رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۴/۳۱
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ۳۱ تیر ماه

فروردین: اگر امروز خیلی درگیر مسائل احساسی شده‌اید و این موضوع باعث شده ناامیدی‌تان بیشتر بشود، زیاد کج خلقی نکنید. برای اینکه بتوانید دیدگاه‌های لازم را به دست آورید لازم است که در هاله‌ای از بدبینی فرو بروید. اما زیاد هم نباید در این حالت باقی بمانید. وقتی که یک شاخه گل رز در نزدیکی شماست چرا باید ذهنتان را متوجه خارهای آن کرده و بهش فکر کنید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و بعد حرکت کنید.

فروردین: اگر امروز خیلی درگیر مسائل احساسی شده‌اید و این موضوع باعث شده ناامیدی‌تان بیشتر بشود، زیاد کج خلقی نکنید. برای اینکه بتوانید دیدگاه‌های لازم را به دست آورید لازم است که در هاله‌ای از بدبینی فرو بروید. اما زیاد هم نباید در این حالت باقی بمانید. وقتی که یک شاخه گل رز در نزدیکی شماست چرا باید ذهنتان را متوجه خارهای آن کرده و بهش فکر کنید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و بعد حرکت کنید.


اردیبهشت: تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.


خرداد: شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.


تیر: امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.


مرداد: هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.


شهریور: به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.


مهر: شما باید تا جایی که امکان دارد بر روی وظایف و مسئولیتهایتان در محل کار تمرکز کنید. اما مشکل اینجاست که شما دقیقاً نمی‌دانید دیگران در محل کار چه انتظاراتی از شما دارند. حتی اگر شما سئوال کنید، شاید بیشتر از آن چیزی که می‌دانید اطلاعات به دست نیاورید. بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن جزئیات بیشتری باشید، فقط باید به مسائل واضحی که کارآمدتر نیز هستند توجه کنید.


آبان: شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از  این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.


آذر: وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.


دی: تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.


بهمن: اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.


اسفند: بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد