنان زیادی پیدا می کنید. منطقی باشید.


متولدین دی : در این زمان بسیار آرزومند هستید و به دیگران احساساتتان را نشان می دهید.دیگران نظرات شما را درک می کنند و حتی تحسین می کنند اما اگر دیگران نظری دارند منطقی است که نظر آنها را بپذیرید. همیشه می توانید به حس ششم تان تکیه کنید و امروز بیشتر از همیشه این حس قوی تر است.اگر با دو راهی روبرو هستید از این نیرو استفاده کنید تا راه حل درستی پیدا کنید.


متولدین بهمن : بار دیگر بسیار ماجراجو هستید. فرصت های جالبی درمحل کار به دست می آورید شاید هم با یکی از همکاران روابط عاشقانه پیدا کنید .ستارگان نشان می دهند که هر کاری می کنید درست است ماه نو یعنی شروعی جدید. اگر قبلاً این احساس را داشته اید که دارید از همسرتان دور می شوید . این امر احتمالا بسیار ساده تر از آن زمان است که تصور می کنید.


متولدین اسفند : این روابط خارجی از امروز شروع می شود.اگر با افراد خارجی یا افرادی که مرتباً به مسافرت خارجی می روند در ارتباط هستید،امروز در رویا فرو می روید که شما نیز به خارج بروید.شاید تنها یک هوس باشد.اما مگر رویابافی جرم محسوب می شود؟ رابطه خوبی با دیگران برقرار می کنید و بسیار خوشحال می شوید زیرا این موضوع شما را اخیراً اذیت کرده است.گاهی اوقات بهتر است در مورد یک مشکل صحبت کنید تا اینکه آن را نادیده بگیرید

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد