رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ۵ شهریور ماه

فروردین: امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راه‌ها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

فروردین: امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راه‌ها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.



اردیبهشت: روش شما برای تحت کنترل در آوردن شرایطی که از حیطه نفوذ شما خارج هستند این است که که انجام دادن کارهای دیگران را تقبل نمی‌کنید. ممکن است دیگران فکر کنند شما خیلی بچه گانه رفتار می‌کنید و فرد لجبازی هستید، ولی در حال حاضر شما سعی می‌کنید که روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت کنید. شما معمولاً روی حرف خود پافشاری می‌کنید، ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض کرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به کار می‌برید.



خرداد: اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

تیر: شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می‌کنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی‌هم عصبانی شوید چون که امروز کمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.



مرداد: امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را که صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.



شهریور: شما امروز دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.



مهر: فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.



آبان: شما با هیچکس در مورد برنامه‌هایی که برای آینده خود دارید صحبت نمی‌کنید، چراکه احتمالاً آمادگی این را ندارید که با واکنش‌های آنها روبرو شوید. با وجوداین کمی‌ واقع بینی به شما کمک می‌کند که آرزوهای خود را متعادل‌تر کنید. زیرا اکنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده‌های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌کنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید.



آذر: اکنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت‌های دنیایی با هم روبرو شده‌اند و شما توانایی این را دارید که در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج کنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه‌های خود ا چک کرده باشید، ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید کنید. اما شاید شما به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید زمان کافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید که نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.



دی: امروز ممکن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا که ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینکه شما کارهای مهمی ‌برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید که به یک دوست کمک کنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر کنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.



بهمن: ممکن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینکه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی که شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نکنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انکارشان کنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینکه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمرکز کردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید.



اسفند: امروز که ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد شما دلتان می‌خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید، چرا که ممکن است دوستانتان شما را به کاری دعوت کنند که ظاهراً به نفعتان نیست. ولی ممکن است شما از آن پیروی کنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه‌ای که به شما سپرده ازتان بازخواست کند، بلکه قبل از اینکه برای تفرح کردن از زیر کار فرار کنید خودتان کارهایتان را تمام کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد